صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد گفت: در شش‌ماهه نخست سال جاری، بیش از ۱۳ میلیون و ۱۶۴ هزار و ۹۰ مسافر از طریق پایانه‌های مسافربری مشهد جابه‌جا شده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد علیزاده با بیان اینکه در شش‌ماهه نخست سال جاری، بیش از ۱۳ میلیون و ۱۶۴ هزار و ۹۰ مسافر از طریق پایانه‌های مسافربری مشهد جابه‌جا شده‌اند، تصریح کرد: این در حالی است که در شش‌ماهه نخست سال گذشته، بیش از ۱۱ میلیون و ۵۲۹ هزار و ۴۹۹ مسافر از طریق پایانه‌های مسافربری مشهد جابه‌جا شده بودند. مقایسه این ۲ آمار حاکی از افزایش ۱۴ درصدی تردد مسافران از طریق پایانه‌های مسافربری مشهد در ۶ ماهه نخست سال جاری است. 

مدیر عامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد تصریح کرد: همچنین در ۶ ماهه نخست سال جاری مسافران از طریق بیش از ۷۳۹ هزار و ۵۶۵ وسیله نقلیه حمل و نقل عمومی اعم از اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه جابه‌جا شده‌اند که نسبت به ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۲ که تعداد ۶۴۲ هزار و ۹۱۲ وسیله نقلیه می‌باشد و مقایسه این دو آمار نیز ۱۵ درصد افزایش داشته است.

علیزاده یادآور شد: در تمامی ماه‌های ۶ ماه سال جاری پایانه‌های مسافربری مشهد با افزایش تردد مسافران همراه بوده است. در فروردین ماه ۴۵ درصد، اردیبهشت ماه ۱ درصد، خرداد ماه ۱۰ درصد، تیر ماه نیز ۸ درصد، مرداد ماه ۲۶ درصد و شهریور ماه ۶ درصد نسبت به وضعیت مشابه خود در سال گذشته افزایش تردد داشته‌ایم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.