شاخص جدید حذف یارانه نقدی اعلام شد | سرانه درآمد بیش از ۱۰ میلیون تومان پس از کسر هزینه اجاره آیا برق شهروندان مشهدی در ایام شهادت امام رضا (ع) قطع نمی‌شود؟ ۳۵ هزار زائر از خدمات رفاهی بوستان غدیر مشهد در سه روز گذشته استفاده کردند + عکس آخرین وضعیت محدودیت‌های ترافیکی در معابر منتهی به حرم مطهر رضوی ( یکم شهریور ماه ۱۴۰۴) | ترافیک سنگین در عوارضی باغچه به سمت پل سلام استقرار ۲۰ موکب جهاد کشاورزی کشور ویژه دهه پایانی ماه صفر در مشهد هوای مشهد برای گروه‌های حساس ناسالم شد (یکم شهریور ۱۴۰۴) بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از پایانه مسافربری امام رضا (ع) مشهد | روزانه ۲۸۰۰ دستگاه اتوبوس به مشهد در دهه پایانی صفر وارد می‌شود بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از فرودگاه بین‌المللی مشهد (یکم شهریور ۱۴۰۴) | تأکید بر ارتقای خدمات به زائران رضوی استقرار ۵۰۰ نیروی داوطلب مردمی و ۱۰۰ امدادگر مترو برای تأمین امنیت زائران در دهه پایانی صفر زیرساخت‌های خدمت به زائران رضوی فراتر از ماموریت‌های مدیریت شهری است قلندرشریف: زائران و مجاوران برای تردد در محدوده حرم مطهر رضوی از خط ۳ قطار شهری استفاده کنند توزیع بسته‌های غذایی و خدمات گسترده به زائران پیاده در موکب آرامستان بهشت رضا(ع) مشهد انتقال زائران پیاده به مشهد با سرویس دهی ویژه اتوبوسرانی شهردار مشهد مقدس: خط قرمز شهرداری در حوزه خدمت‌رسانی، تکریم و ایمنی و سلامت زائران است + فیلم نظارت ۲۴ ساعته بر پارکینگ‌های شهرداری مشهد در دهه پایانی صفر اسکان ۳۲ هزار زائر در مراکز اسکان شهرداری مشهد در دهه پایانی صفر نائب‌رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مطرح کرد: افزایش چشمگیر خدمات مشهد به زائران پیاده امام رضا (ع) در دهه پایانی ماه صفر انتقال زائران پیاده خسته و بیمار از ورودی ملک‌آباد توسط اتوبوس‌های شهرداری مشهد تاکسی‌های مشهد در روز‌های پایانی صفر ۱۴۰۴ تا چه محدوده‌ای به سمت حرم رضوی امکان تردد دارند؟ شهردار مشهد مقدس: خدمات‌رسانی به زائران در دهه پایانی صفر، یک تکلیف جهادی است تعطیلی مراکز تعویض پلاک خراسان رضوی تا دوشنبه (۲ شهریور ۱۴۰۴)
سرخط خبرها

گسترش خدمات در پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهدمقدس در تابستان ۱۴۰۳

  • کد خبر: ۲۵۰۶۶۷
  • ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۵
گسترش خدمات در پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهدمقدس در تابستان ۱۴۰۳
مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد از ارائه خدمات ویژه به مسافران و زائران در ایام پایانی سفر‌های تابستانی ۱۴۰۳ و همچنینی افزایش رضایتمندی خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد علیزاده در ارتباط با اقدامات این سازمان در تابستان ۱۴۰۳ اظهار کرد: با توجه به اینکه در ایام تعطیلات فصل تابستان مسافرین و زائران فرصت کافی برای انجام سفر‌های خود داشتند و تقریبا این سفر‌ها در طول فصل تقسیم‌شده بود، عملا با یک حجم روبه رشد و افزایشی ملایم مسافرین در پایانه‌های مسافربری مشهد مواجه بودیم که بر اساس آن سازمان نیز خدمات خود را به نسبت میزان حضور مسافرین افزایش داد.

وی افزود: البته در تابستان امسال با مناسبت‌هایی خاصی مانند ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، اربعین حسینی، شهادت امام رضا (علیه السلام) نیز مواجه بودیم که در این ایام نیز شاهد افزایش حضور زائران در شهر مشهد و درنتیجه در سطح پایانه‌های مسافربری مشهد مقدس بودیم.

علیزاده با بیان اینکه میانگین ورود و خروج مسافر در طی ۵ ماهه ابتدایی امسال حدود ۷۳ هزار مسافر در طی روز بوده، تصریح کرد: این تعداد مسافر به وسیله حدود ۴۱۵۰ وسیله نقلیه اعم از اتوبوس، مینی‌بوس و سواری به‌صورت روزانه جابه‌جا شدند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد با اشاره به ادامه ستاد سفر‌های تابستانی گفت: این ستاد همچون سال‌های گذشته فعال و به‌منظور ارائه خدمات بهتر به زائرین و مسافرین در قالب عناوین مختلف امنیتی و انتظامی، فرهنگی و رسانه‌ای، خدمات شهری و حمل‌ونقلی انجام فعالیت کرد.

وی ادامه داد: همچنین طرح اسکان ارزان‌قیمت همراه با ارائه خدمات تغذیه‌ای در رستوران این مکان در پایانه مسافربری امام رضا (ع) جهت ارائه خدمات مطلوب به زائرین و مسافرین برای ایام تابستان از دیگر کار‌ها برای سفر‌های تابستانی بود. حضور فعال کارکنان سازمان، هماهنگی و ضرورت حضور نیرو‌های ارگان‌ها و نهاد‌های مستقر در پایانه جهت ارائه خدمات بهتر از دیگر برنامه‌های تابستان است.

مدیرعامل پایانه‌های مسافربری مشهد بیان کرد: برای رفاه بیشتر زائرین و مسافرین و اتصال سفر‌های برون‌شهری به سفر‌های درون‌شهری در پایانه هماهنگی لازم را به جهت افزایش تعداد خطوط تاکسی و اتوبوس را در پایانه‌های مسافربری در دستور کار قرار گرفت و خدماتی در این راستا ارائه شد.

وی با تأکید بر نظرسنجی از مسافرین خاطرنشان کرد: در نظرسنجی صورت گرفته در ایام تابستان میزان رضایتمندی از خدمات پایانه‌های مسافربری مشهد ۷۵ درصد بود که سعی شده است بااطلاع از نقاط ضعف در خدمات‌رسانی‌های گذشته و رفع این معضلات موجب رضایتمندی بیشتر مراجعین به پایانه‌های مسافربری در ایام تابستان باشیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->