شهردار مشهد مقدس: می‌توانیم صادرکننده خدمات مهندسی در حوزه مترو باشیم عضو کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد: مسائل شهر چه کوچک و چه بزرگ برای ما فرق نمی‌کند | افتتاح رسمی فاز یک خط۳ مترو با حضور رئیس‌جمهور بهره‌برداری از دوربرگردان تقاطع سه‌سطحی شهید فهمیده مشهد | معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد: گره‌های ترافیکی با افتتاح دوربرگردان شهید فهمیده کاهش می‌یابد هوای مشهد همچنان آلوده است (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۴) نخستین جلسه ستاد برگزاری دیدار ایران و کره شمالی در مشهد برگزار شد درباره یکی از کوچک‌ترین روستا‌های اطراف مشهد قدیم | عطر فراموشی در کوچه‌های «قریه عطار» قلندرشریف: ۹۰ درصد زائران و شهروندان از خدمات شهرداری مشهد رضایت داشته‌اند گزارش ویژه فیفا از دختران فوتسال ایران روابط‌عمومی‌ها؛ بهره‌گیری هنرمندانه از همه ابزار‌ها و شیوه‌های تعامل پیشرفت ۲۸‌ درصدی میان‌گذر جنوبی مشهد نمایشگاه مشهد اینوکس- فاینکس، نقطه عطفی در مسیر جذب سرمایه‌گذاری و تعامل با ارکان بازار مالی احیای تاریخ شهر مشهد، به همت مدیریت شهری کاهش ۴۳ درصدی بارندگی در مشهد نسبت‌به سال قبل | احتمال جیره‌بندی آب در تابستان ۱۴۰۴ دبیر شورای امنیت ملی در دیدار با همتای ارمنی خود: بیگانگان علاقه‌ای به آرامش در منطقه ندارند افزایش ۵ برابری بودجه فرهنگی و ورزشی در مشهد| ۱۱۰ مجموعه ورزشی تا پایان دوره مدیریت شهری احداث می‌شود پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی امروز (یکشنبه، ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۴) | از فردا هوا گرم می‌شود پزشکیان در مجمع گفت‌وگوی تهران: اسرائیل حقوق انسان‌ها را نادیده گرفته است | غرب پیام سیاست خارجی دولت چهاردهم را نپذیرفت رکوردشکنی شهرداری مشهد در جذب سرمایه و انتشار اوراق مشارکت | تأمین مالی ۱۸ هزار میلیارد تومانی برای پروژه‌های شهری + فیلم خراسان رضوی، میزبان ۱۰ درصد موزه‌های کشور | گزارش شهرآرانیوز از ظرفیت‌ها و چالش‌های موجود در موزه‌های استان هوا آلوده است؛ شهروندان کلانشهر مشهد اصول خودمراقبتی را رعایت کنند (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۴)
سرخط خبرها

گسترش خدمات در پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهدمقدس در تابستان ۱۴۰۳

  • کد خبر: ۲۵۰۶۶۷
  • ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۵
گسترش خدمات در پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهدمقدس در تابستان ۱۴۰۳
مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد از ارائه خدمات ویژه به مسافران و زائران در ایام پایانی سفر‌های تابستانی ۱۴۰۳ و همچنینی افزایش رضایتمندی خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد علیزاده در ارتباط با اقدامات این سازمان در تابستان ۱۴۰۳ اظهار کرد: با توجه به اینکه در ایام تعطیلات فصل تابستان مسافرین و زائران فرصت کافی برای انجام سفر‌های خود داشتند و تقریبا این سفر‌ها در طول فصل تقسیم‌شده بود، عملا با یک حجم روبه رشد و افزایشی ملایم مسافرین در پایانه‌های مسافربری مشهد مواجه بودیم که بر اساس آن سازمان نیز خدمات خود را به نسبت میزان حضور مسافرین افزایش داد.

وی افزود: البته در تابستان امسال با مناسبت‌هایی خاصی مانند ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، اربعین حسینی، شهادت امام رضا (علیه السلام) نیز مواجه بودیم که در این ایام نیز شاهد افزایش حضور زائران در شهر مشهد و درنتیجه در سطح پایانه‌های مسافربری مشهد مقدس بودیم.

علیزاده با بیان اینکه میانگین ورود و خروج مسافر در طی ۵ ماهه ابتدایی امسال حدود ۷۳ هزار مسافر در طی روز بوده، تصریح کرد: این تعداد مسافر به وسیله حدود ۴۱۵۰ وسیله نقلیه اعم از اتوبوس، مینی‌بوس و سواری به‌صورت روزانه جابه‌جا شدند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد با اشاره به ادامه ستاد سفر‌های تابستانی گفت: این ستاد همچون سال‌های گذشته فعال و به‌منظور ارائه خدمات بهتر به زائرین و مسافرین در قالب عناوین مختلف امنیتی و انتظامی، فرهنگی و رسانه‌ای، خدمات شهری و حمل‌ونقلی انجام فعالیت کرد.

وی ادامه داد: همچنین طرح اسکان ارزان‌قیمت همراه با ارائه خدمات تغذیه‌ای در رستوران این مکان در پایانه مسافربری امام رضا (ع) جهت ارائه خدمات مطلوب به زائرین و مسافرین برای ایام تابستان از دیگر کار‌ها برای سفر‌های تابستانی بود. حضور فعال کارکنان سازمان، هماهنگی و ضرورت حضور نیرو‌های ارگان‌ها و نهاد‌های مستقر در پایانه جهت ارائه خدمات بهتر از دیگر برنامه‌های تابستان است.

مدیرعامل پایانه‌های مسافربری مشهد بیان کرد: برای رفاه بیشتر زائرین و مسافرین و اتصال سفر‌های برون‌شهری به سفر‌های درون‌شهری در پایانه هماهنگی لازم را به جهت افزایش تعداد خطوط تاکسی و اتوبوس را در پایانه‌های مسافربری در دستور کار قرار گرفت و خدماتی در این راستا ارائه شد.

وی با تأکید بر نظرسنجی از مسافرین خاطرنشان کرد: در نظرسنجی صورت گرفته در ایام تابستان میزان رضایتمندی از خدمات پایانه‌های مسافربری مشهد ۷۵ درصد بود که سعی شده است بااطلاع از نقاط ضعف در خدمات‌رسانی‌های گذشته و رفع این معضلات موجب رضایتمندی بیشتر مراجعین به پایانه‌های مسافربری در ایام تابستان باشیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->