صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: با توجه به اینکه مردم مشهد درخواست‌های فراوانی از من و همکاران داشتند، یکی از معابر شهر را به نام «شهید سیدحسن نصرالله» نام‌گذاری خواهیم کرد.

موسی‌الرضا حاجی‌بگلو در گفتگو با شهرآرانیوز، در خصوص نام‌گذاری معبری به نام «شهید سیدحسن نصرالله» در مشهد، اظهار کرد: با توجه به اتفاق اخیری که برای فرمانده حزب‌الله، سیدحسن نصرالله رخ داد و به شهادت رسیدند، ما تکلیف داریم که کاری را انجام دهیم و نام این شهدا را ماندگار کنیم.

وی بیان کرد: قبلاً نام‌گذاری یکی از معابر به نام شهدای جبهه مقاومت را داشتیم. الان با توجه به اینکه مردم مشهد درخواست‌های فراوانی از من و همکاران داشتند، یکی از معابر را به نام شهید سیدحسن نصرالله نام‌گذاری خواهیم کرد.

حاجی‌بگلو افزود: تصمیم بر این شد در جلسه آتی، خیابان و معبری را مشخص کنیم و این نام‌گذاری انجام شود تا یک اتحاد کلی برای امت مسلمان شکل گرفته باشد که بدانند همه جبهه مقاومت در سراسر جهان اسلام متحد هستند و در کنار هم برای مبارزه با این رژیم کودک‌کش ایستاده‌اند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: تصمیم داریم یکی از خیابان‌هایی که درخور شأن این شهید والامقام باشد، انتخاب شود و بهترین خیابان را به نام ایشان نام‌گذاری کنیم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.