تولیت آستان قدس رضوی: شعار‌های دوآتشه و انقلابی‌تر از رهبر انقلاب اسلامی، ما را فریب ندهد آیت‌الله جعفری‌اراکی درگذشت + بیوگرافی و سوابق به هق هق جمعمان جمع است، از بالا تماشا کن به سر برد او خطبه نامدار | شهید سید عبدالکریم هاشمی‌نژاد به روایت رهبر معظم انقلاب روز شهادت حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالکریم هاشمی‌نژاد و روز‌های پس از آن، به‌روایت روزنامه‌های مشهد رابطه نماز با امام زمان (عج) سوره‌ای برای خوشبختی | بررسی فضیلت‌ها و آثار سوره مبارک بقره فضاآرایی اماکن متبرکه حرم امام‌رضا(ع) در پی شهادت سید مقاومت زندگی با مرگ، شرح غیرت ققنوس هاست* | درباره شهید آتش نشانی مشهد صورتِ جنگ | روایتی از رزمنده‌ای که در پانزده‌سالگی چهره و چشم و دستش را فدا کرد بازگشت پیکر ۹۸ شهید دفاع مقدس به کشور (۷ مهر ۱۴۰۳) بیسکویت‌های خونی «بهر نبردی بی امان» | درباره حاج صادق آهنگران که در سال‌های جنگ تحمیلی با نوای ماندگار خود قوت قلب رزمندگان بود منتظران امام زمان (عج) اهل خودسازی‌اند انتظار یعنی سرشار از امید بودن نقش تأثیرگذار موقوفات در تعالی جوامع اسلامی دفاع مقدس مظلوم مانده است غفلت از گنجینه دفاع مقدس قهرمانانِ خاکی‌پوش و غریب!
سرخط خبرها

تولیت آستان قدس رضوی: شعار‌های دوآتشه و انقلابی‌تر از رهبر انقلاب اسلامی، ما را فریب ندهد

  • کد خبر: ۲۹۱۳۲۱
  • ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۳
تولیت آستان قدس رضوی: شعار‌های دوآتشه و انقلابی‌تر از رهبر انقلاب اسلامی، ما را فریب ندهد
تولیت آستان قدس رضوی گفت: شعار‌های دوآتشه و انقلابی‌تر از رهبر انقلاب اسلامی، ما را فریب ندهد. هر نغمه شومی که در باور و اعتماد مردم به رهبری اختلال ایجاد کند یا نفوذی دشمن است و یا در زمین دشمن بازی می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین «احمد مروی» در مراسم بزرگداشت سید شهیدان مقاومت شهید «سید حسن نصرالله» که امروز در مدرسه علمیه عالی نواب مشهد برگزار شد، با تبریک و تسلیت شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان، به بیان برخی از شاخص‌ها و خصوصیت‌های شهید سید حسن نصرالله پرداخت و گفت: همه خصوصیت‌های این شهید، در سایه تبعیت حقیقی از رهبر انقلاب اسلامی و تربیت در مکتب امام راحل (ره) معنا پیدا می‌کرد. سید حسن نصرالله، حاج قاسم سلیمانی و رهبر انقلاب اسلامی تربیت شده مکتب امام (ره) بوده‌اند.

وی افزود: سید حسن نصرالله انسانی بزرگ و شخصیتی بااخلاص بود. او یک مکتب بود. اما با آن که خود شخصیت برجسته و بزرگی بود، اما در برابر رهبر انقلاب اسلامی، خود را سرباز کوچک ایشان می‌دانست و این رمز موفقیت شهید سید حسن نصرالله بود. او خود را تسلیم محض رهبر انقلاب اسلامی می‌دانست.

حجت‌الاسلام والمسلمین مروی خاطرنشان کرد: شهید سید حسن نصرالله نظر و تحلیل خود را داشت، اما در برابر رهبر انقلاب، تابع و مطیع محض بود. چون به ایشان باور داشت و به خوبی ایشان را شناخته بود.

تولیت آستان قدس رضوی در ادامه گفت: صهیونیست‌ها فکر می‌کنند با شهادت این بزرگان و ریختن خون پاک این مجاهدان فی سبیل‌الله، موانع تجاوزگری و ظلم و تعدی و رفتار‌های وحشیانه خود را برمی‌دارند. اما غافل از این هستند که با رفتن یک سید حسن نصرالله به اذن و اراده الهی، صد‌ها سید حسن به وجود خواهد آمد. همان گونه که پس از شهادت شهید سید عباس موسوی بنیانگذار حزب‌الله نیز اینچنین شد.

وی افزود: آنها سید عباس موسوی را به شهادت رساندند و تصور کردند حزب‌الله لبنان تمام شد. اما سید حسن نصرالله درخشید و در کنار او، هزاران سرباز مجاهد و جان بر کف به وجود آمد که فقط یکی از آنها شهید عماد مغنیه بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین مروی خاطرنشان کرد: با شهادت شهید سید عباس موسوی، حزب‌الله گسترده‌تر و فراگیرتر شد و پس از شهادت سید حسن نصرالله نیز به حول و قوه الهی پرونده حزب‌الله و مقاومت در منطقه، گسترده‌تر و بزرگ‌تر خواهد شد.

تولیت آستان قدس رضوی در ادامه گفت: اسرائیل غاصب، فرمان این حمله را از نیویورک صادر کرد که مرکز فتنه عالم و لانه شیطان بزرگ است. معنای آن هم این است که این ما نیستیم. آمریکا است و اروپا و در راس آن انگلیس همراه او است.

وی تاکید کرد: البته این فرمان، فرمان گشودن باب جهنم برای باند تبهکاری صهیونیسم و حامیان او است و در مقابل، باب بهشت که برای سید حسن نصرالله گشوده شد. سید حسن نصرالله مزد بیش از ۳۰ سال مجاهدت در راه خدا و پوشیدن لباس رزم علیه بدترین دشمنان اسلام و بشریت را دریافت کرد.

کشور جعلی اسرائیل در معرض اضمحلال و نابودی است

حجت‌الاسلام والمسلمین مروی در ادامه گفت: این فرمان از نیویورک صادر شد تا به دنیا اعلام کنند صهیونیست‌ها در این کار تنها نیستند. امروز جبهه استکبار و در راس آنها آمریکا، با همه سرمایه خود به میدان آمده‌اند. چون صهیونیسم و کشور جعلی اسرائیل در معرض اضمحلال و نابودی است.
وی افزود: اگر اینچنین احساس نمی‌کردند، از همه توان خود علیه حزب‌الله و محور مقاومت استفاده نمی‌کردند.

 آنها خطر را احساس کرده‌اند و تمام سرمایه مادی و نظامی و معنوی خود را به میدان آورده‌اند. یک عمر داد از حقوق بشر و قوانین بشری سردادند و امروز همه آنها را زیر پا گذاشتند. همه شعار‌های فریبنده و دروغین که ملت‌ها را با آن فریب می‌دادند، کنار گذاشتند و نقاب ریاکاری و دروغ را از مقابل چهره خود برداشتند و از هیچ جنایتی فروگذار نکردند.

هر نغمه شومی که در باور و اعتماد مردم به رهبری اختلال ایجاد کند یا نفوذی دشمن است و یا در زمین دشمن بازی می‌کند

تولیت آستان قدس رضوی در بخش دیگری از سخنان خود به برخی از اظهارات و مطالب منتشرشده در فضا‌های رسانه‌ای که منجر به ایجاد اختلاف می‌شود اشاره کرد و گفت: برخی در فضا‌های رسانه‌ای مطالبی مطرح می‌کنند که در منجر به ایجاد اختلاف می‌شود و نهاد‌های مهم کشور را زیر سوال می‌برند که اگر در موضوع شهادت رهبر حماس چنین می‌کردید، امروز اینگونه نمی‌شد.

وی تاکید کرد: باید همه به این موضوع مهم توجه کنند که زیر سوال بردن نهاد‌های مهم مخلص امتحان‌داده وفادار به نظام و انقلاب و رهبری، توهین غیرمستقیم به نظام است. مباد با شعار‌های دوآتشه و انقلابی‌تر از رهبر انقلاب اسلامی ما را فریب دهند و تحت تاثیر قرار دهند.

عزت و اقتدار و انقلاب و کشور ما، بر حول تبعیت و اعتماد به رهبر انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مروی افزود: هر صدا و نغمه شومی که تحت هر عنوان انقلابی یا غیرانقلابی این معنا را هدف قرار داده و در باور و اعتماد مردم به رهبری اختلال ایجاد کند یا نفوذی دشمن است و یا در زمین دشمن بازی می‌کند. باید مواظب باشیم الفاظ فریبنده و نقاب‌های کذایی ما را فریب ندهد.
وی در ادامه گفت: باید یک شاخص داشته باشیم که ما را تا کنون به پیروزی رسانده و موجب شده در گردنه‌های سهمگین به سلامت و پیروزمندانه عبور کنیم و آن، اعتماد به رهبر معظم انقلاب بوده است. این شعار نیست. حقیقت و واقعیت است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مروی در بخش دیگری از سخنان خود به نهایت دشمن‌شناسی، وقت‌شناسی و انقلابی‌بودن رهبر انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: شخصیت بزرگی مانند سید حسن نصرالله هم با وجود آن اخلاص و تیزهوشی و این که خود در قله بود، همواره ابراز می‌کرد که سرباز مطیع رهبری است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->