صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

هشدار جدی نکونام به مدافعان استقلال

  • کد خبر: ۲۹۱۳۷۶
  • ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۴
جوادنکونام از بازیکنان دفاعی استقلال خواسته به شدت مواظب خط حمله السدباشند. السد دومین خط حمله لیگ ستارگان قطر را به رغم کسب نتایج نامطلوب به دست آورده است.

به گزارش شهرآرانیوز، یکی ازنکاتی که جواد نکونام درنشست‌های روز‌های اخیر به بازیکنان اشاره کرده درباره خط حمله توانمند تیم السد قطر است. السدی‌ها در لیگ ستارگان قطر گرچه از لحاظ رتبه جایگاه مطلوبی ندارند، اما درباره خط حمله این تیم وصف و تعریف بسیار است. براساس آماری که منتشر شده السد با ۱۷ گل زده دومین خط حمله برتر لیگ قطر را در اختیار دارد واین موضوع می‌طلبد که خط دفاع استقلال دراین بازی عملکرد مطلوبی ازخود به جا بگذارد. نکونام در روز‌های اخیر غالبا با بازیکنانش در حال گفتمان بود و نشست‌های متعدد او با بازیکنان نشان داد که اهمیت این بازی را می‌داند.

 او درباره عملکرد هجومی السد نیز به بازیکنان توصیه‌هایی کرده و از آنها خواسته از اشتباه فردی و تیمی دور کنند تا در این بازی به مانند بازی با الغرافه که استقلال موفق شد دروازه خود را بسته نگه دارد، بار دیگر همان اتفاقات رخ داده و استقلال بتواند دومین بازی آسیایی خود را نیز بدون اینکه گلی دریافت کند، پشست سر بگذارد. البته درعین حال السد با دریافت ۱۳ گل ضعیف‌ترین خط دفاع لیگ‌قطر را در اختیار دارد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.