ویدئو | تصاویر اختصاصی شهرآرانیوز از سالن محل برگزاری دیدار برزیل و مراکش (۸ مهر ۱۴۰۳) جلسه هماهنگی دیدار ایران و قطر در اداره‌کل ورزش و جوانان هشدار جدی نکونام به مدافعان استقلال پیروزی پرگل شاگردان عبدی در مقدماتی جام ملت‌های آسیا لیگ جزیره در تسخیر آنفیلیدی‌ها مهرداد محمدی در ترکیب اصلی استقلال مقابل السد ویدئو| گل ۳ امتیازی پهلوان برای فولاد پاختاکور سرمربی ندارد! تیم ملی فوتبال با تمام قوا در مشهد اردو می‌زند مشهدی‌های فوتسال نقره‌ داغ شدند توافق عباس‌زاده با هوادار پایان ماه عسل فلیک در بارسلونا تاریخ و ساعت بازی استقلال و السد در لیگ نخبگان | آخرین فرصت نکونام؟ مورایس بی توجه به انتقادات و شعار‌های سپاهانی‌ها قضاوت قربانی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و پاختاکور در لیگ نخبگان | تیم گاریدو به دنبال اولین برد آسیایی قضاوت فغانی در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ وحشت مونیخی‌ها از مصدومیت کین گواردیولا روی ستاره بارسا دست گذاشت مثلث تیلور، سعدالله‌یف و کامران در جهانی آلبانی
سرخط خبرها

مهرداد محمدی در ترکیب اصلی استقلال مقابل السد

  • کد خبر: ۲۹۱۳۶۰
  • ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۸
مهرداد محمدی در ترکیب اصلی استقلال مقابل السد
جواد نکونام قصد دارد از مهرداد محمدی در ترکیب اصلی استقلال مقابل السدقطر استفاده کند. محمدی از بازی مقابل هوادار هم می‌تواند درترکیب استقلال به میدان برود.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، محرومیت مهرداد محمدی از همان ابتدا نیز در بازی‌های لیگ نخبگان آسیا محاسبه نمی‌شد واین بازیکن می‌توانست در آسیا برای استقلال به میدان برود. در نبرد اول استقلال مقابل الغرافه این بازیکن دقایقی در ترکیب تیمش حضور داشت و توانست پاس گل هم بدهد.

محمدی که فصل پیش یکی از آماده‌ترین بازیکنان استقلال بود، به سبب محرومیت نتوانست در لیگ هم زمان با ورود تیمش برای استقلال به میدان برود، اما محرومیت او در حال پایان است و این بازیکن به احتمال زیاد در ترکیب اصلی بازی با السد قرار خواهد گرفت تا برای بازی بعدی استقلال مقابل هوادار نیز آماده شود.


البته محمدی از لحاظ آمادگی در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد و این طور که از اردوی قطر خبر می‌رسد این بازیکن به خوبی در روز‌های اخیر با هم تیمی‌های خود کار کرده و آماده حضور در ترکیب اصلی است.

با این حال باید دید نکونام که علاقه زیادی به محمدی دارد، در نهایت چه تصمیمی در قبال این بازیکن اتخاذ خواهد کرد و آیا محمدی بعد از هفته‌ها دوری از ترکیب اصلی استقلال سرانجام در ترکیب اصلی دیده خواهد شد یا خیر؟!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->