صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

منچستریونایتد آماده شکار وایکینگ جوان

  • کد خبر: ۲۹۲۳۸۲
  • ۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۱
مدیران منچستریونایتد از همین حالا چشم به استعداد تازه‌ای دارند که در سرزمین وایکینگ‌ها ظهور کرده و لقب اودگارد آینده نروژ را به خود اختصاص داده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ اسوور ناپیان، ستاره ۱۷ ساله نروژی از یک سال پیش با درخشش در لیگ کشورش توجه غول‌های فوتبال اروپا را به خود جلب کرده است و حالا شیاطین سرخ آماده می‌شوند تا در نقل وانتقالات زمستانی آینده برای جذب او شانسشان را امتحان کنند.

ناپیان درست در سنی قرار دارد که ستاره دیگر نروژی‌ها، یعنی اودگارد چشم باشگاه‌های اروپایی را به خود خیره کرد و به رئال مادرید پیوست. البته ستاره فعلی آرسنالی‌ها ۶ فصل ناامیدکننده را در سانتیاگو برنابئو پشت سر گذاشت و تنها ۱۱ بار توانست با پیراهن باشگاه اول رئال به میدان برود، اما در سال ۲۰۲۱ و زمانی که او به جمع توپچی‌های لندنی ملحق شد پتانسیل بالای خود را دوباره به رخ کشید.

ناپیان هم فصل گذشته می‌توانست مسیری مشابه اودگارد را طی کند، زمانی که در کنار منچستریونایتد؛ چلسی، پاری‌سن‌ژرمن و منچسترسیتی را هم خواهان خود می‌دید. اما ستاره نوجوان نروژی‌ها تصمیم گرفت تا قرارداد خود را با باشگاه نروژی هارتز تا سال ۲۰۲۶ تمدید کرده و با رفتن سریع به جمع بزرگان اروپا به سرنوشت اودگارد دچار نشود.

حالا یک سال پس از آن تصمیم، به نظر می‌رسد که کم‌کم زمان حضور او در جمع بزرگان فوتبالی قاره سبز فرا رسیده است. شیاطین سرخ از همین حالا خود را آماده می‌کنند تا در پنجره نقل و انتقالات زمستانی برای جذب این ستاره نوظهور فوتبال نروژ وارد میدان شوند و ستاره‌ای برای فصل‌های آینده به جمع بازیکنانشان اضافه کنند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.