سیستم چرخشی برای فرار از مصدومیت صدور کیفرخواست برای متهمان پرونده فساد در فوتبال ماموریت سمیعی برای نجات نیمکت استقلال؛ حرکت آقای مدیرعامل با چراغ خاموش برای دوران پسا سهراب خداحافظی عجیب حسینی با نکونام + عکس اورونوف در فکر ترک پرسپولیس؟ شوماخر افسانه‌ای بعد از یک دهه دوباره دیده شد جدایی رحمتی و رجبی از کادرفنی استقلال ستاره آمریکایی بسکتبال در گلنور اصفهان ۴ کشتی‌گیر روس در لیگ برتر کشتی ایران نیش افعی میلان و غرور سمی ما در ایران! برگزاری بازی شهرداری ارومیه و نماینده مشهد در هاله‌ای از ابهام! فرگوسن برای نجات منچستریونایتد دست به کار شد اعلام اسامی محرومان هفته هفتم لیگ برتر فوتبال | بازگشت محمدی به ترکیب استقلال تونل وحشت استقلال شوک چشمی به استقلال طارمی: برای این گل خیلی تلاش کردم استقلال به دنبال جذب مهاجم تمام عیار| رمضانی یا بلانکو می‌روند اصلاح ساختار دفاعی استقلال در دستور کار سهراب بختیاری‌زاده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و پاری‌سن‌ژرمن (۱۱ مهر ۱۴۰۳) | برتری بی‌چون‌وچرای توپچی‌ها
سرخط خبرها

فرگوسن برای نجات منچستریونایتد دست به کار شد

  • کد خبر: ۲۹۲۰۴۹
  • ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۳
فرگوسن برای نجات منچستریونایتد دست به کار شد
روز‌های بد منچستریونایتد با اریک تن هاخ، سرمربی هلندی این تیم همچنان ادامه دارد تا حالا سر الکس فرگوسن، مربی افسانه‌ای این باشگاه برای نجات تیمش دست به کار شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ شیاطین سرخ از سال ۲۰۱۳ و پس از جدایی فرگوسن از نیمکت هدایت این تیم دیگر نتوانست روز‌های خوبش در دوران این مربی اسکاتلندی را تکرار کند. حالا در روز‌هایی که تن هاخ هم به نظر در حال رسیدن به پایان کارش روی نیمکت این تیم است، فرگوسن وارد میدان شده و گزینه ایده‌آل برای جایگزینی مربی هلندی را شناسایی کرده است.
تن هاخ که این فصل سومین سال حضورش روی نیمکت یونایتد را هم با وضعیتی بد دنبال می‌کند، پس از شکست تحقیرآمیز چندروز پیش شاگردانش برابر تاتنهام که در ورزشگاه خانگی خودشان و پیش چشم هواداران خشمگین شیاطین سرخ رخ داد، حالا نزدیک‌تر از همیشه به در‌های خروج از باشگاه به نظر می‌رسد.

گفته می‌شود که مدیران باشگاه تصمیم گرفته‌اند به سرمربی هلندی فقط دو بازی دیگر فرصت بدهند تا اوضاع را تغییر دهد یا راهشان را از او جدا خواهند کرد و در حال حاضر به فکر جایگزین‌های بالقوه برای تن هاخ هستند.

در شرایطی که مدیران یونایتد روی سیمونه اینزاگی، مربی موفق اینتر و توماس توخل، سرمربی سابق بایرن مونیخ به عنوان جانشینان احتمالی تن هاخ نظر مثبت دارند، سرمربی افسانه‌ای یونایتد‌ها می‌خواهد ماسیملیانو آلگری، سرمربی سابق یوونتوس را به اولدترافورد بیاورد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->