صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

فیلم سینمایی تگزاس۳ به‌کارگردانی سیدمسعود اطیابی، دوباره در صدر جدول فروش سینما‌های خراسان رضوی قرار گرفت.

به گزارش شهرآرانیوز، فیلم‌های سینمایی پرفروش در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته گذشته به شرح زیر است:

۱. فیلم سینمایی تگزاس۳ به‌کارگردانی سیدمسعود اطیابی، با فروش ۵ هزار و ۸۸۸ بلیت در ۳۶۹ سانس، ۳ میلیارد و ۶۶۵ میلیون و ۲۵۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۸ خرداد ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۲. فیلم سینمایی پول و پارتی به کارگردانی سعید سهیلی، با فروش ۵ هزار و ۳۷۸ بلیت در ۲۱۰ سانس، ۳ میلیارد و ۲۰۲ میلیون و ۴۵۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۳ مرداد ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۳. انیمیشن ببعی قهرمان به کارگردانی حسین صفارزادگان و میثم حسینی، با فروش ۵ هزار و ۸۵ بلیت در ۲۲۳ سانس، ۲ میلیارد و ۷۲۶ هزار و ۸۹۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۴ مهر ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۴. فیلم سینمایی قیف به کارگردانی محسن امیر یوسفی، با فروش ۳ هزار و ۳۹۵ بلیت در ۱۵۲ سانس، ۲ میلیارد و ۲۸۱ میلیون و ۵۵۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۵. فیلم سینمایی مفت‌بر به کارگردانی عادل تبریزی، با فروش ۳ هزار و ۵۰۰ بلیت در ۱۸۷ سانس، ۲ میلیارد و ۲۴۷ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۶. فیلم سینمایی قلب رقه به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور، با فروش ۲ هزار و ۸۶۳ بلیت در ۱۳۰ سانس، یک میلیارد و ۸۷۷ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۷. فیلم سینمایی خجالت نکش‌۲ به‌کارگردانی رضا مقصودی، با فروش ۲ هزار و ۵۵۶ بلیت در ۱۳۱ سانس، یک میلیارد و ۵۲۰ میلیون و ۵۵۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۸. فیلم سینمایی شه‌سوار به کارگردانی حسین نمازی، با فروش هزار و ۶۵۲ بلیت در ۱۰۷ سانس، یک میلیارد و ۱۶۸ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۹. فیلم سینمایی شهر گربه‌ها ۲ به کارگردانی سیدجواد هاشمی، با فروش ۸۴۷ بلیت در ۶۷ سانس، ۵۲۹ میلیون و ۸۵۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۱۰. فیلم سینمایی آغوش باز به کارگردانی بهروز شعیبی، با فروش ۵۷۳ بلیت در ۵۹ سانس، ۴۲۳ میلیون و ۱۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۱۱. فیلم سینمایی در آغوش درخت به کارگردانی بابک خواجه‌پاشا، با فروش ۳۴۶ بلیت در ۳۶ سانس، ۲۱۱ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۱۲. فیلم سینمایی ملاقات با جادوگر به کارگردانی حمید بهرامیان، با فروش ۹۴ بلیت در ۷ سانس، ۶۹ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۱۳. فیلم سینمایی روزی روزگاری آبادان به کارگردانی حمیدرضا آذررنگ، با فروش ۴۹ بلیت در ۳ سانس، ۳۹ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال فروش داشته است. این فیلم از ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۱۴. فیلم سینمایی یادگار جنوب به کارگردانی حسین دوماری و پدرام پورامیری، با فروش ۴۹ بلیت در ۴ سانس، ۳۸ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال است. اکران این فیلم از۲۰ تیر ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۱۵. فیلم سینمایی زودپز به کارگردانی رامبد جوان، با فروش ۳۴ بلیت در ۶ سانس، ۱۳ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۱۷ مهر ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۱۶. فیلم سینمایی لختگی به کارگردانی کاوه دهقان‌پور، با فروش ۱۶ بلیت در ۶ سانس، ۱۲ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۱۷. فیلم سینمایی کارزار به کارگردانی شهرام اسدزاده، با فروش ۱۸ بلیت در ۶ سانس، ۱۱ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۱۸. فیلم سینمایی تمساح خونی به‌کارگردانی جواد عزتی، با فروش ۹ بلیت در ۲ سانس، ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ آغاز شده است.

۱۹. فیلم سینمایی نفرین آرتا به کارگردانی مجید کریمی، با فروش ۱۰ بلیت در ۵ سانس، ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۴ مهر ۱۴۰۳ اغاز شده است.

۲۰. فیلم سینمایی مصائب شیرین ۲ به کارگردانی علیرضا داودنژاد، با فروش ۶ بلیت در ۲ سانس، ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۳ مرداد ۱۴۰۳ آغاز شده است

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.