درمیشیان، سینماگر ایرانی، نامزد جایزه «افشین یداللهی» شد درخشش «پریسان» در جشنواره‌های خارجی آرش مجیدی با «تانک‌خورها» روی آنتن شبکه سه + زمان پخش راهیابی ۲ فیلم کوتاه از انجمن سینمای جوان مشهد به تهران عیادت «کاپیتان جک اسپارو» از کودکان بیمار انتصابات وزارت فرهنگ تا پایان مهر ماه سال ۱۴۰۳ انجام خواهد شد مشهد، پیشرو در گرافیک مقاومت معرفی فیلم‌های بلند داستانی جشنواره کودک اصفهان + اسامی فیلم ترسناک «جیغ ۷» در راه سینما ایده درخشان دزدیدن پول مترجم از کی عملی شد؟ | درباره بی مهری همیشگی به مترجمان و حق وحقوق آن‌ها تاریخ ایستادگی در فلسطین به زبان شعر گفتگو با هوش مصنوعی «مایکروسافت کوپایلوت» درباره «فرهنگ و ادبیات مشهد» درخشش «پر» و «مورس» در دو جشنواره جهانی جایگزین ترانه علیدوستی در نسخه ترکیه‌ای «شهرزاد» کیست؟ + عکس طناز طباطبایی در «نفس‌خور» فیلم جدید محمد کارت هیئت انتخاب سی‌و‌چهارمین جشنواره تئاتر خراسان رضوی را بشناسید
سرخط خبرها

عیادت «کاپیتان جک اسپارو» از کودکان بیمار

  • کد خبر: ۲۹۲۰۵۸
  • ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸
عیادت «کاپیتان جک اسپارو» از کودکان بیمار
«جانی دپ» با پوشیدن لباس «کاپیتان جک اسپارو» از کودکان بیمارستانی در اسپانیا عیادت کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ «جانی دپ» با پوشیدن لباس‌های معروف «کاپیتان جک اسپارو» از کودکان بیمارستانی در اسپانیا عیادت کرد. این بازیگر برای حضور در جشنواره فیلم سن سباستین و اکران فیلم «مودی» (Modi) به این کشور سفر کرده است. در ویدیویی که از این رویداد منتشر شده، دپ در لحظه ورود به بیمارستان دیده می‌شود و به نظر می‌رسد که پزشکان و کارکنان منتظر حضور او بوده‌اند. او همچنین با کارکنان بیمارستان عکسی گروهی انداخته و لحظاتی با آنها گفتگو کرده است.

جانی دپ که در پنج فیلم «دزدان دریایی کارائیب» (Pirates of the Caribbean) نقش «جک اسپارو» را بازی کرده بود، پس از اتهامات غیرمستقیم خشونت خانگی توسط همسر سابقش «امبر هرد» با حواشی بسیاری روبه‌رو شد. این بازیگر ۶۰ ساله پس از آن شکایات حقوقی متعددی از نشریه «سان» و هرد در بریتانیا و ویرجینیا انجام داد که با پیروزی و شکست‌های مختلف همراه بود.

با وجود این حواشی، شایعاتی درباره ساخت بازسازی این مجموعه با حضور بازیگرانی، چون «مارگو رابی»، «آیو ادبیری» و «آستین باتلر» مطرح شده است. «جری بروکهایمر»، تهیه‌کننده این چندگانه، پیشتر گفته بود که دیزنی نمی‌تواند منتظر برخی بازیگران بماند و دپ در این میان نقش مهمی ایفا کرده است. او تأکید کرده بود که جانی دپ با خلاقیت خود شخصیت «جک اسپارو» را به یک نماد فرهنگی تبدیل کرده است.

دپ خود نیز پیشتر در جشنواره سن سباستین گفته بود که این نقش را حتی در جشن تولد‌ها نیز بازی می‌کند و هیچ‌کس نمی‌تواند آن را از او بگیرد. او اظهار کرده بود که این بزرگ‌ترین لذت او از ایفای نقش «جک اسپارو» است.

منبع: خبرفوری

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->