صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرعامل سازمان سامان‌دهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد گفت: طی شش ماهه نخست سال ۱۴۰۳، تعداد ۳۰۲ هزار و ۲۹۸ مجوز برای فعالیت بهره‌برداران بازار‌های سیار صادر شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، حسن کلیدری در خصوص مجوز‌های بازار‌های سیار در مشهد اظهار کرد: در راستای حمایت از مشاغل خرد و خانگی این سازمان، تاکنون ۲۶ بازار سیار ایجاد شده است و ۶ هزار و ۱۸۵ نفر غرفه‌دار در این بازار‌ها فعالیت می‌کنند.

وی افزود: در شش‌ماهه نخست امسال، سازمان سامان‌دهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد برای ۶ هزار و ۱۸۵ نفر از متقاضیان، ۳۰۲ هزار و ۲۹۸ مجوز جهت فعالیت صادر کرد که این مجوز‌ها دارای اعتبار یک‌ماهه بود و ۱۹ هزار و ۸۳۴ نفر نیز مجوز موقت یک‌روزه دریافت کردند.

مدیرعامل سازمان سامان‌دهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد ادامه داد: در حال حاضر، شهروندان تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی، بنیاد شهید، جانبازان و امور ایثارگران می‌توانند با ارائه مدارک معتبر، از تخفیف ۵۰ درصدی برای صدور مجوز بازار‌های سیار بهره‌مند شوند. همچنین متقاضیان فعالیت در بازار‌های سیار می‌توانند با مراجعه به واحد صدور مجوز سازمان یا درگاه  bazar.mashhad.ir نسبت به اخذ مجوز اقدام نمایند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.