صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

فائزه غروی پس از درخشش خیره‌کننده: سوارکاری در آسیا می‌تواند مدال‌آور باشد

  • کد خبر: ۲۹۲۹۸۵
  • ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۳
نخستین بانوی سوارکاری که در مسابقات پرش با اسب موفق به کسب عنوان قهرمانی شد، گفت: برای شرکت در بازی‌های آسیایی وضعمان خیلی بهتر است و می‌توانیم مدال‌آور باشیم.

به گزارش شهرآرانیوز؛ نخستین بانوی سوارکاری که در مسابقات پرش با اسب موفق به کسب عنوان قهرمانی شد، گفت: برای شرکت در بازی‌های آسیایی وضعمان خیلی بهتر است و می‌توانیم مدال‌آور باشیم. فائزه غروی افزود: نه می‌توانم بگویم راه برای قهرمانی و رسیدن به بازی‌های المپیک هموار است و نه می‌توانم بگویم دست‌نیافتنی است. چون زحمت و برنامه‌ریزی زیاد می‌خواهد. اما دست‌یافتنی است. وی افزود: رقابت رشته پرش با اسب در سطح المپیک برنامه‌ریزی بلندمدت می‌خواهد.

این درحالی است که برای شرکت در بازی‌های آسیایی وضع ما خیلی بهتر است و می‌توانیم مدال‌آور باشیم. قهرمان مسابقات پرش با اسب ایران درباره رقابت‌های قهرمانی کشور اظهار کرد: مسابقات در سطح خیلی خوبی بود. یعنی در سطح قهرمانی بود. مسیر‌ها چالش‌برانگیز بود و پنج راند داشتیم و هر پنج راند مسابقات فکر شده بود و مسیر‌های خوبی برای قهرمانی بود. وقتی بخواهی در سطح قهرمانی فعالیت کنی، باید مرتب تمرین داشته باشی و در مسابقات شرکت کنی تا آماده باشی. 

وی بیان کرد: شاید هر هفته در مسابقات پرش با اسب شرکت می‌کنیم که برخی از آنها در حد آمادگی است، اما در سطح کشوری که سالی یک‌بار برگزار می‌شود، این مسابقات چهارمین تجربه من بود. وی برای ادامه‌دادن راه و پیشرفت در پرش با اسب حضور در مسابقات خارج از ایران را مؤثر دانست و ادامه داد: من در مسابقات اسپانیا دو ماه شرکت کردم و با همین اسبی که قهرمان کشور شدم، مقام چهارم را توانستم به دست بیاورم و می‌خواهم این راه را ادامه دهم تا بتوانم پیشرفت کنم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.