صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

برگزاری مراسم روز جهانی کودک در بیمارستان فوق تخصصی کودکان دکتر شیخ مشهد (۱۶ مهر ۱۴۰۳) + فیلم

  • کد خبر: ۲۹۳۰۵۳
  • ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۰
امروز دوشنبه ۱۶ مهرماه، به مناسبت روز جهانی کودک مراسمی ویژه بیماران کودک بیمارستان فوق تخصصی کودکان دکتر شیخ برگزار شد.

مهدیه قمری؛ شهرآرانیوز، در مراسم روز جهانی کودک، گروهی از هنرمندان، پرستاران و مسئولان با حضور در بخش‌های مختلف بیمارستان فوق تخصصی کودکان دکتر شیخ با اهدای دفتر نقاشی و یک بسته مدادرنگی، روز کودک را گرامی داشتند.

همچنین، برخی از کودکان همراه با والدین خود به بخش‌هایی از این بیمارستان که بازی‌های جمعی، فکری و نقاشی آمدند و در پایان جایزه خود را از پرستاران بخش‌ها دریافت می‌کردند.

این مراسم با مشارکت شهرداری منطقه یک مشهد در بیمارستان فوق تخصصی کودکان دکتر شیخ با هدف ایجاد نشاط و شادی کودکان بیمار و بستری شده در این بیمارستان برگزار شد.

بیمارستان فوق تخصصی کودکان دکتر شیخ تنها مرکز مراجعه بیماران کودک سرطانی و دیالیز در شرق کشور است که از داخل و خارج مراجعه کننده بسیاری دارد.

در این بیمارستان بخش‌های مختلفی از جمله جراحی، اتاق عمل سرپایی، هماتولوژی ۱ و ۲، اورزانس، نفرولوژی، همو دیالیز و ... است که در هر کدام از این بخش‌ها کودکان بسته به بیماری‌هایی که در دو بخش سرطان و کلیه دارند بستری شده اند و مورد درمان قرار گرفته اند.

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.