توضیحات شهردار مشهد درباره پروژه مشترک آستان قدس رضوی و مدیریت شهری (۱۴ آبان ۱۴۰۳) بهره‌برداری از فاز اول پروژه اتصال بولوار امام‌خمینی (ره) به بولوار نماز مشهد در دهه فجر ۱۴۰۳ شهروندخبرنگار | درخواست ایجاد ایستگاه‌های دوچرخه اشتراکی در بولوار هدایت مشهد + پاسخ برپایی بازار سیار صنایع دستی بانوان کارآفرین در مشهد (۱۴ آبان ۱۴۰۳) بهره‌برداری از هفت طرح عمرانی در محدوده حرم مطهر رضوی در آینده‌ای نزدیک خدمات‌رسانی فرودگاه مشهد به حدود ۵ میلیون زائر رضوی در نیمه‌ نخست سال ۱۴۰۳ هوای کلانشهر مشهد برای دومین روز پیاپی «آلوده» است (۱۴ آبان ۱۴۰۳) درباره کوچه «مسجد رانندگان» در خیابان امام‌رضا(ع) مشهد | حکایت «رانندگان» و کوچه‌ای پشت چهنو اجرای ۶۱۷ پروژه طی سه سال در منطقه پنج شهرداری مشهد شهردار مشهد: برای تمام حوزه‌های کلان مشهد پروژه داریم اختصاص زمین صدهکتاری برای زندان جدید مشهد | شهردار مشهد از انتقال زندان به خارج شهر خبر داد هشدار زرد مدیریت بحران استان خراسان رضوی | بارش های رگباری و کاهش محسوس دما تا آخر هفته توسعه گردشگری پایدار مشهد با ثبت میراث ناملموس فرهنگی تعریف ۴۵ پروژه محوری برای سال پایانی شورای ششم مشهد جزئیات اجرای طرح پیشخان زیارت | امکان جلوه‌نمایی رضوی در ۲ هزار نقطه مشهد آماده‌سازی خیابان امام رضا(ع) برای راهپیمایی ۱۳ آبان در مشهد سرویس دهی رایگان ناوگان اتوبوسرانی مشهد به دانش آموزان ویژه مراسم راهپیمایی (۱۳ آبان ۱۴۰۳) سرویس‌دهی رایگان متروی مشهد به راهپیمایان در ۱۳ آبان ۱۴۰۳ افزودن ۲ خط پروازی خارجی به پرواز‌های فرودگاه مشهد
سرخط خبرها

تعداد امضاها در شهرداری مشهد باید در مدت یک سال، ۵۰ درصد کاهش پیدا کند

  • کد خبر: ۱۹۳۲۹۳
  • ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷
تعداد امضاها در شهرداری مشهد باید در مدت یک سال، ۵۰ درصد کاهش پیدا کند
مدیرکل دفتر نوسازی و تحول سازمانی شهرداری مشهد گفت: بیش از ۳۰۰۰ فرم و ۱۲ هزار امضا در شهرداری وجود دارد که به دستور شهردار تلاش می‌کنیم و ماموریت داریم این امضا‌ها را ظرف مدت یک سال ۵۰ درصد کاهش دهیم.

به گزارش شهرآرانیوز، سید مرتضی رضوی‌نژاد امروز، ۱۷ آبان‌ماه، در رویداد تحول بر مدار آینده و آیین رونمایی از اولین سامانه مدیریت کیفیت در شهرداری‌های کشور که در کارخانه نوآوری برگزار شد، اظهار کرد: در شهرداری مشهد ۲۲۴ فرایند داریم که در سامانه‌های مختلفی مدیریت می‌شدند. سامانه QMS تجمیع همه این سامانه‌ها و مدیریت آن‌ها بوده و اولین سامانه‌ای است که در شهرداری‌های ایران برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: تاکنون در شهرداری‌ها چنین سامانه‌ای منطبق بر فرایند‌های مدیریت شهری نداشتیم. در این سامانه به ریسک توجه و بخشی به آن اختصاص داده شده است. علاوه بر ۲۲۴ فرایند، ۷۷۴ فعالیت داریم که بهبود و تسهیل آن‌ها به تناسب زمان‌ها و اقتضائات در این سامانه دنبال می‌شود.

رضوی‌نژاد بیان کرد: آنچه در شهرداری از آن به عنوان بروکراسی کاغذی یاد می‌کنیم بیش از ۳۰۰۰ فرم و ۱۲ هزار امضا است که بر دستور شهردار تلاش می‌کنیم و ماموریت داریم این امضا‌ها را ظرف مدت یک سال ۵۰ درصد کاهش دهیم و چابکی در فعالیت‌ها داشته باشیم.

مدیرکل دفتر نوسازی و تحول سازمانی شهرداری مشهد عنوان کرد: حدود ۴۷ برنامه تحولی را برنامه‌ریزی و نقاطی را در شهرداری که احساس کردیم نیاز به بهبود بیشتری دارد و در خدمت به مردم اثرگذار است، شناسایی و برنامه‌ریزی کردیم تا با انجام آن‌ها سیستم را بهینه‌تر کنیم. شهرداری مشهد یک ابرسازمان با ۱۸ مجموعه مستقل و سازمان‌های مختلف است. امیدواریم با مهندسی مجدد فرایند و مهندسی ارزش، بهره‌وری را در سیستم‌ها ایجاد کنیم.

وی خاطرنشان کرد: شهردار در زمینه رضایت‌سنجی مردمی تاکید زیادی دارند. در حال تعریف پروژه‌ای هستیم تا بتوانیم برای ۲۲۴ فرایند یک زمان استاندارد خدمتی را مشخص کنیم. در انتها از شهروندان، ذی‌نفعان و یا مشترک تجاری خود رضایت‌سنجی می‌کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->