ضارب نگهبان بوستان خورشید مشهد روانه زندان شد رونمایی از گواهینامه بین‌المللی مدیریت زیست‌محیطی ایزو ۱۴۰۰۱-۲۰۱۵ توسعه کارخانه نوآوری و مراکز نوآوری شهری از اهداف زیرساختی این حوزه مدیریت شهری مشهد است شهروند خبرنگار | درخواست بازگشایی سرویس بهداشتی بوستان شقایق مشهد + پاسخ سلیمی: سایت بانوان بوستان «وحدت» مشهد بازطراحی می‌شود شهردار مشهد: ۱۳۵ میلیارد تومان برای ساخت ایستگاه‌های جدید آتش‌نشانی اختصاص یافته است مطالبه شهروندان برای دیواره‌سازی حاشیه کانال آب سیس‌آباد مشهد ابلاغ برنامه عملیاتی برش منطقه‌ای ویژه منطقه ۳ مشهد تعریف و کلنگ‌‎زنی چندین پروژه ترافیکی در بزرگراه‌های امام‌علی(ع) و شهید چراغچی (صدمتری) مشهد پرداخت وام نوسازی به ناوگان تاکسی‌رانی با مشارکت شهرداری مشهد مقدس آتش‌نشانی مشهد به استاندارد جهانی رسید ترافیک سنگین در میدان آزادی، پل هاشمیه و پیرامون حرم امام‌رضا(ع) (۱۰ تیر ۱۴۰۳) کیفیت هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد امروز «ناسالم» است (۱۰ تیر ۱۴۰۳) روایتی کوتاه از تاریخ تپه نادری مشهد| سازه‌ای دفاعی در شرق تابران مهلت ثبت‌نام متقاضیان سرویس مدارس مشهد در سامانه سپند، تا ۱۵ تیرماه ۱۴۰۳ است راهگشایی در مسیر حاشیه شهر مشهد | بازگشایی در بولوار کرامت، خیابان امام زمان(عج) و ۲۲ بهمن روایتی مستند از سرگذشت محله‌ای قدیمی در قلب شهر مشهد | بوی گندم و عطر هلو در حافظه تاریخی «سعدآباد» اعمال‌قانون ۱۶۸۱ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۳۹ نفر در تصادفات مصدوم شدند (۹ تیر ۱۴۰۳) گلایه ساکنان محله ثامن مشهد به انباشت زباله و عرض کم معابر
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

تعداد امضاها در شهرداری مشهد باید در مدت یک سال، ۵۰ درصد کاهش پیدا کند

  • کد خبر: ۱۹۳۲۹۳
  • ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷
تعداد امضاها در شهرداری مشهد باید در مدت یک سال، ۵۰ درصد کاهش پیدا کند
مدیرکل دفتر نوسازی و تحول سازمانی شهرداری مشهد گفت: بیش از ۳۰۰۰ فرم و ۱۲ هزار امضا در شهرداری وجود دارد که به دستور شهردار تلاش می‌کنیم و ماموریت داریم این امضا‌ها را ظرف مدت یک سال ۵۰ درصد کاهش دهیم.

به گزارش شهرآرانیوز، سید مرتضی رضوی‌نژاد امروز، ۱۷ آبان‌ماه، در رویداد تحول بر مدار آینده و آیین رونمایی از اولین سامانه مدیریت کیفیت در شهرداری‌های کشور که در کارخانه نوآوری برگزار شد، اظهار کرد: در شهرداری مشهد ۲۲۴ فرایند داریم که در سامانه‌های مختلفی مدیریت می‌شدند. سامانه QMS تجمیع همه این سامانه‌ها و مدیریت آن‌ها بوده و اولین سامانه‌ای است که در شهرداری‌های ایران برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: تاکنون در شهرداری‌ها چنین سامانه‌ای منطبق بر فرایند‌های مدیریت شهری نداشتیم. در این سامانه به ریسک توجه و بخشی به آن اختصاص داده شده است. علاوه بر ۲۲۴ فرایند، ۷۷۴ فعالیت داریم که بهبود و تسهیل آن‌ها به تناسب زمان‌ها و اقتضائات در این سامانه دنبال می‌شود.

رضوی‌نژاد بیان کرد: آنچه در شهرداری از آن به عنوان بروکراسی کاغذی یاد می‌کنیم بیش از ۳۰۰۰ فرم و ۱۲ هزار امضا است که بر دستور شهردار تلاش می‌کنیم و ماموریت داریم این امضا‌ها را ظرف مدت یک سال ۵۰ درصد کاهش دهیم و چابکی در فعالیت‌ها داشته باشیم.

مدیرکل دفتر نوسازی و تحول سازمانی شهرداری مشهد عنوان کرد: حدود ۴۷ برنامه تحولی را برنامه‌ریزی و نقاطی را در شهرداری که احساس کردیم نیاز به بهبود بیشتری دارد و در خدمت به مردم اثرگذار است، شناسایی و برنامه‌ریزی کردیم تا با انجام آن‌ها سیستم را بهینه‌تر کنیم. شهرداری مشهد یک ابرسازمان با ۱۸ مجموعه مستقل و سازمان‌های مختلف است. امیدواریم با مهندسی مجدد فرایند و مهندسی ارزش، بهره‌وری را در سیستم‌ها ایجاد کنیم.

وی خاطرنشان کرد: شهردار در زمینه رضایت‌سنجی مردمی تاکید زیادی دارند. در حال تعریف پروژه‌ای هستیم تا بتوانیم برای ۲۲۴ فرایند یک زمان استاندارد خدمتی را مشخص کنیم. در انتها از شهروندان، ذی‌نفعان و یا مشترک تجاری خود رضایت‌سنجی می‌کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->