صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

ورودبرانکو ایوانکوویچ به لیست مربیان استقلال!

  • کد خبر: ۲۹۳۹۸۶
  • ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۴
در روز‌های اخیر برخی افراد که سابق در باشگاه استقلال مسئولیت داشتند با برقراری ارتباط با برانکو در تلاشند زمینه ساز حضور این مربی در استقلال شوند که تاکنون تحرکات آنها جواب نداده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، برخی افراد که سابق در باشگاه استقلال مسئولیت‌هایی داشتند در تلاشند سرمربی سابق پرسپولیس را که اکنون درتیم ملی چین مربیگری می‌کند، به عنوان گزینه پیشنهادی خود به مدیران استقلال تحمیل کنند تا در مقطع کنونی او با کارنامه‌ای بسیار ضعیف روی نیمکت استقلال قرار بگیرد و به این ترتیب زمینه حضور مجددش در فوتبال ایران فراهم شود.


 البته مدیران باشگاه استقلال در واکنش به این پیشنهاد خود را مشتاق نشان نداده‌اند و گفته می‌شود هیچ واکنشی به این پیغام‌ها نداشته‌اند، متاسفانه برخی جریان‌‌های مرتبط با این افراد در پی فضا سازی رسانه‌ای علیه استقلال در فضای مجاز هستند اما مدیران باشگاه استقلال بنا دارند با انتخاب یک سرمربی موفق که از فاکتور انگیزه برای فعالیت در فوتبال ایران سود ببرد، در این پست استفاده کنند.

بدون شک برانکو که تمام دارایی‌های فنی خود را در دوران اوج صرف پرسپولیس کرده نمی‌تواند در این برهه که با تیم ملی چین نیز نتایج اسفبار به دست آورده، گزینه مناسبی تلقی شود. شاید اگر برانکو قبل از حضور درپرسپولیس به مدیران وقت استقلال معرفی می‌شد مورد توجه استقلالی‌ها قرار می‌گرفت اما اکنون این مربی دیگر بازدهی مناسبی ندارد و هواداران استقلال نیز از حضورش دراین تیم استقبال نخواهند کرد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.