سرخط خبرها

احتمال غیبت کاکوتا در بازی ذوب آهن قوت گرفت

  • کد خبر: ۲۹۳۹۷۱
  • ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۷
احتمال غیبت کاکوتا در بازی ذوب آهن قوت گرفت
با توجه به اینکه کاکوتا در بازی تیم ملی کنگو مقابل تانزانیا باید شرکت کند و این بازی در کشور تانزانیا برگزار می‌شود، حضور او در بازی جمعه شب مقابل ذوب آهن در ترکیب استقلال در هاله‌‍ای از ابهام قرار دارد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، باشگاه استقلال برخلاف انتظارات برای بازی با ذوب آهن اصفهان هیچ درخواستی مبنی بر لغو این بازی نداده است. درحالی که بسیاری از بازی‌ها با موافقت سازمان لیگ قرار نیست برگزار شود، باشگاه استقلال اصرار به برگزاری دیدار خود مقابل ذوب آهن اصفهان دارد.

اما نکته بسیار مهم در این بازی در صورت برگزاری این است که استقلال احتمالا کاکوتا را به دلیل درگیری با بازی تیم ملی کشورش مقابل تانزانیا در این بازی در خدمت نخواهد داشت.


مسئولان باشگاه استقلال اما در تلاشند با تهیه بلیت مقدمات حضور این بازیکن را در بازی با ذوب آهن فراهم کنند و قرار است این تلاش در روزهای آتی دو چندان شود اما طبیعی است که برای پیدا کردن بلیت از تانزانیا به یک کشور اروپایی و بعد از آن به یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس و در نهایت تهران در شرایط کنونی منطقه شاید کاری ناشدنی باشد و به احتمال زیاد کاکوتا بازی با ذوب آهن را از دست خواهد داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->