صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

راهیابی ۱۸ اثر از خراسان‌رضوی در جشنواره‌ فیلم‌ کوتاه و نخستین جشنواره عکس تهران

  • کد خبر: ۲۹۴۹۰۱
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۲
مدیر گروه سینمایی و سمعی - بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: ۱۸ اثر در قالب فیلم و عکس از هنرمندان این استان در چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه و نخستین جشنواره عکس تهران حضور دارند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ «سوسن محمدزاده»  گفت: آثار راه یافته از هنرمندان خراسان رضوی به چهل‌و یکمین جشنواره فیلم کوتاه و نخستین جشنواره عکس تهران شامل پنج عکس در بخش تک عکس و ۱۳ فیلم در بخش‌های «داستانی، کتاب و سینما، استعداد درخشان، مستند، تجربی و شاخه زیتون» است.

وی اظهار داشت: فیلم‌های «پیام» اثر سعید ملتجی از مشهد، «تفنگ چخوف» اثر سید عباس حسینی از مشهد، «رب زنبور عسل» اثر سید مهدی حسینی از نیشابور، «سر» اثر علیرضا رضایی از مشهد، «هلیوس» اثر مجید صداقت برجی و سارا طالبیان از مشهد، «خانه ماه» اثر محمدرضا مقصودی از درگز در بخش فیلم کوتاه جشنواره حضور می‌یابد.

مدیر گروه سینمایی و سمعی - بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: «پای پرواز» اثر روح الله جلالی‌طلب و «پاییز آمد» اثر سجاد انتظاری از مشهد، «نرموک» اثر غزل ذوقی نیا از مشهد، «آخرین خداحافظی» اثر احسان صبوری از مشهد، «میکروارگانیسم» اثر علی اعتقادی و محمد اعتقادی از تربت حیدریه، «یک دو سه» اثر امیرحسین کشمیری از مشهد، «عاتقه» اثر مسعود دهنوی از مشهد از دیگر فیلم‌های شرکت کننده در این جشنواره است.

محمد زاده افزود: در نخستین جشنواره عکس تهران، هادی دهقان پور با تک عکس «لانه‌ای بر بلندای ابرها» از سبزوار، سیدمصطفی یوسفی با تک عکس «اسب سخت‌کوش» از مشهد، حمید سبحانی با تک عکس «زنی در بازار اصفهان» و مجموعه عکس «آخر شاهنامه» از مشهد، جواد رضایی سالانقوچ با تک عکس «کاسبی» از مشهد حضور می‌یابند.

چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران با تاکید بر توسعه فیلم‌سازی با رویکرد «بومی‌گرایی در ژانر» و با شعار «جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، پذیرای جهان خیال‌انگیز تو» به دبیری مهدی آذرپندار و همچنین نخستین جشنواره عکس تهران به دبیری فرهاد سلیمانی ۲۷ مهر تا ۲ آبان ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.