درمیشیان، سینماگر ایرانی، نامزد جایزه «افشین یداللهی» شد درخشش «پریسان» در جشنواره‌های خارجی آرش مجیدی با «تانک‌خورها» روی آنتن شبکه سه + زمان پخش راهیابی ۲ فیلم کوتاه از انجمن سینمای جوان مشهد به تهران عیادت «کاپیتان جک اسپارو» از کودکان بیمار انتصابات وزارت فرهنگ تا پایان مهر ماه سال ۱۴۰۳ انجام خواهد شد مشهد، پیشرو در گرافیک مقاومت معرفی فیلم‌های بلند داستانی جشنواره کودک اصفهان + اسامی فیلم ترسناک «جیغ ۷» در راه سینما ایده درخشان دزدیدن پول مترجم از کی عملی شد؟ | درباره بی مهری همیشگی به مترجمان و حق وحقوق آن‌ها تاریخ ایستادگی در فلسطین به زبان شعر گفتگو با هوش مصنوعی «مایکروسافت کوپایلوت» درباره «فرهنگ و ادبیات مشهد» درخشش «پر» و «مورس» در دو جشنواره جهانی جایگزین ترانه علیدوستی در نسخه ترکیه‌ای «شهرزاد» کیست؟ + عکس طناز طباطبایی در «نفس‌خور»، فیلم جدید محمد کارت هیئت انتخاب سی‌و‌چهارمین جشنواره تئاتر خراسان رضوی را بشناسید
سرخط خبرها

راهیابی ۲ فیلم کوتاه از انجمن سینمای جوان مشهد به تهران

  • کد خبر: ۲۹۲۰۷۰
  • ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۱
راهیابی ۲ فیلم کوتاه از انجمن سینمای جوان مشهد به تهران
رئیس انجمن سینمای جوان دفتر مشهد از راهیابی دو فیلم کوتاه و چهار اثر عکاسی تولید این انجمن به جشنواره‌های فیلم کوتاه و عکس تهران خبر داد.

مهدیه قمری| شهرآرانیوز؛ اواخر مهر ماه ۱۴۰۳ قرار است جشنواره عکس تهران هم‌زمان با جشنواره فیلم کوتاه تهران برگزار شود و هنرمندان مشهدی که آثار خود را در دو بخش فیلم کوتاه و عکس با همکاری انجمن سینمای جوان دفتر مشهد به این دو جشنواره ارسال کرده‌اند، آثار آن‌ها به مرحله نهایی می‌رسد.

این در حالی است که امسال حضور آثار هنرمندان خراسان رضوی در این جشنواره‌ها پررنگ‌تر از سال‌های گذشته است. رئیس انجمن سینمای جوان دفتر مشهد در گفتگو با شهرآرانیوز، در این باره بیان می‌کند: امسال در دو بخش مستند و داستانی، آثار مختلفی از هنرمندان خراسان رضوی به این جشنواره راه یافته است.

محسن جهانی ادامه می‌دهد: فیلم‌های کوتاه «رب زنبور عسل» به کارگردانی سیدمهدی حسینی از نیشابور و «هلیوس» به کارگردانی مشترک مجید صداقت برجی و سارا طالبیان در بخش داستانی و «آخرین خداحافظی» به کارگردانی احسان صبوری در بخش مستند آثار راه‌یافته به جشنواره فیلم کوتاه تهران در سال ۱۴۰۳ هستند.

او متذکر می‌شود: از میان این آثار، دو فیلم «رب زنبور عسل» به کارگردانی سیدمهدی حسینی از نیشابور و «هلیوس» به کارگردانی مشترک مجید صداقت برجی و سارا طالبیان تولید انجمن سینمای جوان دفتر مشهد است و احسان صبوری هم در بخش مستند از فارغ‌التحصیلان این انجمن است.

جهانی در خصوص راهیابی آثار عکاسان به جشنواره عکس تهران نیز بیان می‌کند: آثار حمید سبحانی (دو اثر تک‌عکس و مجموعه‌عکس)، جواد رضایی و سیدمصطفی یوسفی (هنرجوی عکس انجمن سینمای جوان دفتر مشهد) به جشنواره عکس تهران راه یافته است.

به گفته او، جشنواره عکس تهران با موضوع آزاد است و عکاسان براساس موضوعات مختلف، آثار خود را به این جشنواره ارسال کرده‌اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->