صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

پاشازاده: نکونام مربی خوبی است، اما بدرد استقلال نمی‌خورد

  • کد خبر: ۲۹۶۳۸۲
  • ۰۳ آبان ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۵
پیشکسوت استقلال در جدیدترین صحبت‌های خود به انتقاد از جواد نکونام پرداخته است.

به گزارش شهرآرانیوز، استقلال در حالی فصل جدید را با جواد نکونام آغاز کرد که پس از شکست مقابل استقلال خوزستان، موقعیت او روی نیمکت تیمش به خطر افتاد و نهایتا بعد از نتایج ضعیف این تیم در چند بازی بعدی‌اش، نکو از استقلال جدا شد.

در این فصل تعدادی از پیشکسوتان استقلال به انتقاد از سرمربی سابق این تیم پرداختند و حالا مهدی پاشازاده هم به صف منتقدان نکونام ملحق شده است.

او دراین‌باره که نکونام امسال تمرکز نداشت، می‌گوید:" ما سه دسته مربی داریم، یک عده می‌آیند، نمی‌شود و می‌روند. دسته دوم بر حسب مکان و زمان است نتیجه‌گیری‌شان. یک جا می‌رود موفق است و یک جای دیگر نه، هم نمونه ایرانی‌اش را داشته‌ایم و هم خارجی. دسته سوم کسانی هستند که فلسفه دارند و با آن فلسفه حرکت می‌کنند. هرجا می‌روند آن فلسفه حاکم می‌شود و می‌تواند رمز موفقیت باشد. نکونام از اتفاقاتی که برایش رخ داد درس نگرفت. خودش را قوی نکرد. فکر کرد می‌تواند مثل همان اتفاقات پارسال پیش برود. "

پاشازاده که سال گذشته جز حامیان نکونام بود درباره اینکه ادامه همکاری استقلال با نکونام در این فصل، اقدام درستی بود یا نه، چنین جوابی داده است:" به نظر من نه. سال قبل تمام قد پشت جواد نکونام ایستادم. حمایتش کردم، کار درست هم انجام دادم، اما در جلسه کمیته فنی اسقلال، نظر من نه بود. دو دلیل گفتم. هر دو دلیل اتفاق افتاد. یک اینکه با جواد کار کردن سخت است، می‌تواند اوضاع و شرایط بالا پایین شود که دیدیم شد. با باشگاه و مدیریت دیدید چه پیش آمد. نکته دوم، گفتم جواد نکونام مربی خوبی است، اما در این شرایط به درد استقلال نمی‌خورد. اینجا طرفدار باید تیمش هجومی و رو به جلو بازی کند. "

سبک بازی استقلال یکی از مواردی است که هواداران این تیم هم نسبت به آن معترض بودند و پاشازاده هم نظری مشابه دارد:" اینجا استقلال است. نمی‌توانیم جلوی تیم‌های پایین جدولی دفاع کنیم تا ضدحمله بزنیم. "

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.