زمان بازی ایران و مراکش در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی فوتسال ازبکستان نتیجه بازی تیم ملی فوتسال ایران و فرانسه(۱ مهر ۱۴۰۳)+ ویدئو خلاصه بازی| صعود به مرحله بعد پخش زنده بازی منچسترسیتی و آرسنال (اول مهرماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تیم ملی فوتسال افغانستان به جمع ۱۶ تیم جام جهانی ازبکستان راه یافت محرومیت ۴ ماهه برای داود رفعتی معمای عجیب دی‌یونگ در بارسلونا جهانبخش - توئنته، یک قدم تا امضا پخش زنده بازی ایران و فرانسه در جام جهانی فوتسال (اول مهرماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پاشازاده: استقلال در باتلاق حاشیه گرفتار شده پورعلی‌گنجی دربی را از دست داد مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی: فدراسیون فوتبال مسئول اجرایی بازی ایران - قطر است حمایت هولدینگ از نکونام: هیچ کس حق بی احترامی به سرمربی را ندارد آنفلوانزای بدموقع شمسایی + عکس تمجید رسانه‌های ایتالیا از مهدی طارمی در آستانه دربی دلامادونیا احتمال غیبت دو ستاره خارجی استقلال در دربی علیپور جایگاه خود را در ترکیب اصلی پرسپولیس پیدا کرد منچستریونایتد با آلگری وارد مذاکره شد چالش جواد نکونام برای انتخاب جانشین کاپیتان دوم استقلال آیا ارونوف به بازی دربی می‌رسد؟ گاریدو افشاکننده ترکیب تیم پرسپولیس را تهدید به اخراج کرد
سرخط خبرها

پاشازاده: استقلال در باتلاق حاشیه گرفتار شده

  • کد خبر: ۲۶۰۱۱۱
  • ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۴
پاشازاده: استقلال در باتلاق حاشیه گرفتار شده
مهدی پاشازاده، پیشکسوت باشگاه استقلال از وضعیت این روز‌های باشگاه سابق خود راضی نیست و حال و هوای این باشگاه را به یک باتلاق عمیق تشبیه کرده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، مهدی پاشازاده، پیشکسوت باشگاه استقلال درباره اتفاقاتی که درآستانه دربی رخ داد، این جملات را به زبان آورد: «واقعا نمی‌دانم چه بگویم. باشگاه نیاز به آرامش دارد، اما متاسفانه شاهدیم که اتفاقاتی رخ می‌دهد که جز خودزنی معنی دیگری ندارد. افسوس می‌خورم که خودمان داریم برای خودمان حاشیه درست می‌کنیم. استقلال نیاز به آرامش دارد واین رفتار در آستانه دربی به ضرر تیم است. من احساس می‌کنم برخی جریان‌ها اجازه نمی‌دهند استقلال درآرامش باشد که مدیران ارشد باشگاه استقلال باید با شناسایی این افراد مانع از ادامه این روند شود. چه معنی و مفهومی دارد که در آستانه یک بازی مهم این طور کانون باشگاه استقلال سست شود و همه چیز تحت الشعاع اختلاف‌ها قرار بگیرد؟ انگار برخی به دنبال داغ کردن دامنه این اختلاف‌ها بودند و می‌خواستند باشگاه به این سمت برود که چنین سناریویی را اجرایی کردند.»


 پاشازاده با ناراحتی عمیق ادامه داد: «در این شرایط من پیشکسوت هر حرفی به زبان بیاورم یک طور برداشت می‌شود وترجیح می‌دهم کلام را کوتاه کنم و چیز زیادی نگویم تا دربی برگزار شود. قطعا بعد از دربی حرف‌های زیادی برای گفتن خواهم داشت و پیرامون این مسائل صحبت‌هایی خواهم کرد. این باشگاه به حدی بزرگ هست که من مهدی پاشازاده هم نباید هر حرفی را به زبان بیاورم و باید رعایت برخی مسائل را به جا بیاورم. این باشگاه متعلق به مردم است و ما حق نداریم با اظهارات نسنجیده و نامناسب درآستانه یک بازی تاریخ باشگاه را به سمت و سوی حاشیه سوق دهیم. باید تلاش کنیم آرامش در تیم حاکم باشد نه اینکه خودمان آتش بیار معرکه شویم و تیم را نابود کنیم. این وضعیت اصلا قابل قبول نیست و من تاسف می‌خورم که استقلال در چنین باتلاقی گیر افتاده است. باتلاقی که پر از حاشیه است. ابتدای فصل امیدوار بودم با حضور مدیران جدید روز‌های خوشی انتظار تیم را بکشد، اما انگار قرار نیست استقلال رنگ آرامش را به خود ببینند. باید این فضا عوض شود وانشاء الله این اتفاق رخ خواهد داد. این تیم متعلق به مردم است و ماحق نداریم با احساسات مردم که هویت و سرمایه اصلی این باشگاه هستند به راحتی بازی کنیم.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->