صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

بومی‌سازی قفل هوشمند دوچرخه‌های بایدو

  • کد خبر: ۲۹۶۸۲۵
  • ۰۶ آبان ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۷
مدیر عامل توسعه ارتباطات ترافیک شهرداری مشهد گفت: امروزه به دنبال هوشمندسازی قفل دوچرخه‌های بایدو هستیم و بسیاری از شرکت‌ها در این حوزه پای کار آمدند، امیدواریم که بتوانیم این قفل‌های هوشمند را در اختیار شهروندان به منظور استفاده در دوچرخه‌های شخصی نیز قرار دهیم.

به گزارش شهرآرانیوز؛ قاسم طاهری در خصوص فراخوان طرح نوآورانه طراحی قفل هوشمند دوچرخه اشتراکی اظهار کرد: با همراهی مجموعه شورای شهر، توانستیم از ۲۰۰ دوچرخه اشتراکی بایدو، به هزار و ۷۰۰ دوچرخه برسیم. این ظرفیت تقریبا ۹ برابر شد و اکنون ۱۶۹ ایستگاه دوچرخه در سطح شهر مشهد فعال است.

وی بیان کرد: امروزه به دنبال هوشمندسازی قفل دوچرخه‌های بایدو هستیم و بسیاری از شرکت‌ها در این حوزه پای کار آمدند. با توجه به اینکه توسعه استفاده از حمل و نقل پاک برای مدیریت شهری بسیار اهمیت دارد، امیدواریم که بتوانیم این قفل‌های هوشمند را در اختیار شهروندان به منظور استفاده در دوچرخه‌های شخصی نیز قرار دهیم.

مدیر عامل توسعه ارتباطات ترافیک شهرداری مشهد عنوان کرد: در مشهد ۲۲۰ کیلومتر مسیر دوچرخه در سطح شهر وجود دارد و این کلانشهر در این زمینه پیشرو است. اکنون ۵۵ هزار نفر مشترک عضو سامانه دوچرخه‌های اشتراکی بایدو هستند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.