حاجی‌بگلو: تصمیم‌گیری درباره تمدید دوره شوراها در انتظار مجلس است | هفت ساله شدن شوراها، در دولت نیز موافقانی دارد مشروح سیاست‌های شورای شهر مشهد در حوزه حمل‌ونقل شهری برگزاری دهمین دوره انتخابات هیئت‌مدیره سازمان نظام مهندسی خراسان رضوی (۶ دی ۱۴۰۳) کاسب قدیمی محله سرشور: ما وسط تاریخ مشهدیم شهردار مشهد مقدس: ۴۵ کلان‌پروژه در‌حال‌اجرا تا پایان دوره ششم مدیریت شهری، به بهره‌برداری می‌رسد + فیلم هر سفر مترو در مشهد ۱۸ هزار تومان هزینه دارد افزایش ۲برابری پلاک‌های فعال خودرو در مشهد طی ۵ سال | کاهش حوادث ترافیکی فاز نخست خط ۳ قطارشهری مشهد تا پایان ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد توضیحات رئیس شورای شهر مشهد درباره برخی موضوعات مربوط به صحن علنی روز گذشته (۵ دی ۱۴۰۳) هوای کلانشهر مشهد برای ششمین روز پیاپی، آلوده است (۶ دی ۱۴۰۳) نایب‌رئیس کمیسیون عمران شورای شهر مشهد: تغییر کیفیت و ظاهر معابر شهر هدیه ناقابل مدیریت شهری است | ورود ۶۰ ناوگان جدید خط یک قطارشهری از یک‌سال‌ونیم آینده نگاهی به واقعه آتش‌سوزی ندامتگاه مشهد در ۵ دی ماه ۱۳۵۷ | آزادی با شورش زندانیان بند ۲ اجرای طرح آبرسانی، مسیر تردد در یک‌ منطقه از مشهد را به مدت ۵ روز مسدود کرد ظرفیت‌های مشهد، بازتاب‌های بین‌المللی دارد راهکار‌هایی برای کاهش خسارات بلایای طبیعی در شهر‌ها رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: اقدامات شورای شهر درخصوص تسهیل زیست عفیفانه بانوان، قابل‌دفاع است | مدیریت شهری در بحران سرما، عملکرد ارزشمندی داشت ممنوعیت ورود خودروهای سنگین به شهر مشهد رعایت نمی‌شود | وقتی کامیون‌ها قوانین را زیر چرخ هایشان له می‌کنند افزایش سرمایه شهرداری مشهد در بانک شهر مروری بر وضعیت پایگاه‌های چندمنظوره شهرداری مشهد به بهانه روز ایمنی در برابر زلزله | پناهگاهی برای روزهای بحرانی ضرورت نظارت بر ساخت‌و‌ساز‌ها برای داشتن شهری ایمن و مقاوم صدور بیش از ۵۴۶ هزار مجوز بهره‌برداری از غرفه‌‌بازار‌های سیار شهرداری مشهد
سرخط خبرها

ایستگاه‌های دوچرخه بایدو خیابان سناباد مشهد به‌زودی توسعه می‌یابد

  • کد خبر: ۲۹۲۷۷۹
  • ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۴
ایستگاه‌های دوچرخه بایدو خیابان سناباد مشهد به‌زودی توسعه می‌یابد
استفاده از دوچرخه به عنوان یکی از وسایل حمل‌و‌نقل شهری، هزینه‌های سوخت و نگهداری خودرو‌ها را به طور قابل توجهی کاهش می‌دهد.

رحمتی | شهرآرانیوز؛ استفاده از دوچرخه به عنوان یکی از وسایل حمل‌و‌نقل شهری، هزینه‌های سوخت و نگهداری خودرو‌ها را به طور قابل توجهی کاهش می‌دهد و از سوی دیگر به حفظ محیط زیست کمک شایانی می‌کند. به دلیل مزیت‌های فراوان در بسیاری از شهر‌های پیشرفته جهان به استفاده شهروندان از دوچرخه تأکید بسیاری می‌شود و بستر‌های مناسب برای دوچرخه‌سواری فراهم شده‌است.

سرعت زندگی در دنیای مدرن امروزی ارزش استفاده از دوچرخه را چند برابر می‌کند. در همین راستا فراهم کردن زیر‌ساخت‌های لازم برای دوچرخه‌سواری شهروندان از ضروریات است.

شهروندی در راستای افزایش این وسیله کارآمد برای خیابان سناباد مشهد به شهرآرا چنین پیام داد: سناباد یکی از خیابان‌های پرتردد مشهد است. با این حال برای کاهش استفاده از خودرو‌های تک‌سرنشین در این خیابان، ایستگاه دوچرخه در نظر گرفته نشده است. از شهرداری مشهد تقاضا داریم که در این خیابان ایستگاه دوچرخه ایجاد کند.

در پیگیری خبرنگار شهرآرا، محمد واحدی، مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه یک این درخواست شهروند را در حوزه کاری سازمان ترافیک دانست.

در ادامه پیگیری، خبرنگار شهرآرا سراغ قاسم طاهری، مدیرعامل شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی مشهد رفت، او در‌این‌باره گفت: درست در ورودی خیابان سناباد جنب ایستگاه مترو سعدی یک ایستگاه فعال دوچرخه داریم. در میدان پنجراه سناباد مقابل بانک صادرات نیز ایستگاه فعال داریم. مدیرعامل شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی مشهد افزود: همچنین نبش سناباد‌۶۱ ایستگاه فعالی وجود دارد.

به گفته او در مجموع ابتدا، وسط و انتهای خیابان سناباد ایستگاه فعال دوچرخه وجود دارد. طاهری اظهار کرد: در سه‌ماهه سوم و چهارم سال‌۱۴۰۳ نیز توسعه این ایستگاه‌های دوچرخه را در این خیابان خواهیم داشت که به دنبال اجرای آن سرفاصله این سه ایستگاه کاهش پیدا خواهد کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->