صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: نگران موج سوم شیوع ویروس کرونا هستیم، زیرا اگر اتفاق بیفتد، از موج اول و دوم خطرناک‌تر خواهد بود.
امیرعلی قاسمی‌مقدم- به گزارش شهرآرانیوز، محمدحسین بحرینی با اشاره به مباحث مطرح شده در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: در جلسه امروز ستاد مقابله با کرونا خراسان‌رضوی، گزارشی درباره چگونگی برگزاری مراسم عزاداری دهه اول محرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ارائه شد.
 
وی افزود: از مردم شریف خراسان‌رضوی که با رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، مراسم‌های عزاداری را با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک برگزار کردند، تقدیر و تشکر می‌کنم.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: از معدود افرادی که در دهه اول محرم به رغم تاکید فراوان درخصوص ضرورت توجه به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، دستورالعمل‌های بهداشتی را به‌صورت کامل رعایت نکردند، گلایه داریم و انتظار می‌رود همراهی بیشتری در این زمینه وجود داشته باشد.
 
وی با بیان اینکه نگران موج سوم شیوع ویروس کرونا هستیم، خاطرنشان کرد: هم‌زمانی سفر‌های پایان تابستان، بازگشایی مدارس و احتمال شیوع ویروس آنفلوانزا با موج جدید بیماری کرونا به شدت موجب نگرانی است و می‌طلبد که مردم استان بیش از پیش دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.
 
بحرینی افزود: خودداری از سفر‌های غیرضروری و سیاحتی، استفاده از ماسک، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و شست‌وشوی مستمر دست‌ها با آب و صابون از جمله مواردی است که می‌تواند در پیشگیری از آغاز موج سوم شیوع ویروس کرونا مؤثر واقع شود.
 
وی اظهار کرد: از هیئت‌های مذهبی درخواست داریم که امسال در شهر‌های خود، مراسم عزاداری برپا کرده و از سفر به مشهد مقدس جدا خودداری کنند چرا که به‌شدت نگران موج سوم شیوع کرونا هستیم.
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.