صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

پخش زنده

جام جهانی 2026

صفحات داخلی

پایگاه‌های نظامی آمریکا در خلیج فارس به حالت آماده‌باش رفت (۶ تیر ۱۴۰۵)

  • کد خبر: ۴۲۵۴۸۵
  • ۰۶ تير ۱۴۰۵ - ۰۱:۴۷
«شهرآرانیوز - گروه سیاسی»، منابع خبری از آماده‌باش بی‌سابقه در پایگاه‌های نظامی آمریکا در منطقه خلیج فارس خبر می‌دهند.

به گزارش شهرآرانیوز، پس از تجاوز ارتش تروریستی آمریکا به مناطقی در جنوب ایران، پایگاه‌های نظامی آمریکا در بحرین، قطر، عربستان و کویت به حالت آماده‌باش کامل درآمده‌اند.

رسانه‌ها همچنین از پرواز گسترده هواگرد‌های آمریکایی در آسمان این کشور‌ها و خلیج فارس خبر می‌دهند.

فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا، سنتکام، پیشتر با اعتراف به نقض آتش‌بس از سوی خود، حمله به ایران را تائید کرد.

سنتکام عصر جمعه، پنجم تیر، به وقت محلی، حمله آمریکا به ایران را تائید کرد و مدعی شد: نیرو‌های فرماندهی مرکزی ایالات متحده در ۲۶ ژوئن حملاتی را علیه ایران انجام دادند که پاسخی قدرتمند به حمله روز گذشته به یک کشتی تجاری بود که در حال عبور از تنگه هرمز بود.

ارتش آمریکا در بیانیه خود اضافه کرد: پس از آنکه ایران در ۲۵ ژوئن کشتی‌ام/وی اور لاولی را با یک پهپاد انتحاری هدف قرار داد، هواپیما‌های آمریکایی محل‌های ذخیره موشک‌ها و پهپاد‌های ایران و همچنین سایت‌های راداری ساحلی را هدف قرار دادند.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.