صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

شرایط  طرح جدید پیش‌فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا اعلام شد.

به گزارش شهرآرانیوز، در این طرح، چهار محصول ساینا دنده‌ای، تیبا۲، تیبا صندوقدار و سایپا ۱۵۱ با موعد تحویل تیر، مرداد و شهریور ۱۴۰۰ و خودرو کوییک. آر با موعد تحویل شهریور سال آینده عرضه خواهند شد.

در طرح مذکور، قیمت نهایی خودرو براساس قیمت روز در زمان تحویل مندرج در قرارداد مشتریان خواهد بود و زمان تحویل خودرو‌ها در هفته چهارم ماه‌های ذکر شده است.


همچنین متقاضیانی که از خردادماه امسال جهت شرکت در روش فروش فوق‌العاده، پیش‌فروش یکساله و پیش‌فروش مشارکت در تولید نسبت به ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کرده و از منتخبان طرح‌های مذکور نبوده‌اند، نیاز به دریافت مجدد کد کاربری و کلمه عبور ندارند.


تمامی محدودیت‌های اعمال‌شده در طرح‌های قبلی فروش در این طرح نیز برقرار خواهد بود و پس از انجام قرعه‌کشی، منتخبان می‌بایست ظرف ۷۲ ساعت نسبت به واریز وجه علی‌الحساب پیش‌پرداخت قیمت خودرو اقدام کنند.


در طرح پیش‌فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا در زمان صدور دعوتنامه، مبلغی از بهای خودرو کسر می‌شود، سند خودرو به‌مدت یک‌سال در رهن شرکت سایپا باقی خواهد ماند و باقیمانده بهای خودرو و هزینه‌های متعلقه در زمان فک رهن دریافت می‌شود.


متقاضیان می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح چهارشنبه ۹ مهرماه به‌مدت سه‌روز به‌صورت شبانه‌روزی با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا به نشانی saipa.iranecar.com، پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت، نسبت به ثبت‌نام و انتخاب نوع خودرو اقدام کنند.


بیشتر بخوانید:

 

رونمایی از ال ۹۰ جدید و ساندرو ۲۰۲۱ + تصاویر و مشخصات

 

قیمت جدید ۷ محصول ایران خودرو اعلام شد (مهرماه ۹۹) | پژو ۲۰۷ پانوراما ۱۵۶ میلیون تومان

 

پژو 207i پانوراما به بازار آمد + قیمت و ویدئو

 

شرایط فروش و قیمت جدید محصولات مدیران خودرو + جدول (مهرماه ۹۹)

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
ما پارسال تیبا ۲پلاس ثبت نام کردیم بعدش قرار بود هفته چهارم مهر دعوت نامه بفرستن اما متاسفانه ششم ابانماه با افزایش دوباره بیست ملیونی و اونم تیبا ۲پلاس بهمون نمیدن و تیبا ۲معمولی و با قیمت ۹۵/۵ملیون و نیم و هر چی پیگیری میکنیم هیچکس جوابگو نیست.کلاهبرداری علنی
ناشناس
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
کی معلوم میشه؟
فرشاد
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
بشتابید بشتابید...
رضا
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
خدا کنه برام در بیاد