۶۰ درصد اتلاف انرژی در نیروگاه‌های برق کشور است | وجود بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار فرصت صرفه‌جویی در حوزه مصرف انرژی بررسی قیمت امروز گوشی‌های همراه (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) افزایش ۵ تا ۲۰ درصدی قیمت نوشت‌افزار در مشهد | سود مجاز فروشندگان چقدر است؟ تعلیق ۶ سایت فاقد مجوز فروش بلیت میانگین قیمت فروش خانه در بلوار احمدآباد مشهد چند است؟ + ویدئو بررسی قیمت امروز خودرو‌های خارجی (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) بورس صعودی شد | گزارش وضعیت بازار سهام (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) عراق واردات هندوانه، گوجه‌فرنگی و خربزه را از ایران ممنوع کرد صنایع غذایی خراسان رضوی، موتور محرک اقتصادی در استان است تشدید نظارت بر واحد‌های صنفی لوازم‌التحریر و پوشاک هم‌زمان با بازگشایی مدارس رئیس اتحادیه صادرکنندگان خراسان‌رضوی: تعطیلی پنجشنبه‌ها برخلاف شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» است بررسی قیمت امروز خودرو‌های داخلی (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) نرخ طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) صرفه جویی ۱۴۰ میلیون مترمکعبی گاز با تعویض بخاری‌های فرسوده در کشور «خوشا به حالت‌ ای روستایی!» قیمت امروز دلار، طلا، سکه و بیت کوین (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) + تحلیل قیمت دلار پرداخت وام ازدواج تا پایان سال به تمام واجدان شرایط الزامی شد مکالمه رایگان و بسته تخفیفی ایرانسل به مناسبت هفته وحدت تولید واقعی در صنایع غذایی خراسان رضوی بسیار کمتر از ظرفیت موجود است کاهش ارزش وام خرید مسکن | با وام ۹۶۰ میلیون تومانی چند متر مسکن می‌توان خرید؟ رئیس سازمان بورس باید کت دربیاورد و از وزیر اقتصاد مطالبه کند | مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید سازمان بورس آغاز شد (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) برای تهیه رُب، گوجه فرنگی را با این قیمت تهیه کنید | قیمت عمده میوه و صیفی جات در مشهد (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) چالش بیمه مربیان تعلیم رانندگی حل شد با وام ۲۸۰ میلیون تومانی بدون محدودیت خودرو بخرید + شرایط کمیسیون اجتماعی مجلس موضوع افزایش حقوق کارگران را دنبال می‌کند قیمت کارخانه‌ای خودرو افزایش یافت؟
سرخط خبرها

تولید نخستین خودرو شاسی‌بلند آفرودی در سایپا + تصویر

  • کد خبر: ۴۵۲۸۶
  • ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲
تولید نخستین خودرو شاسی‌بلند آفرودی در سایپا + تصویر
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از آغاز پروژه تولید نخستین خودرو SUV (شاسی بلند) آفرودی با نشان ایرانی در داخل کشور خبر داد و گفت: در راستای تداوم برنامه تحول‌گرایانه سایپا در سبد محصولات و بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، محصول جدید گروه سایپا سال آینده به تولید انبوه می‌رسد و وارد بازار می‌شود.

 به گزارش شهرآرانیوز، سید جواد سلیمانی با تاکید بر استمرار و تداوم برنامه تحول‌گرایانه سایپا در سبد محصولات، افزود: پس از توقف عرضه و خروج پراید از خطوط تولید، گروه خودروسازی سایپا با عرضه فیس‌لیفت دو محصول فعلی کوییک و ساینا و محصول جدید شاهین در سال جاری گام بعدی تحول در سبد محصولات خود را برداشته است.


سلیمانی ادامه داد: در سال آینده نیز علاوه بر تولید و عرضه محصولی دیگر از پلتفرم SP۱۰۰ که نخستین کراس‌اوور ایرانی به حساب می‌آید، تولید انبوه و عرضه یک خودرو جدید SUV (شاسی‌بلند) در دستور کار گروه سایپا قرار گرفته است.


وی افزود: از نیمه دوم سال جاری تا پایان سال آینده با ورود ساینا. اس، کوییک. اس، شاهین، کراس‌اوور پلتفرم SP۱۰۰ و یک خودرو شاسی بلند به خانواده محصولات سایپا، تحولی اساسی در سبد محصولات این گروه خودروسازی ایجاد شده و تصویر ذهنی مشتریان عزیز و جامعه نسبت به سایپا تغییر خواهد کرد.


مدیرعامل سایپا گفت: پوست‌اندازی و تحول اساسی در رویکرد سایپا، در سخت‌ترین سال‌های صنعت خودرو که تحریم‌های خارجی، تنگنا‌های اقتصادی داخلی و شیوع ویروس کرونا به وجود آورده، نشانه‌ای روشن از توانمندی مدیریتی و تعهد و تخصص مهندسان و کارکنان صنعت خودرو ایران است.


سلیمانی در خصوص شاسی‌بلند جدید گروه سایپا نیز گفت: این محصول نخستین خودرو SUV بومی‌سازی شده در داخل کشور خواهد بود و ویژگی‌های دو دیفرانسیل و شاسی مستقل در آن دیده می‌شود که این موضوع قابلیت، توان و کیفیت قابل ملاحظه‌ای به این خودرو می‌بخشد و آن را به خودرویی آفرودی و سرسخت تبدیل می‌کند.


وی افزود: با ورود این محصول به بازار، صنعت خودرو ایران پس از سال‌ها شاهد تولید یک خودرو متفاوت در داخل کشور خواهد بود.


سلیمانی در پایان گفت: جزئیات و اطلاعات بیشتری از این خودرو در روز‌های آینده و همزمان با رونمایی از این محصول در اختیار رسانه‌ها و هموطنان قرار خواهد گرفت.

تولید نخستین خودرو شاسی‌بلند آفرودی در سایپا + تصویر

منبع: سایپانیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->