صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

فراكسيون زيرساخت هاي فرهنگي ، سياحتی، گردشگري و نمايشگاهی در مجلس شورای اسلامی تشکیل شد.

به گزارش شهرآرانیوز، در راستای اجرایی نمودن بند(دهم) سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی مبنی بر حمایت همه جانبه‌ی هدفمند از صادرات کالاها و خدمات، موضوع شناسایی فعالیت‌های نمایشگاهی به عنوان صنعت، "لزوم حمایت قاطع از صنعت نمایشگاهی کشور" در کمیسیون های مرتبط مجلس شورای اسلامی ایران، مطرح و پس از بررسی، فراكسيون زيرساخت هاي فرهنگي ، سياحتی ، گردشگردي و نمايشگاهی در مجلس شورای اسلامی تشکیل شد.

نایب رییس انجمن نمایشگاه‌های بین المللی ایران با اعلام این خبر گفت: یکی از راهکار های دستیابی به میانگین رشد در سال‌های برنامه ششم توسعه اقتصادی، صادرات غیر نفتی ایران و تقویت تجارت خارجی، توجه و حمایت همه جانبه از صنعت نمایشگاه است.

سعید صیفی افزود: تلقی نمودن فعالیت‌های نمایشگاهی به عنوان "صنعت" در ایران باعث ارتقا جایگاه سهم نمایشگاه‌ها در کشور گردیده و رشد و توسعه اقتصادی را به همراه خواهد داشت.

مدیر عامل نمایشگاه بین المللی مشهد خاطر نشان کرد: فعالیت‌‌های نمایشگاهی در ایران با پتانسیل قابل ملاحظه‌ای که برای توسعه، چه در سطح تخصصی و چه در سطح بین المللی دارد، در صورت حمایت‌های لازم با رشد چشمگیری رو به رو خواهد بود و آینده‌ای روشن خواهد داشت که امید داريم با پيگيري هاي انجام شده توسط نمايشگاه بين المللي مشهد و تشکیل فراكسيون زيرساخت هاي فرهنگی ، سياحتي ، گردشگري و نمايشگاهی در مجلس شورای اسلامی، هر چه سریع تر به این جایگاه دست یابیم.
سعيد صيفي افزود: به زودي شاهد برگزاري نشست فراكسيون مربوطه با انجمن نمايشگاه هاي ايران در محل نمايشگاه بين المللي مشهد خواهيم بود .
گفتني است خانم چناراني نماينده مردم شريف نيشابور و فيروزه عهده دار رياست اين فراكسيون مي باشد .

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.