چالش سالمندی و تنهایی | چگونه تنش‌های ایجادشده در زندگی یک والد تنها را مدیریت کنیم؟ اعزام تیم ملی راگبی بانوان به نپال با هدایت سرمربی مشهدی سومی مدرن در لیگ دختران کشور ۳۵۰ دختر ناشنوا در مدارس خراسان رضوی در حال تحصیل هستند عملکرد والدین سرمنشأ درس‌خواندن‌های افراطی فرزندان «همسه» یک نقش تابوشکن است/ اولین سیلی عمرم را در سریال «طوبی» زدم نقش روحیات زنانه در میزان گرایش به معنویت ویدئو | پیکر مادر شهید خرازی بعد از فراق چهل‌ساله، در خاک آرام گرفت پیام جمیله علم‌الهدی به همسران شهید سیدحسن نصرالله، شهید هنیه و شهید قاووق: این شما هستید که واقعیت زن بودن را به طور دقیق معنا می‌کنید داستان همیشگی خانه‌های بچه دار: «ظرف بستنی و مشق نصفه» پیام همسر شهید نبیل قاووق خطاب به ملت ایران هشدار : سن ابتلا به سرطان سینه در خراسان رضوی از میانگین کشوری و جهانی کمتر است سالاد سیب زمینی، کم هزینه و جذاب برای کودکان + دستور پخت شهادت سیدحسن نصرالله از حیات او برای رژیم صهیونیستی خطرناک‌تر خواهد بود ضد آفتاب رنگی استفاده کنیم یا بی رنگ؟ در دنیایی از سکوت چه می‌گذرد؟ | روایت قصه بانوی ناشنوا در فیلم سینمایی «بیصدا حلزون» چگوارای جهان عرب | مادران زیادی اسم پسرشان را «حسن» خواهند گذاشت روایت بدون روتوش از سبک زندگی زنان غربی | تعریف «زن موفق» در غرب هنوز مجهول است پینگ‌پنگ ایران دومین سهمیه جهانی دختران را گرفت پادکست | پرورش امید در فرط خشک‌سالی کسب اولین مدال طلای تاریخ اسکواش بانوان توسط اقتداری
سرخط خبرها
الناز دارابیان: با تشکر آقا، خستگی چهار ساله‌ام برطرف شد

الناز دارابیان: با تشکر آقا، خستگی چهار ساله‌ام برطرف شد

  • کد خبر: ۲۰۲۲۹۲
  • ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶
بانوی ورزشکار البرزی گفت: وقتی به‌عنوان یک خانم محجبه در عرصه ورزشی حضور دارم دیده شدن نماد فاطمی‌ بزرگ‌تر از مدال‌هایی است که گرفتم.

الناز دارابیان در گفت‌وگو با شهرآرانیوز درخصوص دیدار اخیری که رهبر انقلاب با ورزشکاران داشتند و از بانوان به صورت ویژه تشکر کردند، اظهار کرد: با تشکری که آقا کردند همه خستگی چهارساله‌ام درآمد. این دیدار نشان داد رهبری تا این حد دقیق، ریزبین و نکته‌سنج هستند و اتفاقات را رصد می‌کنند.

دارابیان افزود: آنجا که فرمودند تشکر می‌کنم از بانویی که با رژیم صهیونیستی مبارزه نکرد و با نامحرم دست نداد، این حاشیه‌ها از خود ورزش بیشتر نباشد کمتر نیست. این یعنی حاشیه‌های ارزشی، ثقل و ارزشش می‌تواند از خود ورزش در عرصه جهانی بیشتر باشد.

بانوی ورزشکار پارالمپیکی با اشاره به اهمیت حفظ حجاب توسط بانوان ورزشکار ابراز کرد: باید در جامعه حضور داشته باشیم تا دیده شویم و جزو اقلیت نباشیم. در مقابل اتفاقات اخیر که رخ داد و جامعه را به سمت بدحجابی کشاند ما مسئولیت سنگین‌تری به دوش داریم تا بتوانیم دوباره ایران را به رنگ و بوی فاطمی‌ دربیاوریم.

دارابیان تأکید کرد: در حال حاضر هجمه رسانه‌ای و فضای مجازی بسیار زیاد شده است و ما باید در مقابل آن‌ها فضاسازی فرهنگی را به حدی تقویت کنیم و بالا ببریم تا جایی که جوان را به سمت خودمان سوق بدیم.

این بانوی قهرمان ورزشی تصریح کرد: وقتی به عنوان یک خانم محجبه در عرصه‌های ورزشی حضور دارم دیده شدن نماد فاطمی‌که حجاب است بزرگ‌تر از مدال‌هایی است که به‌دست آوردم و برایم ارزشمند است.

گفتنی است الناز دارابیان، بانوی قهرمان البرزی در بازی‌های پاراآسیایی‌هانگژو ۱۴۰۲ در ماده پرتاب دیسک صاحب مدال طلا شد و در پایان مدال ارزشمندش را تقدیم کودکان شهید غزه کرد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.