بانوان نقش تاثیرگذاری در شکل گیری تفکر سیاسی خانواده دارند تاکید شهید جمهور بر مساله تعهد به خانواده و عدالت جنسیتی حضور زنان در انتخابات از پیش نیاز‌های توسعه یافتگی سیاسی است عرصه انتخابات هم حق و هم تکلیف بر زنان است بررسی مشارکت سیاسی زنان | مسائل زنان ایرانی متفاوت با سایر کشورهاست چگونه حضانت فرزند از پدر گرفته می‌شود؟ «روشنگری» مهم‌ترین نقش زنان در جامعه است دخالت در سیاست و مقدرات اساسی کشور حق و تکلیف زنان است عنبر بسای و عود بسوزان و گل بریز* از کدام بانوان ورزشکار خراسانی در نخستین دوره اعطای نشان «کاوه»، تقدیر شد؟ میهن مثل مادر است آیا روتین‌های پوستی معجزه می‌کنند؟ تحقق الگوی سوم زن مسلمان، مطالبه جدی جامعه زنان از رئیس‌جمهور آینده است جشن مادر دختری «غدیر، عید هم عهدی» در حرم مطهر رضوی برگزار شد اسرار قهوه برای زیبایی پوست اختصاص ۲ فصل از سند تحول کشور به زنان و خانواده روایتی از حال و هوای ۵۰ زوج بوشهری که ماهشان را در حرم امام رضا (ع) عسل کردند علامه‌ها عاشق‌ترند حقیقت فراموش‌شده‌ای به نام «زنان پشتیبان در جنگ» دو چالش مهم دختران مجرد دهه‌های ۵۰ و ۶۰ چیست؟ نظرات چند بانوی نویسنده درباره رمان دینی «اردو در قبرستان ژغاره» | ژانر وحشت و معمایی این کتاب باعث جذب مخاطب شده است
سرخط خبرها
غیر حضوری شدن دروس نظری دانشجویان مادر دارای فرزند کمتر از ۳ سال در دانشگاه فردوسی مشهد

غیر حضوری شدن دروس نظری دانشجویان مادر دارای فرزند کمتر از ۳ سال در دانشگاه فردوسی مشهد

  • کد خبر: ۲۱۲۷۵۶
  • ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵
معاونت آموزشی دانشگاه فردوسی مشهد نظر به اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و پیرو تاکید سرپرست دانشگاه، موافقت و دستور لازم جهت ارائه دروس نظری به صورت الکترونیکی/مجازی به دانشجویان مادر دارای فرزند کمتر از ۳ سال را صادر کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، اردیبهشت امسال بود که وزارت علوم طی بخشنامه‌ای امکان آموزش غیرحضوری برای دانشجویان مادر را اعلام کرد.

قاسم عموعابدینی، معاون آموزشی وزارت علوم در بخشنامه شماره ۳۵۵۱۱۹/۲ موارد قانونی و مصوبات معاونت آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت درخصوص ماده ۲۶ «مرخصی تحصیلی مادران دانشجو»، ماده ۳۴ «گسترش رشته‌های مرتبط» و ماده ۳۵ «اصلاح محتوای فرهنگی-آموزشی» را ابلاغ کرد.

براساس این بخشنامه، دانشگاه‌ها با تقاضای کتبی دانشجویان مادر باردار جهت مرخصی یک نیمسال تحصیلی قبل از زایمان بدون احتساب در سنوات تحصیلی و تقاضای مرخصی دانشجویان مادر دارای فرزند زیر دو سال، حداکثر تا چهار نیمسال تحصیلی بدون احتساب در سنوات تحصیلی موافقت کنند.

در این بخشنامه امکان آموزش غیرحضوری برای دانشجویان مادر پیش‌بینی شده است و براساس آن، دانشگاه‌ها با تقاضای دانشجویان مادر باردار یا دارای فرزند زیر سه سال جهت آموزش مجازی یا غیرحضوری برای گذراندن واحد‌های دروس نظری دوره تحصیل موافقت کنند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.