مردانی که نتوانند مهریه پرداخت کنند، زندانی نمی‌شوند، اما مشمول پابند الکترونیک می‌شوند بررسی جایگاه زن در جهاد اجتماعی امضای تفاهم‌نامه میان ایران و اندونزی با محوریت توانمندسازی زنان سرپرست خانوار تیم خراسان رضوی قهرمان مسابقات کبدی دختران کشور شد کاهش خطر ابتلا به پوکی استخوان در زنان با مصرف روزانه مویز جزئیاتی از ابعاد حقوقی و اجتماعی قانون جدید مهریه افتتاح خانه عقد «نجمه‌خاتون» با هدف ترویج ازدواج آسان در خراسان جنوبی دعوت از ۲ دختر ورزشکار مشهدی به مسابقات انتخابی تیم ملی شمشیربازی اپه بانوان بررسی کارآمدترین روش‌های پیشگیری از طلاق عاطفی برگزاری رقابت‌های المپیاد ورزشی ویژه بانوان اهمیت بالای صعود تیم ملی فوتسال ایران به جام جهانی برگزاری هشتمین کنگره بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب در قم کسب مقام سوم جام ملت‌های زنان آسیا توسط تیم ملی فوتسال زنان ایران آمادگی برای ایجاد شبکه سلامت زنان با محوریت هوش مصنوعی اردوی تیم ملی بانوان در مرکز جهانی تکواندو برای یونیورسیاد آغاز شد نرخ باروری در خراسان جنوبی چقدر است؟ قضاوت بانوی ایرانی در دیدار فینال جام ملت‌های فوتسال بانوان آسیا
سرخط خبرها
تبلیغات رسانه‌ای در حوزه جوانی جمعیت محدود است

تبلیغات رسانه‌ای در حوزه جوانی جمعیت محدود است

  • کد خبر: ۲۲۷۱۹۶
  • ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۹
بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون گفت: تبلیغات رسانه‌ای در کشورمان در حوزه جوانی جمعیت برای فرزندآوری و ازدواج کم و محدود است.

به گزارش شهرآرانیوز به نقل از روابط عمومی ستاد ملی جمعیت، نیلوفر هوشمند اظهارداشت: مسئولیت پذیری مهمترین مولفه‌ای است که در بین جوانان برای فرزندآوری می‌بایست تقویت شود.

وی با بیان اینکه از طرفداران ازدواج و فرزندآوری زیاد هستم، افزود: معتقدم زوجی که ازدواج می‌کنند به یک یا دو فرزند نباید قناعت کنند.

وی با تاکید براینکه هر چه تکنولوژی در جوامع پیشرفت بیشتری می‌کند، افراد هم از فضای خانه و خانواده بیشتر فاصله می‌گیرند، افزود: افراد در خانواده در این شرایط از هم دور می‌شوند، افراد محتاط‌تر و ترس هایشان بیشتر می‌شود و به طبع از مسئولیت پذیری می‌ترسند، ازدواج و فرزندپروری نیاز به ریسک پذیری و مسئولیت پذیری دارد.

هوشمند اظهارداشت: ما تبلیغات رسانه‌ای هم در کشورمان برای فرزندآوری و ازدواج کم داریم، جامعه رئال کنونی چنین فضایی در فیلم و سریال نمی‌طلبد مگر اینکه دهه چهل و پنجاه را نشان دهیم تا مخاطب پذیرش داشته باشد.

وی یادآور شد: اکنون اگر در فیلم و سریال‌ها نشان دهیم که یک دختر جوان چند فرزند دارد همه تعجب می‌کنند، چون کمتر دیده اند، اینها را باید جا بیاندازیم و نشان دهیم.

هوشمند با اشاره به نقشی که اخیرا خودش در سریالی گرفته است، گفت: در این سریال قدری این فضا نشان داده می‌شود و در آن سنت شکنی شده است، تلویزیون یک رسانه مهم است و باید بیشتر در حوزه جوانی جمعیت ورود کند و پیشنهاد ساخت فیلم در این عرصه‌ها را بدهد.

دومین جایزه ملی جوانی جمعیت به همت ستاد ملی جمعیت در بخش‌های خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگا‌های اجرایی، شرکت‌ها و موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان اردیبهشت سال جاری با شعار سهم من از جوانی ایران برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.