فعالیت موکبی در عرصه میدان شهدا ویژه دختران علاقمند به سوغات رضوی نازایی، یکی از چالش‌های کلیدی در افزایش نرخ باروری پایان دور نهم سی‌وپنجمین دوره مسابقات قهرمانی شطرنج زنان کشور شیر مادر، ماده‌ای اثرگذار در محافظت از بدن و مغز نوزاد نگاهی به جایگاه خانواده در آثار فرشچیان دستور پخت برشتوک مکعبی شکلاتی در خانه + فیلم دهه آخر صفر ۱۴۰۴ در مشهد: فعالیت مستمر موکب‌های ویژه بانوان در ورودی‌های شهر تحت تاثیر قرار گرفتن سلامت روانی زوجین در طلاق صوری تک فرزندی، پدیده‌ای رو به رشد در جهان ایجاد چالش‌هایی برای زنان سرپرست خانوار با تغییر ساختار خانواده گفت‌و‌گو با تیام عباس‌نژاد، پدیده ۱۸ ساله و اولین ملی‌پوش تاریخ شمشیربازی بانوان مشهد| دختری با شمشیر پولادین بررسی عملکرد خوب تیم ملی فوتسال بانوان ایران در دیدار با ژاپن توسط فدراسیون جهانی فوتبال کسب مقام چهارم هانیه رستمیان در تپانچه بادی مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا قزاقستان قد کشیدن آیات| درباره هئیت دخترانه حضرت رقیه (س) که با محوریت فعالیت قرآنی ۲ خواهر فعال است درباره خواهر شهید جواد جهانی چه می‌دانید؟ | «جهانی» برای خواهر کتابت قرآن کریم توسط یک بانوی دانشجوی هندی چالشی به نام اختلال یادگیری در کودکان اهمیت بالای سن زنان برای بارداری
سرخط خبرها
تبلیغات رسانه‌ای در حوزه جوانی جمعیت محدود است

تبلیغات رسانه‌ای در حوزه جوانی جمعیت محدود است

  • کد خبر: ۲۲۷۱۹۶
  • ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۹
بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون گفت: تبلیغات رسانه‌ای در کشورمان در حوزه جوانی جمعیت برای فرزندآوری و ازدواج کم و محدود است.

به گزارش شهرآرانیوز به نقل از روابط عمومی ستاد ملی جمعیت، نیلوفر هوشمند اظهارداشت: مسئولیت پذیری مهمترین مولفه‌ای است که در بین جوانان برای فرزندآوری می‌بایست تقویت شود.

وی با بیان اینکه از طرفداران ازدواج و فرزندآوری زیاد هستم، افزود: معتقدم زوجی که ازدواج می‌کنند به یک یا دو فرزند نباید قناعت کنند.

وی با تاکید براینکه هر چه تکنولوژی در جوامع پیشرفت بیشتری می‌کند، افراد هم از فضای خانه و خانواده بیشتر فاصله می‌گیرند، افزود: افراد در خانواده در این شرایط از هم دور می‌شوند، افراد محتاط‌تر و ترس هایشان بیشتر می‌شود و به طبع از مسئولیت پذیری می‌ترسند، ازدواج و فرزندپروری نیاز به ریسک پذیری و مسئولیت پذیری دارد.

هوشمند اظهارداشت: ما تبلیغات رسانه‌ای هم در کشورمان برای فرزندآوری و ازدواج کم داریم، جامعه رئال کنونی چنین فضایی در فیلم و سریال نمی‌طلبد مگر اینکه دهه چهل و پنجاه را نشان دهیم تا مخاطب پذیرش داشته باشد.

وی یادآور شد: اکنون اگر در فیلم و سریال‌ها نشان دهیم که یک دختر جوان چند فرزند دارد همه تعجب می‌کنند، چون کمتر دیده اند، اینها را باید جا بیاندازیم و نشان دهیم.

هوشمند با اشاره به نقشی که اخیرا خودش در سریالی گرفته است، گفت: در این سریال قدری این فضا نشان داده می‌شود و در آن سنت شکنی شده است، تلویزیون یک رسانه مهم است و باید بیشتر در حوزه جوانی جمعیت ورود کند و پیشنهاد ساخت فیلم در این عرصه‌ها را بدهد.

دومین جایزه ملی جوانی جمعیت به همت ستاد ملی جمعیت در بخش‌های خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگا‌های اجرایی، شرکت‌ها و موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان اردیبهشت سال جاری با شعار سهم من از جوانی ایران برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.