لزوم استفاده از ظرفیت بانوان در تقویت همدلی و هم افزایی در جامعه ادویه‌های مهم در پخت بهتر ماهی را بشناسید روایت زندگی مادر شهید ژاپنی در سریال مهاجر سرزمین آفتاب حدود ۶۰ درصد از جامعه معلمان را بانوان تشکیل می‌دهند کاهش خطر سکته مغزی پس از یائسگی در زنان با مصرف موز رشد ۳۶ درصدی اهدای خون بانوان در خراسان رضوی (۵ دی ۱۴۰۳) روش‌های از بین بردن لکه چای یا قهوه روی لباس نشان مشهد الرضا(ع)، فرصت ایجاد الگو‌های مناسب برای دختران جوان مادران دارای فرزندان ۳ قلو و بالاتر تحت پوشش بهزیستی، هزینه پرستاری دریافت می‌کنند سوءتغذیه و لاغری مفرط، عوامل مؤثر در یائسگی زودرس عضویت بیش از ۳۷ هزار بانوی هنرمند در صندوق اعتباری هنر طرزتهیه جارکیک یخچالی در خانه + فیلم کدام یک از بانوان بازیگر مجری تلویزیون شدند؟ خانواده، بنیادی‌ترین نهاد کشور پایان کار نماینده بانوان مشهد در لیگ برتر بدمینتون نایب‌قهرمانی دختران راگبی‌باز مشهدی در کشور
سرخط خبرها
تبلیغات رسانه‌ای در حوزه جوانی جمعیت محدود است

تبلیغات رسانه‌ای در حوزه جوانی جمعیت محدود است

  • کد خبر: ۲۲۷۱۹۶
  • ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۹
بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون گفت: تبلیغات رسانه‌ای در کشورمان در حوزه جوانی جمعیت برای فرزندآوری و ازدواج کم و محدود است.

به گزارش شهرآرانیوز به نقل از روابط عمومی ستاد ملی جمعیت، نیلوفر هوشمند اظهارداشت: مسئولیت پذیری مهمترین مولفه‌ای است که در بین جوانان برای فرزندآوری می‌بایست تقویت شود.

وی با بیان اینکه از طرفداران ازدواج و فرزندآوری زیاد هستم، افزود: معتقدم زوجی که ازدواج می‌کنند به یک یا دو فرزند نباید قناعت کنند.

وی با تاکید براینکه هر چه تکنولوژی در جوامع پیشرفت بیشتری می‌کند، افراد هم از فضای خانه و خانواده بیشتر فاصله می‌گیرند، افزود: افراد در خانواده در این شرایط از هم دور می‌شوند، افراد محتاط‌تر و ترس هایشان بیشتر می‌شود و به طبع از مسئولیت پذیری می‌ترسند، ازدواج و فرزندپروری نیاز به ریسک پذیری و مسئولیت پذیری دارد.

هوشمند اظهارداشت: ما تبلیغات رسانه‌ای هم در کشورمان برای فرزندآوری و ازدواج کم داریم، جامعه رئال کنونی چنین فضایی در فیلم و سریال نمی‌طلبد مگر اینکه دهه چهل و پنجاه را نشان دهیم تا مخاطب پذیرش داشته باشد.

وی یادآور شد: اکنون اگر در فیلم و سریال‌ها نشان دهیم که یک دختر جوان چند فرزند دارد همه تعجب می‌کنند، چون کمتر دیده اند، اینها را باید جا بیاندازیم و نشان دهیم.

هوشمند با اشاره به نقشی که اخیرا خودش در سریالی گرفته است، گفت: در این سریال قدری این فضا نشان داده می‌شود و در آن سنت شکنی شده است، تلویزیون یک رسانه مهم است و باید بیشتر در حوزه جوانی جمعیت ورود کند و پیشنهاد ساخت فیلم در این عرصه‌ها را بدهد.

دومین جایزه ملی جوانی جمعیت به همت ستاد ملی جمعیت در بخش‌های خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگا‌های اجرایی، شرکت‌ها و موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان اردیبهشت سال جاری با شعار سهم من از جوانی ایران برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.