این ویتامین ها سلامت زنان را تامین می‌کند آیا ازدواج می‌تواند مشکلات رفتاری زوجین را درمان کند؟ اهدای بیش از چهار هزار لیتر شیر مادران مشهدی به نوزادان نارس آغاز‌به‌کار اولین طرح شبکه اجتماعی دختران انقلاب در مشهد فرصت‌های مترویی نگاهی کوتاه به رمان «سرخی بعد از سحرگه» | گمشده‌های زندگی رمزگشایی از کلیدواژه‌ای به‌نام «چهل‌خانه» باید در کابینه دولت جدید از زنان توانمند استفاده شود بانوان و مادران ما، پیشران شرکت در انتخاب هستند پیامدهای بلوغ زودرس؛ از ابتلا به سرطان سینه تا بیماری‌های قلبی آسیب شناسی تجربه مادری در خانواده ایرانی «سفیران مهر» از بانوان تازه‌مسلمان‌شده روایت می‌کند صعود سه‌پله‌ای هندبال دختران ایران بانوان نقش تاثیرگذاری در شکل گیری تفکر سیاسی خانواده دارند تاکید شهید جمهور بر مساله تعهد به خانواده و عدالت جنسیتی حضور زنان در انتخابات از پیش نیاز‌های توسعه یافتگی سیاسی است عرصه انتخابات هم حق و هم تکلیف بر زنان است بررسی مشارکت سیاسی زنان | مسائل زنان ایرانی متفاوت با سایر کشورهاست چگونه حضانت فرزند از پدر گرفته می‌شود؟ «روشنگری» مهم‌ترین نقش زنان در جامعه است
سرخط خبرها
توجه ویژه رهبر انقلاب به حوزه خانواده در پیام به ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری

توجه ویژه رهبر انقلاب به حوزه خانواده در پیام به ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری

  • کد خبر: ۲۲۹۴۱۷
  • ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۴
ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری صبح امروز با پیام مقام معظم رهبری آغاز شد.

به گزارش شهرآرانیوز، رهبر انقلاب در پیام خود به مناسبت آغاز ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، توجه ویژه‌ای به حوزه زن و خانواده داشته اند. 

«در نظام اسلامی، حکمرانی، بَشَری و هدف‌ها الهی است. هدفها، عدالت و کرامت انسان و آبادی زمین و پُربار کردن زمان، و در نهایت، زندگی توحیدی و عروج آدمی به مرتبت قرب خدا است؛ و شیوه‌ها، بهره‌گیری از خِرد و تجربه‌ی جمعی، و به کار گرفتن فکر‌ها و زبان‌ها و بازو‌های کارآمد و گام‌های استوار آحاد مردم است.

این تدبیری است هوشمندانه که معرفت قرآنی و اسلامی به پیروان خود هدیه داده و در آن، شریعت و عقلانیّت، و غیب و شهود را در هم تنیده و هم‌جهت ساخته است.

این، پدیده‌ی شگفت‌آور و جذّابی در عرصه‌ی سیاست‌های کلان است، و تأمّل در واقعیّتهای تلخِ نظامات دین‌ستیز یا دین‌گریز، روزبه‌روز بر جذابیّتِ آن خواهد افزود.

دعوت عامّ ما از وجدان‌های بیدار در سراسر جهان آن است که به تجربه‌ی شکست‌خورده‌ی نظام‌های مدّعیِ عدالت یا آزادی ولی بیگانه از معنویّتِ دینی بنگرند؛ ظلم و تبعیض و فساد فزاینده را، و نابودی امنیّت اخلاقی را، و سستی بنیان خانواده و فروکاستن از شرافت زن و از جایگاه همسری و مادری را، و غلبه‌ی جهت‌گیریِ مغرضانه بر آگاه‌سازی صادقانه در رسانه‌ها را، و بسیاری از گره‌های کور دیگر در گستره‌ی نفوذ این نظام‌های منافق و ریاکار و ستمگر را ببینند؛ و آنگاه در طرح جامع و استوار و گره‌گشای حکمرانی اسلامی تأمّل کنند.

امروز فاجعه‌ی غزّه و نسل‌کشی بی‌رحمانه‌ی رژیم غاصب صهیونیست و کشتار هزاران کودک و زن و مرد بی‌دفاع و غیر مسلّح، و آنگاه پشتیبانی و حمایت حکومت‌های به اصطلاح لیبرال غربی از این گرگ خونخوار، معنی آزادی و حقوق بشر غربی را برای وجدان‌های بیدار آشکار میسازد.

امروز فرصت تازه‌ای است که کارگزاران نظام جمهوری اسلامی و همه‌ی دلبستگان آن، حقیقت این پدیده‌ی بزرگ را در گفتار و عمل، به مشتاقان حقیقت در سراسر جهان نشان دهند.»

ایشان همچنین در ادامه پیام خود به ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری یاد رئیس جمهور فقید آیت الله سید ابراهیم رئیسی و امام جمعه معزز تبریز آیت الله سیدمحمدعلی آل هاشم که عضو این مجلس بودند را نیز گرامی داشته و علو درجان آنان را از خداوند رحیم مسئلت کردند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.