مراسم افتتاحیه مراکز گردشگری سلامت و کتابخانه‌های هتلی برگزار شد انجام کلیه خدمات گردشگری خانواده معزز شاهد و ایثارگر از طریق سامانه شاهد سیر نگاه شرع، قانون و عرف به مشارکت سیاسی بانوان در جامعه ایران ۷۰درصد جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران، بانوان هستند دعوت از خیرین برای حمایت از فرزندان زنان زندانی سقوط دختر ۱۲ ساله مشهدی از پنجره توالت! ویدئو | چهل روز گذشت | نظر مردم درباره عملکرد شهید رئیسی بانوی دونده ایرانی سهمیه المپیک ۲۰۲۴ گرفت فرزندپروری ذاتی است یا اکتسابی؟ سند جهانی جنبش تعهد به خانواده رونمایی شد| ارتقای جایگاه بانوان شاغل در دولت سیزدهم سیب زمینی درونت را نادیده بگیر حال خوش دختران هفت‌ساله تا مادربزرگ‌های نودساله در کافه بازی ویژه بانوان پادکست | نخستین بانوی ایرانی مدال‌آور پارالمپیک ۲۰۰۰ سیدنی در مشهد اهمیت نقش بانوان در ساختار مدیریتی کشور آزادی ۶ زندانی توسط خدمه خواهر کفشداری حرم مطهر رضوی مربی کونگ‌فوکاری که رویای بیست دختر نوجوان حاشیه شهر مشهد را محقق کرد ۸۰ درصد کمک هزینه تحصیلی دختران مددجو توسط بهزیستی پرداخت می‌شود برگزاری کلاس‌های تابستانی «محیا نو» با رویکرد تربیتی نوجوانان در مشهد آغاز به‌کار اولین دوره مهارتی‌آموزشی دختران نوجوان در مشهد اهمیت واقعه تاریخی «مباهله» کمتر از واقعه «غدیرخم» نیست نقش حضرت زهرا (س) در ماجرای «مباهله» | توجه به جایگاه زن در دوران جاهلیت
سرخط خبرها
«سفیران مهر» از بانوان تازه‌مسلمان‌شده روایت می‌کند

«سفیران مهر» از بانوان تازه‌مسلمان‌شده روایت می‌کند

  • کد خبر: ۲۳۶۳۰۳
  • ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۱
«سفیران مهر» روایتی از پروانگی و به‌تعبیری بیان دوران پیش از تشرف به دین اسلام، دوران تشرف به اسلام و تشیع است که در آن، بانوان تازه‌مسلمان‌شده‌ای که به دین اسلام روی آوردند و حجاب را به عنوان یک ارزش بزرگ برگزیدند، به بیننده معرفی می‌شوند.

به گزارش شهرآرانیوز، به مناسبت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب، مجموعه مستند «سفیران مهر» آماده پخش از شبکه ۳ شد. مجله تلویزیونی «سفیران مهر» در ۱۰ قسمت ۶۰دقیقه‌ای آماده شده است که در هر قسمت از این برنامه، بانوان تازه‌مسلمان‌شده‌ای که به دین اسلام روی آوردند و حجاب را به عنوان یک ارزش بزرگ برگزیدند، به بیننده معرفی می‌شوند.

گفتگوی ویژه آن‌ها از زندگی در غرب و سپس تشرف به اسلام است.

این برنامه روایتی زیبا از پروانگی و به‌تعبیری بیان دوران پیش از تشرف به دین اسلام، دوران تشرف به اسلام و تشیع و... این بانوان است.

تهیه‌کننده این برنامه سیدمجید اکرمی، طراح و ایده‌پردازش علی احمدمحرابی، کارگردان فاطمه آقامحمدی، سردبیر محسن احمدوند و مشاورش مسعود بصیری است.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.