آثار روانی نگاه ابزاری در استخدام خانم‌ها | خلأ امنیت روانی در محیط کار به پله نخست استخدام یا همان آگهی جذب رسیده است پیگیری لایحه الحاق ایران به سازمان توسعه زنان سازمان همکاری اسلامی «مهربانو»؛ پویش مهربانی و ایثار با اهدای خون بانوان تربیت با تئاتر | «رستن»، نمایشی زنانه در جستجوی حقیقت شانزدهمین نشست سالانه «روز اسلامی مبارزه با خشونت علیه زنان» | حکیم: جهان باید مانع جنایت‌های رژیم صهیونیستی شود در پیاده‌روی اربعین، مهمانی آداب‌دان باشیم از آن استقبال سرد تا این جاودانگی محض! نایب‌قهرمانی بانوان خراسانی در والیبال‌نشسته قهرمانی کشور نرمش‌هایی برای کمردرد‌های عصبی خاطره انگیز مثل خیابان یازدهم شرقی سعادت آباد یکی داستان است پر آب چشم گاهی خریدار حال هم باشیم بانوانی که روز‌های ملتهب جنگ تحمیلی را پوشش خبری دادند هیچ روزمان شبیه دیروز نیست استکان‌های نقره‌ای که دست به‌دست شد نقش مؤثر رسانه «شهربانو» در روایت بانوان شهر مشهد + فیلم حجاب‌استایل‌ها؛ تهدیدی برای پوشش اصیل اربعین درخشش والیبالیست مشهدی در حوالی هیمالیا! طوبی خانم، گنجینه صبر و عاشقی به مناسبت سالروز درگذشت مادر رهبر معظم انقلاب | خاطره مقام معظم رهبری از مادرشان
سرخط خبرها
رواق ویژه بانوان در حرم مطهر امام‌رضا(ع) احداث می‌شود

رواق ویژه بانوان در حرم مطهر امام‌رضا(ع) احداث می‌شود

  • کد خبر: ۲۳۸۶۹۲
  • ۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۳
رواق بانوان در ضلع جنوبی صحن پیامبراعظم(ص) در حرم مطهر امام‌رضا(ع) با هدف ایجاد فضایی مناسب برای دختران نوجوان که همراه با خانواده به زیارت مشرف می‌شوند، احداث خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین شریعتی‌نژاد، معاون تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی ضمن اعلام این خبر، اظهار داشت: باتوجه‌به رهنمودهای تولیت معظم آستان قدس رضوی مبنی بر توجه ویژه به بانوان و دختران، احداث این رواق در دستورکار قرار گرفت.

وی افزود: هدف از احداث این رواق، ایجاد فضایی مناسب برای دختران نوجوان است که همراه با خانواده به زیارت مشرف می‌شوند. در این رواق، برنامه‌های متنوعی متناسب با سن و علایق این عزیزان تدارک دیده خواهد شد تا تجربه‌ای معنوی و ماندگار از زیارت برای آن‌ها رقم بخورد. همچنین در این رواق، کتابخانه و فضایی برای مطالعه و فعالیت‌های فرهنگی در نظر گرفته خواهد شد.

معاون تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی در ادامه به اهمیت ترویج فرهنگ فاطمی و تکریم مقام دختران در سیره اهل‌بیت(ع) اشاره و خاطرنشان کرد: احداث این رواق گامی مهم در این راستا خواهد بود و فرصتی ارزشمند برای دختران نوجوان فراهم می‌کند تا با آموزه‌های دینی و سیره ائمه‌اطهار(ع) بیشتر آشنا شوند.

بدون شک احداث این رواق ویژه، تحولی مثبت درجهت ارتقای خدمات فرهنگی و معنوی ارائه‌شده به بانوان و دختران در حرم مطهر امام‌رضا(ع) خواهد بود و گامی مؤثر در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ فاطمی در جامعه خواهد شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.