آثار روانی نگاه ابزاری در استخدام خانم‌ها | خلأ امنیت روانی در محیط کار به پله نخست استخدام یا همان آگهی جذب رسیده است پیگیری لایحه الحاق ایران به سازمان توسعه زنان سازمان همکاری اسلامی «مهربانو»؛ پویش مهربانی و ایثار با اهدای خون بانوان تربیت با تئاتر | «رستن»، نمایشی زنانه در جستجوی حقیقت شانزدهمین نشست سالانه «روز اسلامی مبارزه با خشونت علیه زنان» | حکیم: جهان باید مانع جنایت‌های رژیم صهیونیستی شود در پیاده‌روی اربعین، مهمانی آداب‌دان باشیم از آن استقبال سرد تا این جاودانگی محض! نایب‌قهرمانی بانوان خراسانی در والیبال‌نشسته قهرمانی کشور نرمش‌هایی برای کمردرد‌های عصبی خاطره انگیز مثل خیابان یازدهم شرقی سعادت آباد یکی داستان است پر آب چشم گاهی خریدار حال هم باشیم بانوانی که روز‌های ملتهب جنگ تحمیلی را پوشش خبری دادند هیچ روزمان شبیه دیروز نیست استکان‌های نقره‌ای که دست به‌دست شد نقش مؤثر رسانه «شهربانو» در روایت بانوان شهر مشهد + فیلم حجاب‌استایل‌ها؛ تهدیدی برای پوشش اصیل اربعین درخشش والیبالیست مشهدی در حوالی هیمالیا! طوبی خانم، گنجینه صبر و عاشقی به مناسبت سالروز درگذشت مادر رهبر معظم انقلاب | خاطره مقام معظم رهبری از مادرشان
سرخط خبرها
آموزش ۳۰ هزار بانو در طرح «ترنم زندگی» در ۶۶۰ مسجد مشهد

آموزش ۳۰ هزار بانو در طرح «ترنم زندگی» در ۶۶۰ مسجد مشهد

  • کد خبر: ۲۳۸۸۸۶
  • ۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۱
رئیس اداره مراکز و خدمات اجتماعی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: فاز دوم طرح «ترنم زندگی» با مشارکت ۶۶۰ مسجد، ویژه زنان و دختران مشهدی آغاز شد.

عباس نظافت در گفت‌وگو با شهرآرانیوز، با اعلام این خبر اظهار کرد: طرح «ترنم زندگی» از سال گذشته، راه‌اندازی شده و ویژه زنان و دختران حاشیه شهر مشهد است که نیاز به مشاوره دارند و دچار آسیب‌های تربیتی شده‌اند.

وی عنوان کرد: سال گذشته، ۱۲ هزار نفر از بانوان و دختران مشهدی در طرح «ترنم زندگی» حضور داشتند و امسال، مشارکت ۳۰ هزار نفر را پیش‌بینی کرده‌ایم.

نظافت بیان کرد: تربیت فرزند، روابط زوجی، کنترل هیجانات و مشاوره تحصیلی و مشاوره پیش از ازدواج بیشترین موضوعاتی بوده است که سال گذشته در طرح ترنم زندگی، افراد درخصوص آن‌ها آموزش دیده‌اند و از آن استقبال کرده‌اند.

وی با بیان اینکه پایگاه محوری این طرح در مساجد رقم خورده است، ادامه داد: سال گذشته، ۱۹۰ مسجد با طرح «ترنم زندگی» مشارکت داشتند؛ امسال، این تعداد به ۶۶۰ مسجد رسیده است تا گستره مخاطب بیشتری را پوشش دهیم.

نظافت درخصوص اهداف راه‌اندازی این طرح گفت: طبق نظرسنجی صورت‌گرفته، متوجه شدیم بیش‌از ۶۴ درصد افراد ساکن در مناطق کم‌برخوردار، توجهی به مشاوره و نقش آن در زندگی ندارند. همچنین شرایط اقتصادی نیز بر این موضوع مؤثر است و به دلیل هزینه‌های مشاوره، به‌سراغ متخصص نمی‌روند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.