انتصاب دو مشاور زن برای معاونت علمی ریاست جمهوری ویدئو | لحظه حاضر نشدن تیم شطرنج بانوان ایران مقابل رژیم صهیونیستی هدیه متفاوت جمعی از دختران نوجوان حافظ قرآن به امام رضا(ع) پادکست | گشت و گذار از جغرافیای علمی تا جغرافیای زندگی تشکیل خانواده نقشه دشمن را زمین می‌زند | علیه دختران ایران جنگ ترکیبی راه انداخته‌اند تاثیر رسانه‌ها بر تصویر ذهنی دختران از بدن خود تکریم بانوان واقف رضوی | بیش از ۵۰ درصد واقفان امام رضا (ع) بانوان هستند پاسخ به پرسش‌های حقوقی بانوان | استفاده از ارث تنها از سوی برادرم امکان دارد؟ آلزایمر در زنان دو برابر مردان است رویداد ملی «دختران ماه»؛ جشن تکلیفی به وسعت ایران درباره فاطمه ناهیدی، نخستین زن ایرانی اسیر در دفاع مقدس | نیلوفر آبی بر تالاب اسارت درباره صدیقه یاوری که در زمان دفاع مقدس همراه همسرش اسیر کومله شد | عاشقانه ناتمام یک مأمور مبادله اگر اعصاب ندارید، این غذا‌ها را نخورید | غذا‌های ممنوع برای بی‌اعصاب‌ها رویش توانمندسازی و اشتغال حاشیه نشینان در مشهد حضور فعال بانوان در ششمین دوره مسابقات عملیاتی دوام ثامن مشهد + فیلم بانوان موفق دوام ثامن در رسانه‌ها معرفی شوند «شهردخت» رسانه دختران شهر | شناسایی دختران دانش‌آموز علاقه‌مند به رسانه با محوریت سواد رسانه + فیلم پایه اصلی در جامعه توجه به مفهوم خانواده است توجه به حوزه بانوان در مدیریت شهری از اهمیت بالایی برخوردار است روش تهیه آسان کیک یزدی در خانه + فیلم اقدامات دولت شهید رئیسی در حوزه بانوان و خانواده ماندگار خواهد بود
سرخط خبرها
انتصاب دو مشاور زن برای معاونت علمی ریاست جمهوری

انتصاب دو مشاور زن برای معاونت علمی ریاست جمهوری

  • کد خبر: ۲۹۰۱۶۱
  • ۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۲
«فاطمه سادات حسینی» و «خدیجه جدا»، طی احکامی جداگانه از سوی «حسین افشین» به سمت مشاور راهبردی و مشاور بانوان معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری منصوب شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، حسین افشین، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور طی حکمی خدیجه جدا را به سمت مشاور امور بانوان این معاونت منصوب کرد.

افشین در حکم انتصاب وی، آورده است: «نظر به مراتب شایستگی و تجارب به موجب این حکم جنابعالی را به عنوان مشاور امور بانوان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری منصوب می‌کنم. انتظار می‌رود در طول دوران مسئولیت با بهره‌گیری از تجربیات گران بهای خود موجب ارتقای جایگاه زنان و گام برداشتن برای تسهیل شرایط و رفع موانع برای کنش گری بانوان در این زیست‌بوم شوید.

از درگاه خداوند متعال دوام توفیقات جنابعالی را در پیروی از منویات حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و سیاست‌های دولت چهاردهم خواستارم.»

افشین در حکمی دیگر فاطمه سادات حسینی را به سمت مشاور راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری منصوب کرد.

در حکم انتصاب حسینی، آمده است: «نظر به تجربیات ارزشمند و سوابق درخشان سرکار عالی با رجا واثق در جهت گام برداشتن به سوی اهداف عالی نظام، منویات مقام معظم رهبری و افق دولت چهاردهم به موجب این حکم شما را به سمت «مشاور راهبردی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان» منصوب می‌نمایم.

امید است با مشورت و بررسی‌های داهیانه سرکار عالی در امور راهبردی معاونت، جایگاه علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان در زیست‌بوم این سرزمین ارتقا یابد. از درگاه خداوند متعال دوام توفیقات جنابعالی را خواستارم.»

منبع: آنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.