پخش زنده بازی رئال مادرید و آلاوس (۳ مهر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین گاریدو: جای خالی ارونوف احساس نخواهدشد چرخش عجیب نکونام در خصوص داور دربی تنبیه انضباطی برای دو ستاره پرسپولیس چرا نام ارونوف از لیست دربی خط خورد؟ نقشه گاریدو برای تفکرات دفاعی نکونام شانس زیاد مهری برای بازی در دربی گاف عجیب فدراسیون در پرونده سپاهان ویدیوی آخرین تمرین تیم ملی فوتسال افغانستان پیش از بازی با پاراگوئه در جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ جانشین اورونوف در دربی ۱۰۴ مشخص شد محرومیت محمدی تایید شد سازمان لیگ: مهرداد محمدی مجوز حضور در دربی ۱۰۴ را ندارد باشگاه استقلال تقابل مهرداد و میلاد محمدی در دربی ۱۰۴ را تایید کرد تکذیب ادعای سیاوش اکبرپور | دستور وزیر باعث میزبانی مشهد از بازی ایران-قطر شد اختصاصی؛ ارونوف از لیست دربی خط خورد زمان بازی استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال ایران | داربی ۱۰۴ با طعم یاغی گری واکنش علی کریمی به نتیجه دربی دربی تهران سیاسی است یا اجتماعی؟ درباره شایعه بخشش محرومیت مهرداد محمدی ترکیب احتمالی استقلال برابر پرسپولیس در دربی تهران
سرخط خبرها

چرا نام ارونوف از لیست دربی خط خورد؟

  • کد خبر: ۲۹۰۴۲۴
  • ۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۷
چرا نام ارونوف از لیست دربی خط خورد؟
سرمربی اسپانیایی نخواست در مورد هافبک ازبک ریسک کند.

به گزارش شهرآرانیوز، بدترین خبر برای هواداران پرسپولیس در آستانه دربی ۱۰۴ خط خوردن نام اوستون ارونوف از لیست این تیم برای دربی بود. اتفاقی که البته جواد نکونام و تیمش را خوشحال کرد از این جهت که ستاره ازبک مهره بسیار تاثیرگزاری در دربی بود. اما واقعیت امر این است که ارونوف می‌توانست در دربی بازی کند ولی گاریدو ترجیح داد در مورد او ریسک نکند.

کادر پزشکی پرسپولیس به گاریدو اطمینان داده بودند که مصدومیت ارونوف برطرف شده، اما این احتمال را هم در نظر گرفتند که، چون ارونوف در طول بازی زیاد استارت انفجاری می‌زند ممکن است همسترینگش به یکباره دچاره کشیدگی بد یا پاره گی شود. همین مسئله باعث شد که گاریدو تصمیم بگیرد ارونوف را برای بازی با پاختاکور که هفته آینده برگزار می‌شود حفظ کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->