جشنواره رسانه‌ای بانوان «حریم رسالت» تمدید شد نقش تأثیرگذار بانوان در پویش «مدادرنگی» در مشهد نشست فعالان و کنشگران جمعیت در مشهد برگزار شد سومین دوره «مدرسه عالی مادران» در مشهد آغازبه‌کار کرد درباره بی‌توجهی به مسائل بهداشتی در آرایشگاه‌ها | آرایشگاه­ یا زایشگاه­ بیماری! تردید بین فرزند و شغل، یکی از چالش‌های مادران شاغل اولین همایش چهارفرزندی‌ها در مشهد برگزار شد نقره ملی‌پوش مشهدی در رقابت‌های قهرمانی وزنه برداری جوانان جهان از دست رفت خطر استفاده از دستمال توالت! پادکست | الگوی زندگی با مادر ،کوک آن با دختر محدودیتی برای حضور زنان در مجلس شورای اسلامی وجود ندارد سلیمی: عزت نفس دختران با آموزش مهارت تقویت می‌شود | برای بانوان باید برنامه‌های سخت افزاری و نرم افزاری در مدیریت شهری ایجاد شود «نهاد خانواده» مورد توجه بانوان واقف در خراسان رضوی است سهم بانوان هنرمند خراسان رضوی از هنر‌های تجسمی استان چقدر است؟ خرید جهیزیه بر عهده مرد است یا زن؟ برگزاری کارگاه آموزشی زوجین «بهشت پنهان» در مشهد برگزاری دوره آموزشی زوجین در طرح «زندگی به سبک رضوی» در مشهد پدر؛ قهرمان جذاب زندگی دختر دبیرستان دخترانه نرجس خاتون در مشهد افتتاح شد تله تجمل | وقتی لوازم‌التحریر به عاملی برای رقابت تبدیل می‌شود میزان مشارکت والدین در نوشتن تکالیف بچه‌ها چقدر است؟
سرخط خبرها
نقش تأثیرگذار بانوان در پویش «مدادرنگی» در مشهد

نقش تأثیرگذار بانوان در پویش «مدادرنگی» در مشهد

  • کد خبر: ۲۹۰۸۹۴
  • ۰۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۶
به بهانه ماه مهر، پای صحبت خانم معلم نیکوکار شهر نشستیم که از اهالی پویش مداد رنگی است و دغدغه تحصیل کودکان کار را دارد.

محبوبه خشتانه در گفتگو با شهرآرانیوز، با بیان اینکه پویش مدادرنگی با همکاری بانوان صورت پذیرفت، اظهار کرد: پویش مداد رنگی کاری زیبا و خداپسندانه است که سه سال پیاپی انجام می‌گیرد. در سال گذشته ۶۰۰ بسته دانش‌آموزی، و امسال ۲ هزار بسته دانش‌آموزی به مددجویان کمیته امداد امام‌خمینی(ره)، سازمان بهزیستی، کودکان کار، کودکان بازمانده از تحصیل و کودکان با شرایط ضعیف اقتصادی در خانواده اهدا می‌شود.

خشتانه با بیان اینکه بسته‌های دانش‌آموزی شامل نوشت‌افزار، کتب درسی، کیف، کفش و فرم مدرسه است، افزود: پویش مدادرنگی با حمایت بانوان فعال و تأثیرگذار از جمله بانوان خبرنگار و اهالی رسانه، خیر و ورزشکار و... در شهر مشهد و استان پشتیبانی می‌شود.

این بانوی فعال در امور خیریه در خصوص نقش پررنگ‌ بانوان در امور خیریه و پویش مدادرنگی گفت: بانوان بسیاری در این پویش حضور داشتند که مشتاقانه فعالیت داشتند و در جمع‌آوری کمک‌ها حمایت کردند.

وی با اشاره به این مطلب که بازنشسته آموزش و پرورش است، افزود: همکاری من با «خیریه و بنیاد نیکوکاری عماد» از سه سال پیش شروع شد. این بنیاد با نظمی مثال‌زدنی و انسجام در کار، کمک‌های مردمی را به افرادی که نیازمند واقعی هستند، می‌رساند.

خشتانه با بیان انگیزه و هدفش از پیوستن به جمع خیرین گفت: ۱۵ سال معاون آموزشی مدرسه در شهرستان چناران بودم. خانواده‌هایی را می‌دیدم که به دلیل مشکلات مالی حتی تا چند روز، غذا برای خوردن نداشتند. دانش‌آموزانی بودند که به دلیل مشکلات مالی ترک تحصیل می‌کردند؛ لذا خیرین بسیاری را جذب کردم و فعالیت‌های بسیاری را برای کمک به این دانش‌آموزان انجام دادیم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.