استخدام زنان آتش‌نشان را در برنامه داریم اینفوگرافی | سهم زنان نخبه در کشور چقدر است؟ بانوان اثرگذار در حزب‌الله لبنان را بشناسید تأثیرات مخرب تلفن همراه بر روابط زوجین را دست کم نگیرید چگونه پُرخوری را کنترل کنیم؟ رقابت دختران بدمینتون‌باز مشهدی در لیگ شهادت سید حسن نصرالله آغاز یک حرکت جدید در مسیر مقاومت و آغاز یک تحول و آغازی بر پایان صهیونیسم! اهدای زیورآلات برای جنگ با رژیم صهیونیستی توسط بانوان ایران حمیده زرآبادی استاندار کجا می‌شود؟ ترکیب رنگ طوسی | طوسی، رنگی شیک و پرکاربرد در دکوراسیون حکمرانی مطلوب فضای سایبر برای حمایت از حقوق کودکان نسل «زِد» و «آلفا» شهادت رهبر حزب‌الله، آغاز فصلی جدید برای مقاومت طرز تهیه کیک زبرا مخصوص در خانه + فیلم ویدئو | این ویدئو را خانم‌های علاقه‌مند به کاشت ناخن حتماً ببینند بی‌توجهی به موضوع جوانی جمعیت، تا ۴۰ سال آینده جمعیت کشور را نصف می‌کند راه مدیریت سونامی سالمندان شهادت سید حسن نصرالله سرمنشأ پیروزی بر رژیم اشغالگر است چالش سالمندی و تنهایی | چگونه تنش‌های ایجادشده در زندگی یک والد تنها را مدیریت کنیم؟ اعزام تیم ملی راگبی بانوان به نپال با هدایت سرمربی مشهدی سومی مدرن در لیگ دختران کشور
سرخط خبرها
رقابت دختران بدمینتون‌باز مشهدی در لیگ

رقابت دختران بدمینتون‌باز مشهدی در لیگ

  • کد خبر: ۲۹۲۰۸۲
  • ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
تیم «شهید فخار» مشهد که هفته نخست لیگ‌برتر بدمینتون بانوان را با پیروزی پشت سر گذاشته بود، فردا باید در زنجان به مصاف حریفش برود.

مژده رنگیان | شهرآرانیوز، هم‌زمان با آغاز فصل پاییز، لیگ‌ برتر بانوان شروع شد، اما فصل جدید این مسابقات هم علاقه‌مندان خود را غافل‌گیر کرد. این مسابقات در سال‌های گذشته با حضور پنج تیم پیگیری می‌شد، اما نسخه۱۴۰۳ لیگ بدمینتون بانوان فقط با حضور چهار تیم به‌صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود.

کمبود تیم در لیگ بدمینتون زنان یکی از چالش‌های همیشگی این رشته در ایران بوده و حالا این مشکل به اوج رسیده است و با کناره‌گیری یکی از این تیم‌ها، احتمالا شاهد تعطیلی لیگ‌برتر بدمینتون خواهیم شد.

با این حال، تیم شهیدفخار مشهد بدون داشتن اسپانسر و با حمایت هیئت استان، ششمین سال پیاپی در لیگ‌برتر بدمینتون حضور دارد. در همه این سال‌ها این تیم پشتوانه‌ای برای دختران جوان مشهدی بوده است تا بتوانند با حضور در مسابقات سطح بالا، خود را آماده‌تر کنند.

این سرمایه گذاری تا حدودی جواب داد و بیش از شش دختر استان به اردو‌های ملی دعوت شدند و در رنکینگ کشوری جایگاه‌های مطلوبی به دست آوردند، اما نماینده مشهد در لیگ‌برتر با داشتن بازیکنان بومی و جوان، سال گذشته فصل را در انتهای جدول به پایان رساند، اما امسال شاید برای این تیم جور دیگری رقم بخورد و حتی روی سکو برود. هفته گذشته دو شهر مشهد و قم میزبان هفته اول لیگ‌برتر بدمینتون بانوان جام خلیج‌فارس بودند.

در مشهد تیم شهیدفخار با ترکیب بومی‌اش توانست میهمان تهرانی را شکست دهد. مشهدی‌ها ۴ بر ۱ نویان تهران را بدرقه کردند و به صدر جدول رفتند. مددی، نایب‌رئیس فدراسیون بدمینتون، در سالن فخار مشهد به تماشای این رقابت پرداخت.

اما فردا و در هفته دوم، شهیدفخار مشهد به زنجان می‌رود و میهمان درخشان این شهر است و نویان تهران در تهران از قمی‌ها میزبانی می‌کنند. در قم نیز هفته نخست، دو تیم فرهمند این شهر و درخشان زنجان مسابقه‌ای زیبا و پرهیجان را به نمایش گذاشتند. زنجانی‌ها در دیداری حساس و نزدیک توانستند میزبانشان را شکست دهند و لیگ را با برد آغاز کنند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.