تحصیل ۷۰۰ بانو در بخش غیرحضوری و مجازی جامعه الزهرا(س) «نفس»، جان ۶ هزار جنین را نجات داد سرقت ناکام ارثیه پدری توسط دختر جوان نکات مهمی که زوج‌های جوان قبل از اقدام به بارداری بایدبدانند ۳۰ درصد زنان ایرانی دچار فقر آهن هستند ویدئو | نظر دختر دبستانی درباره حمله ایران؛ «واقعا حقشون بود» تحول جریان نخبگانی زنان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران همدلی و همراهی همسر موجب شکوفایی زنان کارآفرین می‌شود آیا نوشیدن چای زیاد باعث کاهش باروری می‌شود؟ یائسگی زودهنگام خطر ابتلا به بیماری‌های خودایمنی به دنبال دارد پیروزی دختران فرش مشهد در لیگ نوجوانان کشور نشاط‌آفرینی و تربیت‌محوری هدف ایجاد باغ‌اردوگاه خاتون در مشهد است دختران وزنه‌برداری نخستین رقابت جهانی را تجربه کردند | ملی پوشان افزایش رکورد داشتند میزان تغییرات مغز زنان در دوران بارداری چگونه است؟ اشتغال ۵۰۰ بانوی سرپرست‌خانوار در نمایشگاه‌های «سرای خاتون» در مشهد فرنی انجیر یک دسر خوشمزه و مقوی ایرانی در پاییز و زمستان + دستور پخت آیا مهریه را برای بار دوم می‌توان به اجرا گذاشت؟ سرطان پستان شایع ترین سرطان در جهان است ویدئو | روایت دختر شهید طهرانی‌مقدم از دیدار خانواده پدر موشکی ایران با شهید سیدحسن نصرالله شیرخوارگان امروز، سربازان آینده امام زمان (عج) | حضور ۱۵۰۰ مادر و نوزاد در گردهمایی بزرگ سربازان ظهور استخدام زنان آتش‌نشان را در برنامه داریم
سرخط خبرها
نشاط‌آفرینی و تربیت‌محوری هدف ایجاد باغ‌اردوگاه خاتون در مشهد است

نشاط‌آفرینی و تربیت‌محوری هدف ایجاد باغ‌اردوگاه خاتون در مشهد است

  • کد خبر: ۲۹۲۳۱۰
  • ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۹
مسئول باغ‌اردوگاه خاتون گفت: تربیت‌محوری و رشد و اعتلای معرفتی، فرهنگی و مهارتی بانوان با تکیه بر مبانی دینی، تکمیل نقش مادری و همسری بانوان و آمیختگی فرهنگ و اقتصاد در برنامه‌های ویژه بانوان و خانواده از جمله سیاست‌های اصلی و محوری ایجاد این باغ‌اردوگاه است.

بی‌بی‌زینب سیدی در گفت‌وگو با شهرآرانیوز، درخصوص فعالیت‌های باغ‌اردوگاه خاتون اظهار کرد: در باغ خاتون، نشاط‌آفرینی و امیدبخشی برای بانوان، تربیت‌محوری و رشد و اعتلای معرفتی، فرهنگی و مهارتی بانوان با تکیه بر مبانی دینی، تکمیل نقش مادری و همسری بانوان و آمیختگی فرهنگ و اقتصاد در برنامه‌های ویژه بانوان و خانواده از جمله سیاست‌های اصلی و محوری ایجاد این باغ‌اردوگاه است.

وی افزود: فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی در باغ‌اردوگاه خاتون در رده سنی‌های متفاوت ویژه بانوان، جوانان، نوجوانان و کودکان و حتی به صورت خانوادگی با اهداف فرهنگی، آموزشی و تربیتی برگزار می‌شود.، در رده سنی کودکان ۸ غرفه با هدف کسب مهارت‌های زندگی تعریف شده است.

مسئول باغ‌اردوگاه خاتون گفت: مرکز تخصصی علمی نوآورانه باغ‌اردوگاه خاتون آستان قدس رضوی افراد کارآفرین با ایده‌های نو و خلاق را شناسایی و با فرصت‌های جدید به ایجاد کسب‌وکار‌های مولد جدید و نوآوری اقدام می‌کند. علاوه بر این، غرفه قصه‌گویی و قصه‌های قرآنی، نمایش، کاردستی، کار با بازیافتی‌ها و غرفه بازی‌های جسمی، حرکتی، بازی‌های تمرکزی از دیگر برنامه‌های اردوگاه خاتون ویژه کودکان است.

سیدی با بیان اینکه سیاست‌گذاری این مرکز حمایت از نوآوران و ایده‌پردازان و بسترسازی بر اجرای بهینه توسعه کارآفرینی است، تصریح کرد: همچنین فضای دیگری به عنوان «مزرعه مهارتی» تعبیه شده است که کودکان در آن، فعالیت‌های مربوط به بوم‌گردی نظیر پخت نان، تهیه خمیر نان، ماهیگیری، نقاشی روی دیوار، نقاشی روی سنگ و ماسه‌بازی را انجام می‌دهند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.