بزرگترین رویداد هنر خوشنویسی زنان ایران در برج آزادی برگزار می‌شود روایت بانوی نویسنده کتابی که رهبر انقلاب به تازگی بر آن تقریظ نوشتند| در «پاییز آمد» یک روایت عاشقانه، ادبی، فلسفی داریم بانوان تا چه اندازه به خودمراقبتی اهمیت می‌دهند؟ آغاز هفته ملی سلامت بانوان ایران با شعار «بانوی سالم، مادر سالم، نسل سالم» (۲۴ تا ۳۰ مهرماه ۱۴۰۳) دختر نابینای ایلامی که با تلاش مادرش حافظ کل قرآن کریم و نهج البلاغه شد تجلیل از احترام برومند بازیگر فیلم سینمایی «آغوش باز» با این روش جدید پخت برنج، ویتامین‌ها حفظ می‌شوند و میزان آرسنیک کاهش می‌یابد آیا می‌دانستید استفاده از برخی ظروف آشپزخانه و پخت‌وپز سلامت مادران را به خطر می‌اندازد؟ لزوم مدیریت تغییر الگوی آشنایی ازدواج در جوانان پادکست| مادری برای ایتام رونمایی از کتاب «خواهران در آن سوی مرزها»، تولید مشترک زنان ایران و زیمبابوه همه آنچه برای فرزندپروری باید بدانیم |‌ معرفی کتاب «دایره المعارف رفتار با کودک» همه آنچه برای فرزندداری باید بدانیم ویدئو | نویسنده فلسطینی: اسرائیل بیش از ۲۰ سال است که به دنبال کنترل جمعیت فلسطینی‌ها و بازگشت به غزه است چرا مرخصی زایمان برای پدران امکان‌پذیر نیست؟ چرا برخی از بانوان در دوران عادت ماهیانه دچار درد سینه می‌شوند؟ سکته قلبی اولین عامل مرگ‌ومیر زنان در کشور است
سرخط خبرها
چرا مرخصی زایمان برای پدران امکان‌پذیر نیست؟

چرا مرخصی زایمان برای پدران امکان‌پذیر نیست؟

  • کد خبر: ۲۹۴۵۷۲
  • ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۷
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نامه‌ای رسمی اعلام کرد که مرخصی زایمان برای پدران امکان‌پذیر نیست.

به گزارش شهرآرانیوز؛ در پی پاسخ به استعلام سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی نامه‌ای رسمی اعلام کرد که بر اساس ماده ۷۳ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مصوب سال ۱۴۰۰ و اصلاحات بعدی، مرخصی زایمان برای پدران امکان‌پذیر نخواهد بود.

چرا مرخصی زایمان برای پدران امکان‌پذیر نیست؟

این نامه که از سوی رئیس مرکز امور حقوقی وزارتخانه به امضا رسیده است، تأکید دارد که بر اساس قوانین موجود و اصلاحیه‌های جدید، درخواست‌های مربوط به مرخصی زایمان برای پدران نمی‌تواند اجرایی شود. این اقدام در راستای قوانین مصوب جدید برای برنامه ششم توسعه و تنظیم خانواده صورت گرفته است.

منبع: سلامت نیوز

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.