یارانه مهرماه ۱۴۰۳ دهک اول تا سوم واریز شد عرضه شکر با قیمت مصوب در مشهد قیمت جدید ۴ محصول لبنی تعیین شد (۲۵ مهر ۱۴۰۳) حضور تجار هویت دار در نمایشگاه بین‌المللی صادرات به کشورهای آسیای میانه و افغانستان در مشهد جزئیات اسامی ابربدهکاران ۲۷ بانک + جدول ایران‌ایر باید مبالغ مسافران پرواز‌های اروپایی را بازگرداند علت کندی اینترنت در روزهای اخیر از زبان وزیر ارتباطات تحریم ایرلاین‌ها و جولان دوباره ایرلاین‌های خارجی در نرخ‌گذاری بلیت پایان هفتۀ منفی بورس | گزارش وضعیت بازار سهام (۲۵ مهر ۱۴۰۳) لبنیات از سفره مردم دور می‌شود؟ بررسی ظرفیت‌های استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر در خراسان رضوی | انرژی خورشیدی در سایه صنایع لبنی فعلا عرضه ۴ محصول لبنی تنظیم‌بازار را داشته باشند سکه به ۵۱ میلیون تومان نزدیک شد | قیمت طلا و سکه در مشهد (۲۵ مهر ۱۴۰۳) چیزی تحت عنوان اجاره پشت‌بام یا پشت‌بام‌خوابی نداریم وزیر راه: ۷۸۰ هزار نفر پول واریز کردند که تعهد داریم مسکن آن‌ها را تحویل بدهیم + ویدئو اظهارات وزیر نفت پس از جلسه هیئت دولت (۲۵ مهر ۱۴۰۳) +ویدئو قیمت امروز خودرو‌های خارجی (۲۵ مهر ۱۴۰۳) | قیمت یک خودرو ۸۰ میلیون تومان در یک روز ریخت هر دستگاه ماینر غیرمجاز چقدر برق مصرف می‌کند؟ قیمت امروز خودرو‌های داخلی (۲۵ مهر ۱۴۰۳) | آرامش پس از توفان در بازار خودرو؟ برداشت بیش از ۵ هزار تن پسته از باغات شهرستان نیشابور قیمت امروز دلار، طلا، سکه و ارز دیجیتال (۲۵ مهر ۱۴۰۳) | صعود مجدد سکه به کانال ۵۰ میلیون تومان درپی افزایش قیمت‌ها، جمعیت مستأجران افزایش یافته است واکنش کارشناسان بازار سهام به مصوبه جدید سازمان بورس ماهانه ۱۲۰ هزار تن برنج خارجی در کشور مصرف می‌شود ساعت آغاز و جزئیات حراج سکه طلا مبادله‌ای امروز (چهارشنبه، ۲۵ مهر ۱۴۰۳) اعلام شد صنعت فرش دستباف، اشتغال‌زا و استراتژیک است
سرخط خبرها

حضور تجار هویت دار در نمایشگاه بین‌المللی صادرات به کشورهای آسیای میانه و افغانستان در مشهد

  • کد خبر: ۲۹۴۹۰۲
  • ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۸
حضور تجار هویت دار در نمایشگاه بین‌المللی صادرات به کشورهای آسیای میانه و افغانستان در مشهد
رییس اتاق مشترک ایران و ترکمنستان از حضور بیش از ۸۰ تاجر هویت دار در نمایشگاه بین‌المللی صادرات به کشورهای آسیای میانه و افغانستان در مشهد خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، رمضان بهرامی در این خصوص اظهارداشت: این نمایشگاه از اول تا چهارم آبان ماه سال جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار خواهد شد . این فعالیت فرصت بسیار خوبی برای فعالان اقتصادی ترکمنستان ، تجار و بازرگانان عضو‌ اتاق مشترک ایران و ترکمنستان می باشد و به نظر من به نوعی اکسپوی خراسان است .

وی با اشاره به هیات ۱۵۰ نفری در نمایشگاه اکسپو تهران که افزایش ۱۵ تا ۲۰ درصدی صادرات به ترکمنستان طی ۶ ماه گذشته را به همراه داشت ،بیان کرد: این نمایشگاه توانمندی صادراتی ایران محسوب می شود و برگزاری آن می‌تواند ظرفیت بسیار خوبی برای مبادلات تجاری باشد . زیرا صادرات در حال رشد نیاز به کالاهاو خدمات حتی محصولات نهایی ما را دارد و  همچنین این مبادلات تجاری برای ما بسیار حائز اهمیت است و بطور قطع این نمایشگاه بهتر ازشرایط اعزامی ما خواهد بود . تجار روادید خودشان را آماده کرده اند تا از تاریخ اول تا چهارم آبان ماه که این رویداد برگزار می شود،حضور داشته باشند.



عضو هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت کشور با اشاره به آن که بزرگترین و فعال‌ترین تجار ،بازرگانان و تولید کنندگان ترکمنستان وارد ایران می‌شوند،اظهار داشت :به نظر من خراسان مانند یک پایتخت اقتصادی برای ما ارزشمند است و دارای پتانسیل‌ بسیار خوبیست لذا در بحث منافع ملی فعلا به دلیل زمینه اتصالات، درب ورودی تجار و بازرگانان به سوی ایران‌ ازخراسان رضوی شروع می‌شود و این نمایشگاه می تواند بهترین موقعیت برای تجار و بازرگانانی باشد که حداقل در استان‌های مرزی هستند و  می‌توانند از آن استفاده کنند.

دکتر بهرامی تاکید کرد: من از فعالان اقتصادی داخل ایران تقاضا دارم که این نمایشگاه را جدی بگیرند و امیدوارم  بر اساس ذائقه و خواسته  تجار ترکمنستانی بتوانیم ، تفاهمات و مبادلات تجاری را داشته باشیم . امیدوارم طی روزهای آینده  تعداد افراد بیشتری به این ۸۰ تاجری که اعلام آمادگی برای حضور کرده‌اند، اضافه شود.

رییس اتاق مشترک ایران و ترکمنستان خاطر نشان ساخت: به اعتقاد من استقبال تجار ترکمنستان از این نمایشگاه خروجی آن سبب  رشد مضاعفی برای حوزه تجارت با ترکمنستان خواهد بود. همچنین در کوتاه‌ترین مدت وتا پایان سال شاهد این اتفاق خوب خواهیم بود. 

بهرامی با بیان اینکه این قبیل رویداد ها باید بیش از این در شهر مشهد برگزار شود، گفت: تولید کنندگان شناخت زیادی روی صادر کنندگان ندارند و این یک خلا محسوب می شود که اتاق مشترک می تواند این موضوع را حل کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->