بانوی تصویرگر ایرانی در جمع نامزدهای جایزه «آسترید لیندگرن» قرار گرفت حدود ۳۱ درصد زنان ایرانی چاق هستند تجربه دو نقش متفاوت ترلان پروانه در دو سریال شبکه خانگی که جمعه‌ها پخش می‌شود جایزه نوآوری آزاده ویژه استارتاپ هایی که زنان بنیان گذاری کردند نگاه دولت و مجلس درتدوین واجرای سیاست‌های حمایتی به زنان تشریفاتی است ترفندهای ساده برای چیدمان پذیرایی مربع ۵۰ متری منزل بانوی کرمانشاهی با تهیه آش عباسعلی کرمانشاه در هفدهمین جشنواره آش ایرانی رتبه برتر را کسب کرد بزرگترین رویداد هنر خوشنویسی زنان ایران در برج آزادی برگزار می‌شود روایت بانوی نویسنده کتابی که رهبر انقلاب به تازگی بر آن تقریظ نوشتند| در «پاییز آمد» یک روایت عاشقانه، ادبی، فلسفی داریم بانوان تا چه اندازه به خودمراقبتی اهمیت می‌دهند؟ آغاز هفته ملی سلامت بانوان ایران با شعار «بانوی سالم، مادر سالم، نسل سالم» (۲۴ تا ۳۰ مهرماه ۱۴۰۳) دختر نابینای ایلامی که با تلاش مادرش حافظ کل قرآن کریم و نهج البلاغه شد تجلیل از احترام برومند بازیگر فیلم سینمایی «آغوش باز» با این روش جدید پخت برنج، ویتامین‌ها حفظ می‌شوند و میزان آرسنیک کاهش می‌یابد آیا می‌دانستید استفاده از برخی ظروف آشپزخانه و پخت‌وپز سلامت مادران را به خطر می‌اندازد؟ لزوم مدیریت تغییر الگوی آشنایی ازدواج در جوانان پادکست| مادری برای ایتام رونمایی از کتاب «خواهران در آن سوی مرزها»، تولید مشترک زنان ایران و زیمبابوه
سرخط خبرها
جایزه نوآوری آزاده ویژه استارتاپ هایی که زنان بنیان گذاری کردند

جایزه نوآوری آزاده ویژه استارتاپ هایی که زنان بنیان گذاری کردند

  • کد خبر: ۲۹۴۹۱۰
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۳
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به اینکه بیش از ۶۰ درصد ورودی‌های دانشگاه را دختران اختصاص داده اند، گفت: در رشته‌های مهندسی و تخصصی دختران پیشتاز هستند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ زهرا بهروز آذر در دومین رویداد جایزه آزاده اظهار داشت: قول می‌دهم که تا زمانی که در این موقعیت هستم از هیچ‌تلاش برای رسیدن به اهدافی که دارید و بر داشتن موانع از سر راه کارآفرینی زنان فروگذار نمی‌کنم.

وی با بیان اینکه خانم آزاده داننده در همه عرصه‌ها بهترین اثر را گذاشت و  در عرصه دانش و در نقش مادری بهترین بود، گفت: زنان کارآفرین با اجرای ایده جایزه آزاده نام و منش وی را زنده نگه می‌دارند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده افزود: داننده الگوی موفقی برای زنان و دخترانی ایرانی است تا بدانند این راه شدنی است و می‌توان در آن قدم گذاشت.

بهروز آذر ادامه داد: توجه به ظرفیت‌های حوزه زنان، دختران جوان و تحصیلکرده در عرصه فناوری نوین و اقتصاد دانش بنیان از اهداف این رویداد است.



به گفته وی، امروز در جایی هستیم که بیش از ۶۰ درصد ورودی‌های دانشگاه را دختران اختصاص داده اند و در رشته‌های مهندسی و تخصصی دختران پیشتاز هستند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به اینکه حضور ۱۲ درصدی زنان در حوزه دانش بنیان‌ها هنوز با ظرفیت واقعی زنان و دختران فاصله دارد از این رو باید کمک کنیم دختران و زنان بیشتر وارد این عرصه شوند، اظهار داشت: بستر بزرگی از فرصت‌ها و ظرفیت‌های جدیدی در جامعه وجود دارد که کمتر به آن توجه شده و جایزه آزاده می‌تواند کمک کند که در این عرصه‌ها زنان و دختران فعال‌تر باشند.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.