کتاب «دختران ایران» منتشر شد | بازنمایی زندگی زنان تاریخ‌‏ساز برنامه استودیویی «شهربانو» با محوریت ستایش و تکریم زنان موفق ایرانی تولید می‌شود باشگاه فولاد خوزستان سهمیه حضور در لیگ دسته اول فوتبال بانوان کشور را به دست آورد همسر جانباز و خواهر دانشجوی شهید بیژن شیخ پور در ردیف محققان دو درصد دنیا قرار گرفت ۳.۶ درصد جمعیت زندانیان کشور زنان هستند از نظر گردشگران خارجی، کوفته تبریزی و دیزی جزو خوشمزه‌ترین غذاهای ایرانی است به دختران فعال در عرصه‌های فناوری کمک خواهیم کرد تا بتوانند بدرخشند کدام لباس‌ها نباید در ماشین لباسشویی شسته شوند؟ الیکا عبدالرزاقی یکی از چهره‌های ممتاز «جوکر» بانوان لقب گرفت پوشاک سنتی زنان بیانگر تمدن و فرهنگ اقوام و ملیت‌ها در طول تاریخ بوده است چقدر می‌توانید روی یک پا بایستید؟ مکمل‌های ورزشی عرضه‌شده در آرایشگاه‌ها خطرناک و غیرمجاز هستند دیگه با پرز لباس‌های بافتنی درگیر نیستی دهمین فرزند یک مادر ۴۰ ساله در شهرکرد متولد شد
سرخط خبرها
فاطمه ابرار پایدار و سارا روستاپور بانوان داور بیست و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان شدند

فاطمه ابرار پایدار و سارا روستاپور بانوان داور بیست و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان شدند

  • کد خبر: ۲۹۶۵۴۳
  • ۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۷
مجید قناد، فاطمه ابرارپایدار و سارا روستاپور هنرمندانی هستند که به عنوان اعضای هیئت داوران بخش مسابقه تئاتر خردسال بیست و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان – همدان معرفی شده اند.

فاطمه ابرار فعالیت هنری‌اش را سال ۷۳ از طریق حضور در کلاس انجمن نمایش آغاز کرد، اوتحصیلاتش را در مقطع کارشناسی ارشد در رشته کارگردانی تئاتر به پایان رساند.

این بانوی هنرمند علاوه بر فعالیت در عرصه تئاتر در چند بخش مختلف همچون بازیگری، کارگردانی و نویسندگی و همچنین تدریس بازیگری تئاتر، نمایش خلاق را نیز به کودکان آموزش می‌دهد.

سارا روستاپور نیز یکی از مجریان جوان و کاربلد صدا و سیمای ایران است که در زمینه‌ی کودک فعالیت می‌کند. او فعالیت‌های زیادی در زمینه‌ گویندگی و نویسندگی نیز انجام داده است.

بیست و نهمین «جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان – همدان» به دبیری امیر مشهدی عباس توسط اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حمایت شهرداری همدان و مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، انجمن هنرهای نمایشی ایران ۱۱ تا ۱۷ آبان ماه سال ۱۴۰۳ با شعار «تئاتر گفت و گوی بدون مرز» و با هدف «تقویت هم دلی و همراهی، رشد و آگاهی واعتماد به نفس فرزندان ایران از مسیر هنر نمایش» در شهرتاریخی همدان برگزار خواهد شد.

منبع: خبرآنلاین

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.