خودشناسی و خودآگاهی، یکی از پیش‌شرط‌های لازم قبل از ازدواج هوشمندی در سادگی، میراثی از مادربزرگ‌ها| وقتی خانه‌داری، نوعی علم زندگی می‌شود نقش هورمون‌ها در کمبود ویتامین D در زنان چیست؟ انتقال پیام اصلی نهضت حسینی به جامعه توسط حضرت زینب (س) صورت پذیرفت ضرورت اتخاذ تدابیر ویژه و اولویت‌دار جهت آزادی زندانیان زن در کشور گفت‌و‌گو، حلقه گمشده بسیاری از اختلاف‌های میان زوجین در زندگی مشترک تفاوت یک قیمه معمولی با یک قیمه نذری چیست؟ + طرز تهیه چرا میزان شکستگی در زنان سالمند شایع‌تر است؟ ویدئو| مادرانه| روایتی از دلتنگی مادران شهدا| شهید حسین مقربی پیام مهم پزشک فوق‌تخصص نوزادان از جوار حرم قمر بنی‌هاشم برای مادران باردار + ویدیو آنها که تاریخ را گریستند، حماسهٔ حسینی را جاودانه ساختند چرا «عذرخواهی مشروط» سمی مهلک در زندگی مشترک است؟ ایجاد فاصله عاطفی میان زن و شوهر‌ها در میانه زندگی مشترک چه دلایلی دارد؟ روایتی از حمایت پدر صنعت موشکی از تحقق رویای دختران کوهنورد ایرانی در یک مستند بررسی نقش حماسی حضرت رقیه(س) در واقعه عاشورا| رسالتی که تکمیل شد خانه‌داری| شستن برنج یک مزیت مهم دارد ویژگی‌های بارز حضرت‌ام‌البنین (س)؛ مادر بزرگوار حضرت ابوالفضل (ع) ضرورت تدوین «سند ارتقای وضعیت زنان و خانواده» در استان سیستان و بلوچستان رهبر شهید چه میراثی برای حمایت از زنان در برابر خشونت به جا گذاشتند؟ دختران ترامپولین‌کار ایران بعد از ۴۷ سال به بازی‌های آسیایی ناگویا رسیدند
سرخط خبرها
پایان کار نماینده بانوان مشهد در لیگ برتر بدمینتون

پایان کار نماینده بانوان مشهد در لیگ برتر بدمینتون

  • کد خبر: ۳۰۶۹۰۴
  • ۰۵ دی ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۱
تیم شهید فخار مشهد در پایان لیگ برتر بدمینتون بانوان جام خلیج‌فارس به رتبه چهارمی رسید.

مژده رنگیان| شهرآرانیوز؛ بیست‌و‌سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر بدمینتون بانوان، امسال با کمترین تعداد تیم شرکت‌کننده و تنها با حضور چهار تیم برگزار شد که یکی از این تیم‌ها نماینده دختران مشهد بود.

لیگ برتر به صورت رفت‌وبرگشت و در دو نیم‌فصل طی ۶ هفته در فصل پاییز پیگیری شد که هفته پایانی آن در اولین روز‌های زمستان رقم خورد و قهرمان لیگ مشخص شد. امسال تیم درخشان زنجان با حضور ملی‌پوش مشهدی خود، آیدا عنایتی، عنوان قهرمانی را کسب کرد.

تیم کاملاً بومی شهید فخار مشهد نیز باوجود کسب پیروزی در هفته نخست آغاز لیگ، دیگر نتوانست طعم پیروزی را بچشد و در هفته پایانی با شکست مقابل فرهمند قم، به عنوان چهارمی در بین چهار تیم شرکت‌کننده بسنده کرد. فرهمند قم نیز دوم و نویان تهران سوم شدند.

امسال نیز تیم شهید فخار بدون داشتن حامی مالی و با حمایت هیئت استان، برای ششمین سال پیاپی در لیگ‌برتر بدمینتون شرکت کرد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.