ابراز خرسندی رئیس کمیته ژیمناستیک هنری بانوان آسیا از حضور دختران ایرانی سه اولویت اصلی برای آینده زنان چیست؟| از مادری تا هوش مصنوعی؛ روایت چالش‌های زن امروز خانه‌داری| کدام وسایل آشپزخانه باید زود به زود عوض شوند؟ در آپارتمان چطور روضه خانگی برگزار کنیم؟ چالش‌های مادر و کودک در هیئت + راهکارها ثبت دومین پیروزی تیم دختران ایران در رقابت‌های پدل FIP مالزی خودشناسی و خودآگاهی، یکی از پیش‌شرط‌های لازم قبل از ازدواج هوشمندی در سادگی، میراثی از مادربزرگ‌ها| وقتی خانه‌داری، نوعی علم زندگی می‌شود نقش هورمون‌ها در کمبود ویتامین D در زنان چیست؟ انتقال پیام اصلی نهضت حسینی به جامعه توسط حضرت زینب (س) صورت پذیرفت ضرورت اتخاذ تدابیر ویژه و اولویت‌دار جهت آزادی زندانیان زن در کشور گفت‌و‌گو، حلقه گمشده بسیاری از اختلاف‌های میان زوجین در زندگی مشترک تفاوت یک قیمه معمولی با یک قیمه نذری چیست؟ + طرز تهیه چرا میزان شکستگی در زنان سالمند شایع‌تر است؟ ویدئو| مادرانه| روایتی از دلتنگی مادران شهدا| شهید حسین مقربی پیام مهم پزشک فوق‌تخصص نوزادان از جوار حرم قمر بنی‌هاشم برای مادران باردار + ویدیو آنها که تاریخ را گریستند، حماسهٔ حسینی را جاودانه ساختند چرا «عذرخواهی مشروط» سمی مهلک در زندگی مشترک است؟ ایجاد فاصله عاطفی میان زن و شوهر‌ها در میانه زندگی مشترک چه دلایلی دارد؟ روایتی از حمایت پدر صنعت موشکی از تحقق رویای دختران کوهنورد ایرانی در یک مستند
سرخط خبرها
سرمربی مشهدی تیم فوتسال بانوان سایپا: با یک باخت، قهرمانی را از دست دادیم

سرمربی مشهدی تیم فوتسال بانوان سایپا: با یک باخت، قهرمانی را از دست دادیم

  • کد خبر: ۳۱۴۵۹۴
  • ۱۶ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۷
سرمربی مشهدی تیم فوتسال بانوان سایپا درباره ازدست‌دادن قهرمانی لیگ برتر فوتسال کشور گفت: برای یک مربی خیلی سخت است که تنها با یک باخت، قهرمانی را از دست بدهد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ فاطمه شریف درباره فصلی که در لیگ برتر پشت سر گذاشت و از عنوان قهرمانی به سومی در لیگ رضایت داد، اظهار کرد: به تیم آبادان و امیدیه بابت قهرمانی و نایب قهرمانی تبریک می‌گویم، بخصوص تیم امیدیه که شگفتی‌ساز شد و آبادان با حفظ شاکله سال گذشته این قهرمانی را تکرار کرد.

وی اظهار کرد: ما هم تیم خوبی داشتیم و هدفمان هم قهرمانی بود و تا سه هفته پایانی لیگ به آن رسیده بودیم و جایگاه ما در جدول کاملا با آبادان به لحاظ امتیازی برابر، اما تفاضل گل برای قهرمانی تعیین کننده بود. در دیدار با نفت امیدیه تمرکز همیشگی را نداشتیم و تنها باخت ما در همان بازی رقم خورد. برای یک مربی خیلی سخت است که تنها با یک باخت، قهرمانی را از دست بدهد.

سرمربی مشهدی تیم فوتسال بانوان سایپا افزود: اتفاقاتی در بازی امیدیه افتاد که در شکست ما تاثیرگذار بود. از جمله حراست این باشگاه به زور وارد رختکن شد و از ما خواست تا گوشی‌ها را تحویل دهیم در صورتی که می‌توانستند در بدو ورود به سالن این کار را انجام دهند، چرا که رختکن حریم خصوصی هر تیم است. بعد از آن وارد سالن شدیم و برق‌ها قطع بود. ساعت ۱۱ قرار بود بازی شروع شود و تا ۱۰:۳۵ دقیقه برق‌ها قطع بود. ۱۱:۱۰ دقیقه هم سوت شروع بازی را زدند.

وی عنوان کرد: یک سری تماشاگرنما در سالن حضور داشتند که از دقیقه یک تا پایان بازی فقط به تیم ما فحاشی می‌کردند. آنها می‌خواستند تمرکز ما را بهم بریزند. حتی فرزانه توسلی دروازه‌بان تیم بدلیل این فحاشی‌ها و فشار روانی ایجاد شده توسط آنها، بعد از به ثمر رساندن گل اول به سمت هواداران رفت و علامت سکوت را نشان داد و داور فرزانه را با کارت زرد جریمه کرد. ما چندین بار به نماینده بازی موضوع را بیان کردیم اما اقدامی صورت نگرفت.

شریف افزود: چطور در لیگ فوتسال مردان در دیدار کراپ الوند و سفیر گفتمان در دور رفت که بازی را از نزدیک نظاره‌گر بودم یک تماشاگر فحاشی کرد و همان جا داور بازی را نگاه داشت و او را از سالن بیرون کردند اما برای ما امکان‌پذیر نبود. این موضوع نه تنها برای تیم ما بلکه برای باقی تیم‌ها در زمین نفت امیدیه اتفاق افتاد. مجموع این عوامل سبب شد تا تمرکز نداشته باشیم و در نهایت ۴ بر ۳ بازی را به نفت امیدیه واگذار کنیم.

سرمربی مشهدی تیم بانوان سایپا ادامه داد: لیگ برتر با ۹ تیم شروع شد و مهرعظام انصراف داد و هشت تیم شدیم. همه تیم‌ها به جز مس رفسنجان و هرمزگان با درخواست قرعه‌کشی مجدد موافق بودند. با مخالفت آن دو تیم سازمان لیگ هم مخالفت کرد و هر هفته ۲ تیم استراحت داشتند. بعد از آن و با توجه به در پیش بودن تورنمنت کافا، دیدارها فشرده برگزار شد و ما هر ۵ روز باید بازی می‌کردیم.

وی خاطرنشان کرد: ما در این ۵ هفته استراحت نداشتیم اما رقبای ما یعنی آبادان و امیدیه استراحت داشتند. از طرفی فرشته خسروی در هفته چهارم دور رفت به دلیل پارگی مینیسک زانو مصدوم شد و این بازیکن کلیدی و تاثیرگذار را از دست دادیم. در هفته سوم دور رفت هم سارا شیربیگی را به مدت ۲ هفته به دلیل مصدومیت مچ پا از دست دادیم.

شریف خاطرنشان کرد: همه تصور می‌کنند شاید این حرف‌ها توجیه باشد اما تیم آبادان در یک بازی خانگی مقابل هرمزگان یکی از بازیکنان کلیدی خود را نداشت اما دقیقا در دقایق پایانی بازی و حضور آن بازیکن در زمین توانست بازی را ۵ بر ۴ ببرد. این نشان می‌دهد نبود یک بازیکن تاثیرگذار، چقدر می‌تواند کار یک مربی و تیم را سخت کند. گلی که تیم آبادان در دور برگشت به ما زد و بازی یک -یک مساوی شد، روی اشتباه مسلم داوری بود.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.