فعالیت موکبی در عرصه میدان شهدا ویژه دختران علاقمند به سوغات رضوی نازایی، یکی از چالش‌های کلیدی در افزایش نرخ باروری پایان دور نهم سی‌وپنجمین دوره مسابقات قهرمانی شطرنج زنان کشور شیر مادر، ماده‌ای اثرگذار در محافظت از بدن و مغز نوزاد نگاهی به جایگاه خانواده در آثار فرشچیان دستور پخت برشتوک مکعبی شکلاتی در خانه + فیلم دهه آخر صفر ۱۴۰۴ در مشهد: فعالیت مستمر موکب‌های ویژه بانوان در ورودی‌های شهر تحت تاثیر قرار گرفتن سلامت روانی زوجین در طلاق صوری تک فرزندی، پدیده‌ای رو به رشد در جهان ایجاد چالش‌هایی برای زنان سرپرست خانوار با تغییر ساختار خانواده گفت‌و‌گو با تیام عباس‌نژاد، پدیده ۱۸ ساله و اولین ملی‌پوش تاریخ شمشیربازی بانوان مشهد| دختری با شمشیر پولادین بررسی عملکرد خوب تیم ملی فوتسال بانوان ایران در دیدار با ژاپن توسط فدراسیون جهانی فوتبال کسب مقام چهارم هانیه رستمیان در تپانچه بادی مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا قزاقستان قد کشیدن آیات| درباره هئیت دخترانه حضرت رقیه (س) که با محوریت فعالیت قرآنی ۲ خواهر فعال است درباره خواهر شهید جواد جهانی چه می‌دانید؟ | «جهانی» برای خواهر کتابت قرآن کریم توسط یک بانوی دانشجوی هندی چالشی به نام اختلال یادگیری در کودکان اهمیت بالای سن زنان برای بارداری
سرخط خبرها
راهیابی ۲۰۰ اثر به مرحله اول سیزدهمین جشنواره مد و لباس فجر

راهیابی ۲۰۰ اثر به مرحله اول سیزدهمین جشنواره مد و لباس فجر

  • کد خبر: ۳۳۶۱۶۸
  • ۱۲ خرداد ۱۴۰۴ - ۱۱:۰۵
به گفته رئیس کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، بیش از هزار و دویست طرح به دبیرخانه سیزدهمین جشنواره مد و لباس فجر ارسال شده و ۲۰۰ طرح برگزیده به مرحله اول راه پیدا کردند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ زهرا گلپایگانی با اشاره به اینکه امسال تمرکز به جای طرح روی طراح است. تمرکز بر حمایت و توانمندی طراح و کمک به او برای تولید انبوه اثری که برگزیده می‌شود، اظهار کرد: گذشته از همه اینها سیزدهمین دوره جشنواره مد و لباس فجر برای تاثیرگزاری بیشتر در دو مرحله انجام می‌شود. مرحله اول خرداد ۱۴۰۴ و مرحله بعدی دهه فجر.

وی با اشاره به اینکه مسئولان می‌گویند قرار است عدالت فرهنگی برقرار شود و جشنواره امسال قرار است مردمی شود، یادآور شد: بیش از هزار و ۲۰۰ طرح به دبیرخانه جشنواره ارسال شده و ۲۰۰ طرح برگزیده به مرحله اول راه پیدا کردند.

رئیس کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور بیان کرد: رسیدن اثر به بازار مقوله فنی و پیچیده هست. در فرآیند کوتاه مدت نمی‌توان انتظار اثر بخشی را داشت. روزی آثار به بازار می‌رسد که برندهای ما خودشان را درگیر جشنواره بدانند. روزی این اتفاق می‌افتد که عمده فروش ما درگیر با جشنواره شود و این موضوع زمانی انجام شدنی است که این رویداد به سمت بخش خصوصی برود.

منبع: فارس

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.