خودشناسی و خودآگاهی، یکی از پیش‌شرط‌های لازم قبل از ازدواج هوشمندی در سادگی، میراثی از مادربزرگ‌ها| وقتی خانه‌داری، نوعی علم زندگی می‌شود نقش هورمون‌ها در کمبود ویتامین D در زنان چیست؟ انتقال پیام اصلی نهضت حسینی به جامعه توسط حضرت زینب (س) صورت پذیرفت ضرورت اتخاذ تدابیر ویژه و اولویت‌دار جهت آزادی زندانیان زن در کشور گفت‌و‌گو، حلقه گمشده بسیاری از اختلاف‌های میان زوجین در زندگی مشترک تفاوت یک قیمه معمولی با یک قیمه نذری چیست؟ + طرز تهیه چرا میزان شکستگی در زنان سالمند شایع‌تر است؟ ویدئو| مادرانه| روایتی از دلتنگی مادران شهدا| شهید حسین مقربی پیام مهم پزشک فوق‌تخصص نوزادان از جوار حرم قمر بنی‌هاشم برای مادران باردار + ویدیو آنها که تاریخ را گریستند، حماسهٔ حسینی را جاودانه ساختند چرا «عذرخواهی مشروط» سمی مهلک در زندگی مشترک است؟ ایجاد فاصله عاطفی میان زن و شوهر‌ها در میانه زندگی مشترک چه دلایلی دارد؟ روایتی از حمایت پدر صنعت موشکی از تحقق رویای دختران کوهنورد ایرانی در یک مستند بررسی نقش حماسی حضرت رقیه(س) در واقعه عاشورا| رسالتی که تکمیل شد خانه‌داری| شستن برنج یک مزیت مهم دارد ویژگی‌های بارز حضرت‌ام‌البنین (س)؛ مادر بزرگوار حضرت ابوالفضل (ع) ضرورت تدوین «سند ارتقای وضعیت زنان و خانواده» در استان سیستان و بلوچستان رهبر شهید چه میراثی برای حمایت از زنان در برابر خشونت به جا گذاشتند؟ دختران ترامپولین‌کار ایران بعد از ۴۷ سال به بازی‌های آسیایی ناگویا رسیدند
سرخط خبرها
تیم‌ملی بسکتبال با ویلچر بانوان رها شده است

تیم‌ملی بسکتبال با ویلچر بانوان رها شده است

  • کد خبر: ۳۴۳۷۹۶
  • ۱۸ تير ۱۴۰۴ - ۲۱:۴۶
به گفته مربی مشهدی تیم‌ملی بسکتبال‌باویلچر بانوان، دو سال است که تیم‌ملی بسکتبال‌باویلچر بانوان رها شده است و انجمن هیچ برنامه‌ای برای این تیم ندارد.

مژده رنگیان| شهرآرانیوز؛ مهری یوسف‌زاده با اشاره به اینکه دو سال است که تیم‌ملی بسکتبال‌باویلچر بانوان رها شده است و انجمن هیچ برنامه‌ای برای این تیم ندارد، اظهار کرد: اگر اردویی نیز برگزار شده، به همت و تلاش خود مربیان بوده است.

وی ادامه داد: چندین‌سال است که در حسرت برگزاری لیگ‌برتر بانوان هستیم، اما انجمن هیچ برنامه‌ای برای بانوان ندارد و فقط زمانی که بانوان قصد اعزام به مسابقات برون‌مرزی داشته باشند، نزدیک مسابقات چند اردو برای آنها برگزار می‌شود. درحقیقت این تیم رها شده است و در بلاتکلیفی به‌سر می‌برد.

مربی مشهدی تیم‌ملی بسکتبال‌باویلچر بانوان گفت: پس از بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین منتظر ارائه برنامه از سوی انجمن بودیم، اما متأسفانه به‌جز برگزاری مسابقات قهرمانی کشور، نه اردویی برای بانوان تشکیل شده و نه انجمن برنامه خاصی برای بانوان داشته است. بانوان بسکتبال‌باویلچر واقعا از این بلاتکلیفی خسته شده‌اند.

یوسف زاده بیان کرد: زمانی می‌توانیم تیم‌ملی خوب و قدری داشته باشیم که لیگ برگزار شود و از دل لیگ و مسابقات قهرمانی کشور بتوانیم بازیکنان برتر را شناسایی کنیم. ۹سال است که هدایت تیم‌ملی بسکتبال‌باویلچر بانوان را برعهده دارم، اما در این مدت انجمن هیچ برنامه‌ای برای بانوان نداشته است. خودشان نظر دیگری دارند، اما به اعتقاد من تیم بسکتبال‌باویلچر بانوان رها شده است و کسی به فکر این تیم نیست.

او درباره تیم بسکتبال‌باویلچر سه‌نفره که هدایتش را برعهده دارد، گفت: این تیم با حمایت فدراسیون جانبازان و توان‌یابان دو ماه پیش تشکیل شده است. البته، چون دو سال پیش بسکتبال سه‌نفره را در خراسان‌رضوی راه‌اندازی کرده بودم، همین تیم در قالب تیم‌ملی قرار بود به مسابقات قهرمانی آسیا در چین اعزام شود، اما متأسفانه به‌دلیل وضعیت کنونی پرواز‌ها این اعزام لغو شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.