خاطرات دختر شهید مدافع حرم میثم نجفی در کتاب «قصه‌ای برای حلما» کسب ۲ مدال نقره توسط تکواندوکاران دختر ایرانی در رقابت‌های بین‌المللی قزاقستان تاب‌آوری در بزرگسالی، مهارتی که ریشه‌های آن از نخستین رابطه عاطفی با مادر شکل می‌گیرد سیمین‌دخت وحیدی، شاعر انقلاب اسلامی درگذشت + علت فوت رقابت‌های FIP مالزی| تیم دختران پدل ایران حذف شدند این‌طور بچه‌ها را پای روضه بنشانید تا عاشق امام حسین(ع) شوند احتمال افزایش خطر اوتیسم با مصرف استامینوفن در دوران بارداری ثبت نرخ باروری کلی ۲.۸۵ فرزند در سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۴| ۱۶.۷ درصد از والدین دارای تک‌فرزند هستند نائب قهرمانی تیم ملی دختران هاکی روی یخ کشورمان در  مسابقات جام آسیایی روسیه ابراز خرسندی رئیس کمیته ژیمناستیک هنری بانوان آسیا از حضور دختران ایرانی سه اولویت اصلی برای آینده زنان چیست؟| از مادری تا هوش مصنوعی؛ روایت چالش‌های زن امروز خانه‌داری| کدام وسایل آشپزخانه باید زود به زود عوض شوند؟ در آپارتمان چطور روضه خانگی برگزار کنیم؟ چالش‌های مادر و کودک در هیئت + راهکارها ثبت دومین پیروزی تیم دختران ایران در رقابت‌های پدل FIP مالزی خودشناسی و خودآگاهی، یکی از پیش‌شرط‌های لازم قبل از ازدواج هوشمندی در سادگی، میراثی از مادربزرگ‌ها| وقتی خانه‌داری، نوعی علم زندگی می‌شود نقش هورمون‌ها در کمبود ویتامین D در زنان چیست؟
سرخط خبرها
جزییاتی از کسب اولین مدال برنز تاریخ تنیس روی میز زنان ایران در فیدر‌های جهانی

جزییاتی از کسب اولین مدال برنز تاریخ تنیس روی میز زنان ایران در فیدر‌های جهانی

  • کد خبر: ۳۵۹۹۲۴
  • ۳۰ شهريور ۱۴۰۴ - ۱۴:۳۱
شیما صفایی بانوی ملی پوش و صاحب اولین مدال برنز تاریخ تنیس روی میز زنان ایران در فیدر‌های جهانی از سختی‌های کسب این مدال باارزش سخن گفت.

به گزارش شهرآرانیوز؛ شیما صفایی با اشاره به عملکردی که در جریان فیدر‌های استانبول و کاپادوکیا داشت، گفت: در مرحله گروهی رقابت‌های فیدر استانبول ابتدا برابر نماینده جمهوری چک بازی کردم و پیروز شدم، اما در دومین دیدار به نماینده روسیه باختم و از صعود به مرحله اصلی بازماندم.

وی ادامه داد: بعد از آن به فاصله چند روز وارد فیدر کاپادوکیا شدم در شرایطی که مصدوم بودم. با آسیب دیدگی قدیمی مواجه بودم که اذیتم می‌کرد. ۵ - ۴ سال است که در ناحیه کمر درگیر سیاتیک هستم. طی این مدت در تلاش برای کنترل دردش بودم، اما پیش از این رقابت‌ها درد کمرم به بالاترین حد ممکن رسید طوریکه بدون قرص و پماد نمی‌توانستم بازی کنم. با این شرایط برای هر بازی آماده می‌شدم با این حال عملکرد خوبی داشتم و تا کسب مدال پیش رفتم.

این ملی پوش تنیس روی میز زنان با یادآوری دیدارهایش در مرحله گروهی رقابت‌های فیدر کاپادوکیا افزود: در این مرحله دو بازیکن از آذربایجان را شکست دادم و وارد جدول اصلی شدم. در این جدول ابتدا به «مارخابو» از ازبکستان برخورد کردم و او را ۳ بر صفر شکست دادم. این برد را در حالی به دست آوردم که پیش از این من به این بازیکن باخته بودم.

صفایی تصریح کرد: بازیکن از برزیل که سید هشت مسابقات بود، حریف بعدی من در جدول اصلی فیدر کاپادوکیا شد. با شکست ۳ بر صفر این بازیکن وارد جدول ۱۶ نفره شدم. در این جدول با «سیبل» نفر اول تنیس روی میز زنان ترکیه که در فیدر استانبول هم نایب قهرمان شده بود، بازی کردم. من قبلا به این بازیکن ۳ به صفر باخته بودم، اما در فیدر کاپادوکیا او را ۳ بر یک شکست دادم و وارد جدول ۸ نفره شدم.

بازیکن تاریخ ساز تنیس روی میز زنان تاکید کرد: مرحله یک چهارم فیدر کاپادوکیا حساس‌ترین مرحله مسابقات برای من بود به خصوص که یک ماه پیش در فیدر بلغارستان در همین مرحله به بازیکنی از قزاقستان باختم و حسرت کسب مدال فیدر جهانی به دلم ماند. در فیدر کاپادوکیا و در مرحله یک چهارم هم حریفم «دینا مشرف» نفر اول آفریقا از کشور مصر بود. بازیکن مطرحی که رنکینگ ۴۸ دنیا را در اختیار دارد، اما توانستم ۳ بر ۲ او را شکست دهم و وارد نیمه نهایی شوم.

وی تاکید کرد: این برد و صعود خیلی برایم ارزشمند بود به خصوص که برابر بازیکنی بزرگی مانند «دینا مشرف» به دست آمد و باعث شد اولین مدال تاریخ تنیس روی میز زنان ایران در فیدر‌های جهانی برایم قطعی شود.

صفایی با یادآوری دیداری که در مرحله نیمه نهایی برابر «آسوکا ساسو» از ژاپن داشت، گفت: من به این بازیکن که خیلی هم قوی بود، باختم. واقعیت این است که تنیس روی میز زنان ایران هنوز به سطح چین و کره جنوبی و ژاپن نرسیده است. امیدوارم با توجه به روندی که در بخش بانوان طی می‌شود، یک روزی هم رقابت نزدیک با این کشور‌ها داشته باشیم.

این ملی پوش تنیس روی میز زنان با ابراز خرسندی از اینکه با کسب مدالی تاریخی به کارش در فیدر کاپادوکیا پایان داد، گفت: در ماه مهر باید در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کنم و بعد از آن باید آماده بازی‌های اسلامی شوم که آبان برگزار می‌شود. تمریناتم را برای این دو رویداد ادامه می‌دهم و امیدوارم به حدی آماده، عازم مسابقات شوم که بتوانم در هند و ریاض هم نتایج خوبی بگیرم.

منبع: مهر

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.