سه اولویت اصلی برای آینده زنان چیست؟| از مادری تا هوش مصنوعی؛ روایت چالش‌های زن امروز خانه‌داری| کدام وسایل آشپزخانه باید زود به زود عوض شوند؟ چالش‌های مادر و کودک در هیئت + راهکارها ثبت دومین پیروزی تیم دختران ایران در رقابت‌های پدل FIP مالزی خودشناسی و خودآگاهی، یکی از پیش‌شرط‌های لازم قبل از ازدواج هوشمندی در سادگی، میراثی از مادربزرگ‌ها| وقتی خانه‌داری، نوعی علم زندگی می‌شود نقش هورمون‌ها در کمبود ویتامین D در زنان چیست؟ انتقال پیام اصلی نهضت حسینی به جامعه توسط حضرت زینب (س) صورت پذیرفت ضرورت اتخاذ تدابیر ویژه و اولویت‌دار جهت آزادی زندانیان زن در کشور گفت‌و‌گو، حلقه گمشده بسیاری از اختلاف‌های میان زوجین در زندگی مشترک تفاوت یک قیمه معمولی با یک قیمه نذری چیست؟ + طرز تهیه چرا میزان شکستگی در زنان سالمند شایع‌تر است؟ ویدئو| مادرانه| روایتی از دلتنگی مادران شهدا| شهید حسین مقربی پیام مهم پزشک فوق‌تخصص نوزادان از جوار حرم قمر بنی‌هاشم برای مادران باردار + ویدیو آنها که تاریخ را گریستند، حماسهٔ حسینی را جاودانه ساختند چرا «عذرخواهی مشروط» سمی مهلک در زندگی مشترک است؟ ایجاد فاصله عاطفی میان زن و شوهر‌ها در میانه زندگی مشترک چه دلایلی دارد؟ روایتی از حمایت پدر صنعت موشکی از تحقق رویای دختران کوهنورد ایرانی در یک مستند بررسی نقش حماسی حضرت رقیه(س) در واقعه عاشورا| رسالتی که تکمیل شد
سرخط خبرها
بازیگر «شهرزاد»: حسرت کار با بیضایی بر دلم ماند

بازیگر «شهرزاد»: حسرت کار با بیضایی بر دلم ماند

  • کد خبر: ۳۶۵۰۱۵
  • ۲۰ مهر ۱۴۰۴ - ۱۴:۵۸
بازیگر پیشکسوت سینما، تلویزیون و تئاتر که در آثاری، چون مجموعه‌های «شهرزاد» و «زیرخاکی» بازی کرده است، گفت: حسرت کار کردن با آقای بیضایی و کار دوباره با حسن فتحی بر دلم ماند؛ یکی از آرزوهایم بود که نقشی متفاوت را بازی کنم؛ نه مادر و نه خواهر‌های همیشگی.

به گزارش شهرآرانیوز، مهری آل‌آقا درباره وضعیت امروز سینمای ایران اظهار داشت: سینما، روز به روز ضعیف‌تر شده و کیفیت آثار بسیار پایین می‌آید. از آرزو‌های من این است که در جشنواره‌های خارجی جایزه بیاورم. مثل کن و اسکار و نه جشنواره‌های فجر، چون رقابت‌ها در این جشنواره خیلی بد و ناجوانمردانه است و گرفتن جایزه از جشنواره فجر اصلا از آرزو‌های من نیست. چون کیفیت فیلم‌ها آنقدر پایین و کم است که خوشحال می‌شوی از این که نرفتی و یا دعوت نشدی.

بازیگر «فسیل» تصریح کرد: ما این را می‌دانیم که در ایران برخی از نقش‌ها برای «جیجی باجیا» و از ما بهترون است و ما خاک خورده‌های تئاتر معمولا به دلایلی که اطلاع دارید، در صحنه نیستیم و دیده نمی‌شویم. این هم به دلایل مختلف است. مهم، ارضای درونی و روحی خودمان بویژه تئاتری‌هاست و این راضی‌کننده است.

آل‌آقا یادآوری کرد: سال‌ها پیش کاری با حمید بهمنی به صورت کلیپ داشتم که این کار تنم را لرزاند. اما معمولا خودم هیچ وقت نمی‌توانم نظری بدهم و نه به جانم می‌نشیند. سریال «شهرزاد» دلچسب‌ترین تجربه کاری‌ام بود. حسرت کار کردن با آقای بیضایی و کار دوباره با فتحی هم به دلم ماند؛ آن نقشی که دلم می‌خواهد، شاید چند کارگردان دیگر باشند که دلم می‌خواست و می‌خواهد با آنها کار کنم. بیشتر از کارگردان، دوست دارم و یکی از آرزوهایم بود که یک نقش متفاوت را بازی کنم. نه مادر و نه خواهر‌های همیشگی. همیشه نقش‌های متفاوت را دوست دارم.

بازیگر «بانوی عمارت» در عین حال گفت: بازی در فیلم کوتاه زیاد انجام می‌دهم، چون کار‌های کوتاه از فیلم بلند سخت‌تر است. از برخی کارگردان‌های جوان در پروژه‌های کوتاه حتی دستمزد هم نمی‌گیرم.

آل‌آقا در این باره که این روز‌ها مشغول چه کاری هستی؟ گفت: مثل همیشه، کار و دفتر، تست لباس و گریم را می‌روم. قرار است در یک سریالی به کارگردانی سعید سلطانی به نام «حضرت اجل، خان بابا» بازی کنم که کار شروع شده و تا دو هفته دیگر مقابل دوربین می‌روم.

بازیگر «روزگار جوانی» در عین حال خاطرنشان کرد: من از اول که به دنیا آمدم مقابل دوربین بودم و تاکنون هم بازی می‌کنم. ۴۰ سال است که دارم خاک می‌خورم، از صحنه شروع کردم و از همان موقع هم که صحنه بود، در تصویر هم همیشه به کار دعوت شدم و هرگز به دفاتر نرفتم و عاشق تئاتر هستم. ما تئاتری و خاک خورده تئاتر هستیم.

این پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون گفت: چند کار پیشنهاد شده که فیلمبرداری آنها در شهرستان است و درباره آنها فقط صحبت کردیم و، چون چند ماهی ایران نبودم، خیلی از این کار‌ها رد شد و نتوانستم خودم را برسانم. کار‌های کوتاه، سینمایی و مینی سریال بودند که نشد، اما اکنون که آمدم به خاطر کار اقای سلطانی است. کاری هم در شیراز دارم.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.