ایرانی ها، وارث عادت‌های مادرانه خاطرات دختر شهید مدافع حرم میثم نجفی در کتاب «قصه‌ای برای حلما» کسب ۲ مدال نقره توسط تکواندوکاران دختر ایرانی در رقابت‌های بین‌المللی قزاقستان کاهش مشارکت اقتصادی زنان ایران از ۱۷ به ۱۲ درصد در یک سال تاب‌آوری در بزرگسالی، مهارتی که ریشه‌های آن از نخستین رابطه عاطفی با مادر شکل می‌گیرد درباره خطرات داروهای لاغری برای جنین چه می دانید؟ سیمین‌دخت وحیدی، شاعر انقلاب اسلامی درگذشت + علت فوت رقابت‌های FIP مالزی| تیم دختران پدل ایران حذف شدند این‌طور بچه‌ها را پای روضه بنشانید تا عاشق امام حسین(ع) شوند احتمال افزایش خطر اوتیسم با مصرف استامینوفن در دوران بارداری ثبت نرخ باروری کلی ۲.۸۵ فرزند در سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۴| ۱۶.۷ درصد از والدین دارای تک‌فرزند هستند نائب قهرمانی تیم ملی دختران هاکی روی یخ کشورمان در  مسابقات جام آسیایی روسیه ابراز خرسندی رئیس کمیته ژیمناستیک هنری بانوان آسیا از حضور دختران ایرانی سه اولویت اصلی برای آینده زنان چیست؟| از مادری تا هوش مصنوعی؛ روایت چالش‌های زن امروز خانه‌داری| کدام وسایل آشپزخانه باید زود به زود عوض شوند؟ در آپارتمان چطور روضه خانگی برگزار کنیم؟ چالش‌های مادر و کودک در هیئت + راهکارها ثبت دومین پیروزی تیم دختران ایران در رقابت‌های پدل FIP مالزی خودشناسی و خودآگاهی، یکی از پیش‌شرط‌های لازم قبل از ازدواج هوشمندی در سادگی، میراثی از مادربزرگ‌ها| وقتی خانه‌داری، نوعی علم زندگی می‌شود
سرخط خبرها
مشهد، میزبان خوبی برای برگزاری اردو‌های تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان است

مشهد، میزبان خوبی برای برگزاری اردو‌های تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان است

  • کد خبر: ۴۱۰۰۱۹
  • ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۵ - ۱۰:۱۸
سرپرست تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان گفت: همه دوست دارند اردو‌ها در مشهد برگزار شود، چون اینجا هتل‌ها مورد تأیید بوده و ایاب و ذهاب، اتوبوس‌های در اختیار و سالن‌های خوب و تغذیه خوبی دارند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ هفتمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان، به‌منظور آماده‌سازی برای بازی‌های پاراآسیایی ناگویا ۲۰۲۶، از ۲۵ فروردین در مشهد آغاز شد و تا سوم اردیبهشت ادامه داشت.

هفتمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان، به‌منظور آماده‌سازی برای بازی‌های پاراآسیایی ناگویا ۲۰۲۶، از ۲۵ فروردین در مشهد آغاز شد و تا سوم اردیبهشت ادامه داشت. در این باره با رؤیا سرابی، سرپرست تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان گفت‌و‌گو کردیم.

از حال و هوای اردو برای ما بگویید.

دو اردوی بسکتبال با ویلچر و والیبال نشسته بانوان از تاریخ ۲۵ فروردین تا ۳ اردیبهشت در مشهد برگزار شد. همه دوست دارند اردو‌ها در مشهد برگزار شود، چون اینجا هتل‌ها مورد تأیید بوده و ایاب و ذهاب، اتوبوس‌های در اختیار و سالن‌های خوب و تغذیه خوبی دارند. بسکتبال با ویلچر در سالن حمیدی مجموعه فیاض‌بخش و والیبال نشسته در دو سالن صبح‌ها در مهران و بعدازظهر‌ها در ۱۵‌خرداد برگزار می‌شد.

کدام بازیکنان به این اردو دعوت شدند؟

رقیه قاضی‌لو، سمیرا خالقی، رقیه امیری (زنجان)، مهدیه روحانی، رقیه صالحی، فاطمه مولایی، نادیا بلوچی، مهسا سعادت، هستی همایونی، سیمین مظفری اطهر، فتانه پورآت (خراسان رضوی)، زهرا نصری کشتلی (مازندران)، مریم عباس‌فرد قصرالدشتی (فارس)، فاطمه مرادی (اصفهان) و زهرا حبیبی (اردبیل) بازیکنان دعوت‌شده به این اردو هستند. برای اردو‌های دیگر ممکن است حذف و اضافه صورت گیرد.

روحیه بچه‌ها و سطح آمادگیشان برای حضور در مسابقات پیش رو چطور است؟

روحیه بچه‌ها خوب بود، اما بچه‌هایی که از شهر‌های دیگر آمدند، کمی استرس داشتند که سر تمرین فقط به تمرین فکر می‌کردند. مهم‌ترین دستاورد این اردو‌ها این است که بچه‌ها با وجود معلولیت دور یکدیگر هستند و وقت خوبی را در حین تمرین باهم می‌گذرانند و با این تمرین‌ها خوشحال هستند.

حضور بچه‌ها در مسابقات ناگویای ژاپن را چطور ارزیابی می‌کنید. آیا می‌توانند به مقام دست یابند؟

تیم والیبال همیشه مقام دوم را دارا بوده و اکنون برای جایگاه اول تلاش می‌کند. تیم بسکتبال سال گذشته چهارم شد، اما امیدواریم امسال با سخت‌کوشی بچه‌ها سکو بگیرند.

منبع: روزنامه قدس

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.